Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ..!

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ  ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ
Τουριστικά λεωφορεία ανοικτού τύπου
Τα συγκεκριμένα λεωφορεία  εκτός της
άγρας πελατών που αποδεδειγμένα κάνουν, έχουν διαφοροποιήσει το δρομολόγιό τους .  

Αντί να σταματούν σε αρχαιολογικούς ή πολιτιστικού ενδιαφέροντος προορισμούς, αυτά σταματούν σε ξενοδοχεία και μάλιστα προσφέρουν προμήθεια σε αυτά  για την ανεύρεση πελατών.
Ξενοδόχοι - Μεσίτες

Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο – και μάλιστα σε μεγάλα ξενοδοχεία- της υπερτιμολόγησης του πελάτη για να βγάλει μια παχυλή προμήθεια το ξενοδοχείο. Ο ταξιτζής αναγκάζεται να κόψει τιμολόγιο, να πληρώσει τον Φ.Π.Α και να φορολογηθεί για χρήματα που δεν έχει εισπράξει. Πρόκειται για στυγνό εκβιασμό στον οποίο πολλοί ταξιτζήδες υποκύπτουν υπό το βάρος της αναδουλειάς και της οικονομικής κρίσης.

Ενοικιαζόμενα μετά παρανομίας
Τα ενοικιαζόμενα μετά οδηγού είναι μια πρόσφατη υπηρεσία στη χώρα μας. Πριν στεγνώσει το μελάνι από τις υπογραφές στους νόμους άρχισαν τις παρατυπίες. Σχεδόν ποτέ δεν τηρούν την προβλεπόμενη από το νόμο 6ωρη σύμβαση. Οι οδηγοί είναι ευκαιριακοί υπάλληλοι και σε καμιά περίπτωση δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος(απόφοιτοι λυκείου, καλή γνώση αγγλικών, ασφάλιση ΙΚΑ). Το χειρότερο από όλα είναι ότι υπάρχουν τουριστικά γραφεία που ναυλώνουν με ολική μίσθωση ένα όχημα και πραγματοποιούν μεταφορές χωρίς να τηρούν τίποτα από όσα ορίζει ο νόμος.

Τουριστικά λεωφορεία
Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο, σε πολλά λιμάνια   της   χώρας, τουριστικά λεωφορεία να κάνουν άγρα πελατών, να επιβιβάζουν κόσμο χωρίς κατάσταση επιβαινόντων και έναντι κομίστρου-εισιτηρίου να τους μεταφέρουν στην πόλη.
Όλα αυτά συνιστούν ωμή υποκλοπή έργου για τα ταξί με αποτέλεσμα να συρρικνώνεται ακόμη περισσότερο το ήδη λιγοστό μεταφορικό μας έργο.

Τι πρέπει να γίνει

Α. πιστή εφαρμογή των νόμων που ψηφίστηκαν.

Β. άμεση έκδοση των εφαρμοστικών διατάξεων που προβλέπονται από το Ν 4099.

Γ. Κινητοποίηση των ελεγκτικών μηχανισμών που μέχρι σήμερα είναι  ανύπαρκτοι.
ΟΑΕΕ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ
Σε όλα τα παραπάνω αν προσθέσουμε και τα δύο μεγάλα προβλήματα του κλάδου (οφειλές στον ΟΑΕΕ και σκληρή φορολογία 26% από το πρώτο ευρώ) δημιουργείται ένα εκρηκτικό μίγμα που έχει φέρει το ταξί στα όριά του. Και για τα δύο ζητήματα ενώ οι λύσεις είναι απλές και εφικτές, δυστυχώς πέσαμε στην ακαμψία της κυβέρνησης ή μάλλον της τρόικας. Ζητήσαμε την αποπληρωμή των οφειλών σε 100 δόσεις και τη διαγραφή των προστίμων και το δικαίωμα του ασφαλισμένου να επιλέξει όποια κλάση αυτός επιθυμεί και μπορεί να πληρώσει. 

Αντ αυτού εκδόθηκαν ένα σωρό εγκύκλιοι για ευκολίες πληρωμών με 24, 36, 48 δόσεις οι οποίες δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα. Σε ότι αφορά το φορολογικό,  αυτό μοιάζει με εκτέλεση στα 26 μέτρα. Ζητάνε από έναν αυτοαπασχολούμενο το ½ σχεδόν των κερδών του( όσων καταφέρουν να έχουν κέρδη) και αυτό το ονομάζουν δίκαιη φορολόγηση…

ΠΗΓΗ:http://www.poeiata.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...