Το σήμα κινδύνου που εξέπεμψαν τα ταξί όλης της Ευρώπης με τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις την προηγούμενη εβδομάδα είναι μια αφορμή να δούμε κάποια πράγματα χωρίς προκαταλήψεις.
Ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας με ότι καλό και ότι κακό αυτό συνεπάγεται. Σαν κλάδος υστερούμε στην οργάνωση κι αυτό μας κάνει ευάλωτους. Η άμεση προσαρμογή μας στα νέα δεδομένα πρέπει να γίνει αυτοσκοπός μας. Το ταξί έχει μέλλον, έχει αύριο, με την προϋπόθεση να εκσυγχρονιστεί, να γίνει πιο ανταγωνιστικό, να αλλάξει πρόσωπο.
Το μεγάλο βάρος πέφτει στα ραδιοταξί. Από αυτά θα ξεκινήσει η προσπάθεια εκσυγχρονισμού, αυτά θα πρέπει να δείξουν το δρόμο του μέλλοντος. Οι προκλήσεις και οι κίνδυνοι υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα. Από μας εξαρτάται όμως, πως θα τους αντιμετωπίσουμε και με ποια μέσα. Το σίγουρο είναι ότι η αρχή πρέπει να γίνει με την αλλαγή νοοτροπίας. Πρέπει να καταλάβουμε ότι οι απαιτήσεις που έχει πλέον το επιβατικό κοινό από τον ταξιτζή είναι πολύ περισσότερες από ότι στο παρελθόν.
Εδώ και χρόνια το ταξί έπαψε να είναι συμπληρωματικό μέσο συγκοινωνίας. Υπό αυτή την έννοια οι υπηρεσίες μας είναι διαφορετικές. Αυτός που χρησιμοποιεί ταξί σήμερα, θέλει να πάει στον προορισμό του με καθαρό αυτοκίνητο, με ευγενικό οδηγό και με την αυτονόητη ασφάλεια και ταχύτητα. Σαν διοίκηση προσπαθούμε να κατευθύνουμε τα μέλη μας στην οργάνωση και στον εκσυγχρονισμό μέσω της συμμετοχής τους στα ραδιοταξί. Παράλληλα προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε κάθε ευκαιρία παροχής έργου για τους συναδέλφους.
Σε αυτή τη λογική το ΣΑΤΑ ανέλαβε την διαδικασία μεταφοράς των επισκεπτών και των εκθετών των ‘’Ποσειδωνίων’’ στις αρχές Ιουνίου χωρίς να έχει το παραμικρό οικονομικό όφελος. Σε αυτή την έκθεση που ξεπέρασε κάθε προσδοκία σε ότι αφορά την επισκεψιμότητα, είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν όλοι οι συνάδελφοι από όλη την Αττική. Όλες οι διαδρομές ήταν προπληρωμένες από τους επιβάτες με το ισχύον και νόμιμο τιμολόγιο.
Προφανώς αυτό ενόχλησε κάποιους που θα ήθελαν ‘’ελεύθερη διαπραγμάτευση’’ με τους πελάτες κι έτσι βρήκαν την ευκαιρία να ρίξουν λάσπη και να κατηγορήσουν το ΣΑΤΑ γιατί τόλμησε να στερήσει αυτή τη δουλειά από λίγους και να την δώσει στους πολλούς.
ΠΗΓΗ: http://www.poeiata.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...