Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ: Η μάχη των γερμανών οδηγών ταξί εναντίον της εφαρμογής Uber μαίνεται στις δικαστικές αίθουσες..!

Στη Γερμανία, η μάχη των οδηγών ταξί εναντίον της εφαρμογής Uber μαίνεται στις δικαστικές αίθουσες. Δικαστήριο της Φρανκφούρτης στις 1 Σεπτεμβρίου είχε απαγορεύσει τη λειτουργία της.


Τα επιχειρήματα στα οποία βασίστηκε η απαγόρευση ήταν λόγοι ασφάλειας των επιβατών, πως οι οδηγοί της Uber δεν είχαν επαγγελματική άδεια για μεταφορά επιβατών καθώς και τις απαραίτητες προυποθέσεις και αναγκαία πιστοποιητικά που απαιτούνται για τη μεταφορά επιβατών και τις οποίες κατέχουν οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί. Η απόφαση της 1ης Σεπτεμβρίου απαγόρευε στην Uber να προσφέρει την υπηρεσία «διαμοιρασμού» αυτοκινήτου UberPop στη Γερμανία, ύστερα από αγωγή που είχαν καταθέσει εταιρείες ταξί και προέβλεπε πρόστιμα ύψους 250.000 ευρώ για κάθε παράνομη κούρσα.

Έπειτα από δύο εβδομάδες, στις 16 Σεπτεμβρίου, ένας Γερμανός δικαστής σε δικαστήριο της Φρανκφούρτης ανακάλεσε την προηγούμενη δικαστική απόφαση που είχε επιβληθεί στην αμερικανική Uber και που επέβαλε απαγόρευση των υπηρεσιών της εφαρμογής σε όλη την χώρα. Το BBC, μετέδωσε πως το δικαστήριο της Φρανκφούρτης αποφάσισε πως οι εταιρείες ταξί είχαν καθυστερήσει να υποβάλουν την αγωγή κατά της Uber.

Πρόκειται για τον δικαστή Φρόουιν Κουρτ, ο οποίος τόνισε πως η επιχειρηματολογία της Ενωσης Επαγγελματιών Ταξί Γερμανίας (Taxi Deutschland), η οποία υπέβαλε τη σχετική αγωγή κατά της Uber, στοιχειοθετεί λόγο για πλήρη εκδίκαση της υπόθεσης. Τόνισε, ωστόσο, ότι κατά την εξέταση των στοιχείων «κατέστη σαφές ότι δεν υπάρχει βάση για άμεση διακοπή της λειτουργίας της εταιρείας». Η Taxi Deutschland είχε ζητήσει να απαγορευθεί η λειτουργία της Uber κατηγορώντας την για αθέμιτο ανταγωνισμό έναντι των επαγγελματιών οδηγών ταξί.

Οι οδηγοί ταξί έχουν ασκήσει έφεση, ζητώντας την εφαρμογή της πρωτόδικης απόφασης. Η εφαρμογή Uber συνδέει μέσω smartphone επιβάτες με ιδιώτες οδηγούς, όμως δεν προϋποθέτει από τους δεύτερους να κατέχουν άδεια επαγγελματικής χρήσης του οχήματός τους. Εκμεταλλεύεται το νομικό κενό που υπάρχει στον κλάδο των μεταφορών σε διάφορες χώρες ανά την υφήλιο, προκαλεί οργή στους επαγγελματίες οδηγούς ταξί και δίνει το δικαίωμα σε ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα να μεταφέρουν επιβάτες παρακάμπτοντας τα παραδοσιακά ταξί, λειτουργώντας με αθέμιτο ανταγωνισμό, δίχως τους ίδιους κανόνες λειτουργίας, δίχως τις ίδιες απαραίτητες προυποθέσεις και δίχως τις ίδιες υποχρεώσεις.

Γκερντ Λοτσιεπέν
(Γερμανός συγκοινωνιολόγος από την Verkehrsclub Deutschland):

«Το θέμα είναι εάν η Uber μπορεί να έχει διάρκεια, εάν θα είναι βιώσιμη. Βιωσιμότητα σημαίνει οχήματα που θα συντηρούνται σωστά και θα είναι ασφαλή για τους επιβάτες. Όταν οι οδηγοί εργάζονται για μία εταιρεία είναι ευκολότερο να εφαρμοστούν οι ελάχιστες προδιαγραφές

«Η βιομηχανία ταξί αποδέχεται κάθε είδους ανταγωνισμό, εφόσον σέβεται το νόμο. Το Uber δεν κάνει κάτι τέτοιο», αναφέρει η γερμανική Ομοσπονδία οδηγών ταξί σε ανακοίνωση της.

Dieter Schlenker
(Πρόεδρος του συνδέσμου εταιρειών ταξί της Γερμανίας):

«Ο νόμος για την μεταφορά επιβατών προβλέπει την προστασία οδηγών και καταναλωτών. Αυτό δεν μπορεί να ανατραπεί, όσο νεοφιλελεύθερη και αν είναι η εταιρεία. Η Uber λειτουργεί με δισεκατομμύρια μετρητών από την Goldman Sachs και την Google, εμφανίζεται ως ένα start-up και πουλάει τον εαυτό της ως τον σωτήρα της οικονομίας».

Ο ίδιος περιέγραψε την «οικονομία του διαμοιρασμού» (sharing economy) ως ένα μικρόβιο που είναι επικίνδυνο «για το κράτος, την κοινωνία και τους εργαζομένους».



ΠΗΓΗ: http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...