Το ενδεχόμενο να επιβληθεί φόρος στην μεταβίβαση των αδειών ταξί άφησε ανοιχτό ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.
Σημείωσε ότι η μεταβίβαση των αδειών θα μπορούσε να φορολογηθεί βάσει της δημιουργίας ενός αντικειμενικού συστήματος και σύμφωνα με το εάν μεταβιβάστηκε στην περιφέρεια ή τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Όπως ανέφερε, η μεταβίβαση θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με την μεσολάβηση ενός γραφείου στην Αθήνα ή την περιφέρεια.
Αναφερθείς ο κ. Βορίδης στους τέσσερις οδικούς άξονες, όπου οι κατασκευαστικές εργασίες έχουν ανασταλεί, σημείωσε ότι θα αργήσει η επανέναρξη των κατασκευαστικών εργασιών. Ωστόσο, ανέφερε ότι προσεχώς θα υπάρξουν ανακοινώσεις για πιθανή συμφωνία του Δημοσίου με τις εταιρείες για το τεχνικό αντικείμενο των έργων.
Μεγάλη εκκρεμότητα όμως παραμένει η επίλυση των χρηματοδοτικών προβλημάτων των αξόνων, όπως και η επίτευξη συμφωνίας με τις τράπεζες που έχουν αποχωρήσει από τα οδικά έργα.
Ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε επίσης στην υπόθεση των 260 εργαζομένων του Μετρό, των οποίων οι συμβάσεις δεν ανανεώθηκαν σε συνέχεια του πορίσματος Ρακιντζή, βάσει του οποίου οι συγκεκριμένες προσλήψεις έγιναν «από το παράθυρο» πριν τις εκλογές του 2009.
Εκτίμησε ότι οι πρώην εργαζόμενοι του Μετρό θα μπορούσαν να επαναπροσληφθούν, αφότου συνεκτιμηθούν οι ανάγκες σε προσωπικό για τη λειτουργία των επτά νέων σταθμών του Μετρό.
http://www.capital
Σημείωσε ότι η μεταβίβαση των αδειών θα μπορούσε να φορολογηθεί βάσει της δημιουργίας ενός αντικειμενικού συστήματος και σύμφωνα με το εάν μεταβιβάστηκε στην περιφέρεια ή τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Όπως ανέφερε, η μεταβίβαση θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με την μεσολάβηση ενός γραφείου στην Αθήνα ή την περιφέρεια.
Αναφερθείς ο κ. Βορίδης στους τέσσερις οδικούς άξονες, όπου οι κατασκευαστικές εργασίες έχουν ανασταλεί, σημείωσε ότι θα αργήσει η επανέναρξη των κατασκευαστικών εργασιών. Ωστόσο, ανέφερε ότι προσεχώς θα υπάρξουν ανακοινώσεις για πιθανή συμφωνία του Δημοσίου με τις εταιρείες για το τεχνικό αντικείμενο των έργων.
Μεγάλη εκκρεμότητα όμως παραμένει η επίλυση των χρηματοδοτικών προβλημάτων των αξόνων, όπως και η επίτευξη συμφωνίας με τις τράπεζες που έχουν αποχωρήσει από τα οδικά έργα.
Ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε επίσης στην υπόθεση των 260 εργαζομένων του Μετρό, των οποίων οι συμβάσεις δεν ανανεώθηκαν σε συνέχεια του πορίσματος Ρακιντζή, βάσει του οποίου οι συγκεκριμένες προσλήψεις έγιναν «από το παράθυρο» πριν τις εκλογές του 2009.
Εκτίμησε ότι οι πρώην εργαζόμενοι του Μετρό θα μπορούσαν να επαναπροσληφθούν, αφότου συνεκτιμηθούν οι ανάγκες σε προσωπικό για τη λειτουργία των επτά νέων σταθμών του Μετρό.
http://www.capital
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...