Υπερβολική χαρακτήρισε την συζήτηση για τον τρόπο αδειοδότησης των οδηγών ταξί, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Δημήτρης Ρέππας, σε ραδιοφωνική συνέντευξή το. Επίσης ο κ. Ρέππας είπε ότι η Τρόικα «ουδέποτε έθεσε θέμα».
Αναλυτικότερα ο κ. Ρέππας ανέφερε: «Είναι υπερβολική η συζήτηση που γίνεται για ένα θέμα, το οποίο στην εθνική ατζέντα δεν θα ήταν στα 100 πρώτα. Κι όμως έχει εγκατασταθεί στη δημόσια συζήτηση σε κεντρική θέση, όπως δεν έπρεπε να γίνει, γιατί γι’ αυτό η τρόικα ουδέποτε έθεσε θέμα».
Επίσης πρόσθεσε πως «η συζήτηση που γίνεται περισσότερο σύγχυση προκαλεί στους πολίτες που την παρακολουθούν παρά φωτίζει. Το θέμα αυτό λοιπόν, εμείς το είχαμε προσεγγίσει με έναν τρόπο που το αντιμετωπίζει και η υπόλοιπη Ευρώπη. Στις περισσότερες χώρες στην Ευρώπη και στην Αμερική, ισχύει ένα κριτήριο κι αυτό είναι το κεντρικό ερώτημα το οποίο πρέπει καθένας να τοποθετηθεί: Αν θα τεθεί το κριτήριο, το πληθυσμιακό, προκειμένου να εξαχθεί ο αριθμός των αδειών, άρα και των ταξί που θα κυκλοφορούν σε μία πόλη. Από την ώρα που δεχόμαστε ότι ισχύει ένας τέτοιος τύπος όλα είναι εύκολα».
Τέλος πήρε αποστάσεις από το νομοσχέδιο Βορίδη, το οποίο συζητείται στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής: «Ο κ. Βορίδης στην προσέγγιση που κάνει, το περιορίζει κατά τι σε σχέση με τη δική μας πρόβλεψη. Είναι άλλο να πεις ότι ανά 1.000 κατοίκους θα αντιστοιχούν 2 άδειες ταξί, άλλο ανά 1.000 κατοίκους 4 άδεις ταξί, άλλο 6 άδειες ταξί. Αναλόγως της αναλογίας που ορίζεις μπορείς να οδηγήσεις στο να εκδοθούν ή να μην εκδοθούν άδειες. Τόσο απλά είναι τα πράγματα».
Αναλυτικότερα ο κ. Ρέππας ανέφερε: «Είναι υπερβολική η συζήτηση που γίνεται για ένα θέμα, το οποίο στην εθνική ατζέντα δεν θα ήταν στα 100 πρώτα. Κι όμως έχει εγκατασταθεί στη δημόσια συζήτηση σε κεντρική θέση, όπως δεν έπρεπε να γίνει, γιατί γι’ αυτό η τρόικα ουδέποτε έθεσε θέμα».
Επίσης πρόσθεσε πως «η συζήτηση που γίνεται περισσότερο σύγχυση προκαλεί στους πολίτες που την παρακολουθούν παρά φωτίζει. Το θέμα αυτό λοιπόν, εμείς το είχαμε προσεγγίσει με έναν τρόπο που το αντιμετωπίζει και η υπόλοιπη Ευρώπη. Στις περισσότερες χώρες στην Ευρώπη και στην Αμερική, ισχύει ένα κριτήριο κι αυτό είναι το κεντρικό ερώτημα το οποίο πρέπει καθένας να τοποθετηθεί: Αν θα τεθεί το κριτήριο, το πληθυσμιακό, προκειμένου να εξαχθεί ο αριθμός των αδειών, άρα και των ταξί που θα κυκλοφορούν σε μία πόλη. Από την ώρα που δεχόμαστε ότι ισχύει ένας τέτοιος τύπος όλα είναι εύκολα».
Τέλος πήρε αποστάσεις από το νομοσχέδιο Βορίδη, το οποίο συζητείται στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής: «Ο κ. Βορίδης στην προσέγγιση που κάνει, το περιορίζει κατά τι σε σχέση με τη δική μας πρόβλεψη. Είναι άλλο να πεις ότι ανά 1.000 κατοίκους θα αντιστοιχούν 2 άδειες ταξί, άλλο ανά 1.000 κατοίκους 4 άδεις ταξί, άλλο 6 άδειες ταξί. Αναλόγως της αναλογίας που ορίζεις μπορείς να οδηγήσεις στο να εκδοθούν ή να μην εκδοθούν άδειες. Τόσο απλά είναι τα πράγματα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...