Kαμία βελτίωση για τον πολίτη και τον επισκέπτη της χώρας μας και καμία βελτίωση της σχέσης ποιότητας - τιμής για το ταξί στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο σχέδιο νόμου για την «απελευθέρωση» των ταξί.
Αυτό επισημαίνουν σε κοινή ανακοίνωσή τους οι Πανελλήνιες Κλαδικές Ενώσεις: ΠΟΞ, ΣΕΕΔΔΕ, ΗΑΤΤΑ, ΓΕΠΟΕΤ, ΣΤΕΕΑ, ΕΠΕΣΤ, ΣΑΑΕ, HAPCO, ΣΕΟΕΣ και ΕΜΕ.
Επίσης όπως υποστηρίζουν οι Ενώσεις, «δεν προβλέπεται η δυνατότητα εναλλακτικών μορφών μετακίνησης όπως 7θέσια ή 9θέσια με οδηγό, λιμουζίνες, τετρακίνητα, ηλεκτρικά κ.λ.π. με μη διατιμημένο, ανταγωνιστικό κόστος και υψηλή ποιότητα. Καθώς επίσης, καμία δυνατότητα μίσθωσης αυτοκινήτου με οδηγό. Έτσι, η Ελλάδα παραμένει η μοναδική χώρα της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ και μια από τις ελάχιστες στον κόσμο όπου δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Ακόμα, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να μεταφέρει ένας πολίτης σε λογικό κόστος μικρού όγκου ή βάρους εμπορεύματα, οικοσκευές κ.λ.π. με μισθωμένα μίνι βαν μέσα στην πόλη του ή εντός της χώρας, κάτι το οποίο είναι διεθνής πρακτική.
Μετά τα όσα υπέστη και υφίσταται η χώρα, πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητό ότι οι νόμοι πρέπει να γίνονται για να εξυπηρετούνται οι πολίτες, οι καταναλωτές και οι επισκέπτες, δηλαδή η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και ο τουρισμός της χώρας και όχι οι οργανωμένες και θορυβώδεις συντεχνίες».
http://www.imerisia
Αυτό επισημαίνουν σε κοινή ανακοίνωσή τους οι Πανελλήνιες Κλαδικές Ενώσεις: ΠΟΞ, ΣΕΕΔΔΕ, ΗΑΤΤΑ, ΓΕΠΟΕΤ, ΣΤΕΕΑ, ΕΠΕΣΤ, ΣΑΑΕ, HAPCO, ΣΕΟΕΣ και ΕΜΕ.
Επίσης όπως υποστηρίζουν οι Ενώσεις, «δεν προβλέπεται η δυνατότητα εναλλακτικών μορφών μετακίνησης όπως 7θέσια ή 9θέσια με οδηγό, λιμουζίνες, τετρακίνητα, ηλεκτρικά κ.λ.π. με μη διατιμημένο, ανταγωνιστικό κόστος και υψηλή ποιότητα. Καθώς επίσης, καμία δυνατότητα μίσθωσης αυτοκινήτου με οδηγό. Έτσι, η Ελλάδα παραμένει η μοναδική χώρα της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ και μια από τις ελάχιστες στον κόσμο όπου δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Ακόμα, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να μεταφέρει ένας πολίτης σε λογικό κόστος μικρού όγκου ή βάρους εμπορεύματα, οικοσκευές κ.λ.π. με μισθωμένα μίνι βαν μέσα στην πόλη του ή εντός της χώρας, κάτι το οποίο είναι διεθνής πρακτική.
Μετά τα όσα υπέστη και υφίσταται η χώρα, πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητό ότι οι νόμοι πρέπει να γίνονται για να εξυπηρετούνται οι πολίτες, οι καταναλωτές και οι επισκέπτες, δηλαδή η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και ο τουρισμός της χώρας και όχι οι οργανωμένες και θορυβώδεις συντεχνίες».
http://www.imerisia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...