Ζυγίζει μόλις 65 κιλά, αλλά είναι ικανό να διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς να ξοδέψει σταγόνα βενζίνης. Ο λόγος για το ταξίλατο, το ποδήλατο-ταξί της Θεσσαλονίκης, που τα τελευταία δύο χρόνια έχει καλύψει ήδη διαδρομή 5.500 χιλιομέτρων (!) και έχει μεταφέρει περισσότερους από 900 επιβάτες, με μοναδικό αντίτιμο ό,τι είχε την… καλοσύνη να προσφέρει ο καθένας μέσα σε έναν κουμπαρά! Οπως έκανε γνωστό ηομάδα ποδηλατών που δημιούργησε το ταξίλατο, μέσα στον μήνα που διανύουμε και με το ίδιο κόστος θα αρχίσει να πηγαίνει ακόμα και
μελλόνυμφους στην εκκλησία!
Ήδη μία νύφη έχει κανονίσει να φτάσει την ημέρα του γάμου της στον ναό με το ταξίλατο, ενώ η ίδια έχει ζητήσει οι πινακίδες του να αναγράφουν «Θα σου κάνω τη ζωή ποδήλατο!», ώστε να τις διαβάσει ο γαμπρός. Πρόκειται για έναν από τους πρώτους γάμους που έχει κλείσει το ταξίλατο και όπως όλα δείχνουν θα ακολουθήσουν και άλλοι.
Όπως είπε στην «Espresso» ο ιδρυτής της ποδηλατικής ομάδας Κώστας Συμελίδης, «στόχος της BikeRespect είναι να δημιουργήσει μονάδα παραγωγής ταξίλατου που αναμένεται να λειτουργήσει από την επόμενη σεζόν, αφού κατοχυρωθεί η σχετική ευρεσιτεχνία, καθώς έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον και από άλλες πόλεις της Ελλάδας. Ηδη, άτομα από την Αθήνα, αλλά και από τα Ιωάννινα έχουν συζητήσει με την ομάδα για να δουν πώς θα μπορούσαν να αποκτήσουν το δικό τους όχημα. Η κατασκευή ενός ταξίλατου που κινείται μόνο με το πεντάλ και όχι και με ηλεκτρική υποβοήθηση, στοιχίζει σήμερα περίπου 2.500 ευρώ, αλλά αν αρχίσει να παράγεται μαζικά, το κόστος του θα μειωθεί σε περίπου 1.500 ευρώ» τόνισε ο 32χρονος Κώστας.
Αρκετά κουραστικό, αλλά και κάτι που σε «γεμίζει» χαρακτήρισε αυτό που κάνει ο31χρονος οδηγός του οχήματος Κώστας Μαρτζέκης. Ο ίδιος, που διανύει κάθε μέρα περίπου 25 χιλιόμετρα, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του ποδηλάτου-ταξί όταν έχασε τη δουλειά του στο κατάστημα όπου εργαζόταν ως ιδιωτικός υπάλληλος. Μικροί, μεγάλοι, νέοι, ηλικιωμένοι, ντόπιοι και τουρίστες ενθουσιάζονται όταν ανεβαίνουν στο ιδιόμορφο όχημα για βόλτα, ενώ για τα παιδιά είναι πραγματική απόλαυση. Σημειώνεται ότι ο κ. Μαρτζέκης ορισμένες φορές κάνει ακόμα και ξεναγήσεις στα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης, πάντα με ελεύθερη ταρίφα. «Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θέλουν να οδηγήσουν και μάλιστα μου έχουν προτείνει να καθίσω εγώ πίσω και να ποδηλατήσουν εκείνοι. Το σίγουρο είναι ότι όταν ανεβαίνουν πάνω, αλλάζει μεμιάς η διάθεσή τους» πρόσθεσε ο 31χρονος Κώστας, ο οποίος τόνισε ότι δε θα άλλαζε τη δουλειά του αυτή με καμία άλλη στον κόσμο.
http://www.kalyterotera.gr
μελλόνυμφους στην εκκλησία!
Ήδη μία νύφη έχει κανονίσει να φτάσει την ημέρα του γάμου της στον ναό με το ταξίλατο, ενώ η ίδια έχει ζητήσει οι πινακίδες του να αναγράφουν «Θα σου κάνω τη ζωή ποδήλατο!», ώστε να τις διαβάσει ο γαμπρός. Πρόκειται για έναν από τους πρώτους γάμους που έχει κλείσει το ταξίλατο και όπως όλα δείχνουν θα ακολουθήσουν και άλλοι.
Όπως είπε στην «Espresso» ο ιδρυτής της ποδηλατικής ομάδας Κώστας Συμελίδης, «στόχος της BikeRespect είναι να δημιουργήσει μονάδα παραγωγής ταξίλατου που αναμένεται να λειτουργήσει από την επόμενη σεζόν, αφού κατοχυρωθεί η σχετική ευρεσιτεχνία, καθώς έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον και από άλλες πόλεις της Ελλάδας. Ηδη, άτομα από την Αθήνα, αλλά και από τα Ιωάννινα έχουν συζητήσει με την ομάδα για να δουν πώς θα μπορούσαν να αποκτήσουν το δικό τους όχημα. Η κατασκευή ενός ταξίλατου που κινείται μόνο με το πεντάλ και όχι και με ηλεκτρική υποβοήθηση, στοιχίζει σήμερα περίπου 2.500 ευρώ, αλλά αν αρχίσει να παράγεται μαζικά, το κόστος του θα μειωθεί σε περίπου 1.500 ευρώ» τόνισε ο 32χρονος Κώστας.
Αρκετά κουραστικό, αλλά και κάτι που σε «γεμίζει» χαρακτήρισε αυτό που κάνει ο31χρονος οδηγός του οχήματος Κώστας Μαρτζέκης. Ο ίδιος, που διανύει κάθε μέρα περίπου 25 χιλιόμετρα, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του ποδηλάτου-ταξί όταν έχασε τη δουλειά του στο κατάστημα όπου εργαζόταν ως ιδιωτικός υπάλληλος. Μικροί, μεγάλοι, νέοι, ηλικιωμένοι, ντόπιοι και τουρίστες ενθουσιάζονται όταν ανεβαίνουν στο ιδιόμορφο όχημα για βόλτα, ενώ για τα παιδιά είναι πραγματική απόλαυση. Σημειώνεται ότι ο κ. Μαρτζέκης ορισμένες φορές κάνει ακόμα και ξεναγήσεις στα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης, πάντα με ελεύθερη ταρίφα. «Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θέλουν να οδηγήσουν και μάλιστα μου έχουν προτείνει να καθίσω εγώ πίσω και να ποδηλατήσουν εκείνοι. Το σίγουρο είναι ότι όταν ανεβαίνουν πάνω, αλλάζει μεμιάς η διάθεσή τους» πρόσθεσε ο 31χρονος Κώστας, ο οποίος τόνισε ότι δε θα άλλαζε τη δουλειά του αυτή με καμία άλλη στον κόσμο.
http://www.kalyterotera.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...