ΟΠΟΙΟΣ κοιτάζει το ΔΕΝΔΡΟ χάνει το ΔΑΣΟΣ......1 9 7 6
Ο τίτλος είναι συμβολικός και αποτελεί παράδειγμα πρός ΑΠΟΦΥΓΗΝ.
Να μην τύχουν την ίδια κατάληξη τα ΤΑΞΙ όπως και τα φορτηγά.
Το 1976 η κυβέρνηση του Κων/νου ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ με τον νόμο 383 των ΙΜΕ . ιδιότυπες Μεταφορικές Εταιρείες ανοιξε τον δρόμο για την εισβολή των κεφαλαιούχων επανδυτών στο χώρο των εμπορευματικών μεταφορών.
Μέχρι τότε οι ιδιοκτήτες των φορτηγών ασκούσαν τις εμπορευματικές μεταφορές μέσα από τις οργανώσεις τους με την νομική μορφή των ΕΝΩΣΕΩΝ και των ΚΙΦΑ κοινοπραξία ιδιοκτητών φορτηγών....
Όπως όλοι γνωρίζετε οι μεταφορές έχουν το πρώτο και το μεγαλύτερο ποσοστό επί του ΑΕΠ ακαθάριστο εθνικό προιόν στο συνολό τους.
Είτε είναι εμπορευματικές είτε επιβατικές.
Αναφέρομαι για τις μεταφορές σ΄όλη την ΚΛΙΜΑΚΑ της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
Για τις Χερσαίες .τις αερομετεφορές και τις ναυτιλιακές μεταφορές.......
Αυτό το κομάτι του πλούτο και για οποιανδήποτε μέρος της ΚΛΙΜΑΚΑΣ οι επενδυτές καραδοκούν...
Περιμένουν αυτό το κομάτι που τους ενδιαφέρει να ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ για να το πάρουν...πχ Απαξιώθηκε η ολυμπιακή από το κράτος που ήταν ο ιδιοκτήτης και αμέσως βρέθηκε ο αγοραστής....
Το 1976 μερικοί πονηροί συνδικαλιστές φορτηγατζήδες νόμισαν ότι είναι δυνατοί και κατά την ΡΗΣΗ του Μ Α Ο ότι έχουν 4 όρχεις αλλά στην πορεία κατάλαβαν ότι οι 2 όρχεις είναι του επιβήτορα του δυνατότερου του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΥ....
Ο νόμος 383 δεν έβαλε ασφαλιστικές δικλείδες που να διασφαλίζει τον ιδιοκτήτη του φορτηγού με συνέπεια τα φορτηγά να απαξιωθούν και να πέσουν στα χέρια των κεφαλαιούχων και σήμερα να έχουμε τις Μεταφορικές Εταιρείες ΑΕ και Διαμεταφορικές ΑΕ .
Τα φορτηγά να ανήκουν κατά μεγάλη πλειοψηφία στις ΑΕ και η αγορά των εμπορευματικών μεταφορών στις εταιρείες..
Ο φορτηγατζής εντελώς απαξιωμένος και να παρακαλάει την εταιρεία για κανένα δρομολόγιο και η εταιρεία να του λέει δεν μου περισσεύει θα τα κάνω με τα δικά μου φορτηγά......
Αυτή είναι περίπου η ιστορική εξέλιξη της μικρομεσαίας τάξης των φορτηγατζήδων ...
Τ α ΦΟΡΤΗΓΑ στην εταιρεία ΑΕ και αυτοί ΕΡΓΑΤΕΣ ΟΔΗΓΟΙ στα αφεντικά ιδιοκτήτες των Μεταφορικών εταιρειών ΑΕ....
Αποδείχθηκε ότι ο νόμος 383 /76 των ΙΜΕ ήταν το πρόπλασμα για την σταδιακή μείωση της μικρομεσαίας τάξης των ιδιοκτητών φορτηγατζήδων και η μεταφορά εμπορευμάτων να περάσει στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ.....
-------------ΕΠΙΒΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ των ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ------------
Τις μεταφορές προσώπων τις ασκούν τα ΜΜΜ και τα ΤΑΞΙ..
Οι ρόλοι είναι διακριτοί και διαφορετικοί άλλος ο ρόλος του λεωφορείου και άλλος του ταξί...
Το ΤΑΞΙ ασκεί επίσης συμπληρωματικό μεταφορικό έργο έναντι του ΜΜΜ..
Αρα το κάθε μέσον έχει το δικό έργο στο σύνολο της επιβατικής αγοράς... και διακρίνονται αυτά τα δύο μέσα από την μεταφορική τους ισχύ και την τιμολογιακή πολιτική των κομίστρων που την καθορίζει η εκάστοτε κυβέρνηση..
Κάνω αυτή την ανάλυση γιατί το ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ του Υπουργού μεταφορών κ ΒΟΡΙΔΗ που το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε και αναρτηθεί στο διαδίκτυο προς διαβούλευση εισάγει και νέο όχημα που ονομάζεται ΕΔΧ από 5 μέχρι 9 θέσεων ΕΔΙ.ΜΙΣΘ. χωρίς μετρητή ταξίμετρο...
Αυτό το μεταφορικό μέσο είναι ανταγωνιστικο με το ΤΑΞΙ 5 θέσεων και στο ζήτημα της μεταφορικής του ισχύς και στο και στο ζήτημα των κομίστρων ..
Τα κόμιστρα των ταξί τα καθορίζει η κυβέρνηση και τα κόμιστρα των ΕΔΧ .ΕΙΔ. ΜΙΣΘ. τα καθορίζει η εταιρεία η ο ιδιοκτήτης του ΕΔΧ ΕΙΔΜΙΣΘ ..
Το έργο του είναι η μεταφορά επιβατών με τηλεφωνική επικοινωνία και με άλλο ηλεκτρονικό μέσο από πόρτα πόρτα όχι επιβάτες από δρόμο και πιάτσες....
Αντίπαλος του ΕΔΧ ΕΙΔ,ΜΙΣΘ.. είναι τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ...
Το κόστος ΠΑΓΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ και του ΤΑΞΙ και του ΕΔΧ ΕΙΔ.ΜΙΣΘ είναι ίδια έχουν διαφορά στην μεταφορική τους ΙΣΧΥ και στα ΚΟΜΙΣΤΡΑ για να ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ θα μειώσουν τα κόμιστρα έναντι του ΤΑΞΙ για να πάρουν δική τους την επιβατική αγορά ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ...
Τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ οδηγούνται στην διαλυση και ΑΠΑΞΙΩΣΗ της ΑΞΙΑΣ της αδειας.........
ΔΙΑΒΑΖΩ την ΣΚΕΨΗ του κ Υπουργού ΒΟΡΙΔΗ μέσα από το ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Το νομοσχέδιο είναι αντιγραφή του 3109/2003 νόμου ΒΕΡΕΛΗ κυβέρνηση Κ. ΣΗΜΙΤΗ.
Αυτό αναφέρεται στο άρθρο 112 καταργούμενες διατάξεις..
Και ο κ. υπουργός ΒΟΡΙΔΗΣ έχει κάνει τις επιλογές του..
Δεν έχει συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο τις ασφαλιστικές δικλείδες του νόμου 3109 που διασφάλιζαν τους ταξιτζήδες και το μεταφορικό τους έργο...
-------------Δ Ι Α Π Ι Σ Τ Ω Σ Ε Ι Σ---------------------
1η Διαπίστωση..
Καταργεί το άρθρο 4 του 3109 νόμου που καθορίζει τον μέγιστο κατοχής αδειών ΕΔΧ ΤΑΞΙ από το ίδιο φυσικό πρόσωπο που είναι 2 ΤΑΞΙ το κάθε φυσικό πρόσωπο... και με το αρθρο 85 του νομοσχεδίου παράγραφος 6 και παρέχει το δικαίωμα το κάθε φυσικό πρόσωπο να έχει στην κατοχή του για την περιοχή της ΑΘΗΝΑΣ το 5 τοις εκατό του συνόλου των ταξί της ΑΘΗΝΑΣ περίπου 700 αδειες ταξί μπορεί να έχει στην κατοχή του ένα φυσικό πρόσωπο...
Σήμερα στην Αθήνα τα 14000 ταξί οι ιδιοκτήτες των μπορούν να γίνουν μέχρι 7000 με την διάταξη του άρθρου 85 παρ 6 του νομοσχεδίου ΒΟΡΙΔΗ μπορούν οι ιδιοκτήτες των ταξί της Αθήνας να γίνουν 20 ιδιοκτήτες για τα 14000 ταξί...
Για την περιφέρεια το 5 τοις εκατό γινεται 10 επί τοις εκατό.....
Αυτή η διάταξη είναι η ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ για να διαλυθεί η μικρομεσαία τάξη των ιδιοκτητών ταξι της χώρας..
Τα ΤΑΞΙ να απαξιωθούν και να τα πάρουν οι ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ που καραδοκούν....
2η Διαπίστωση..
Καταργεί το άρθρο 6 του 3109 νόμου περί σύστασης Α Ε και ΣΥΝ/ΣΜΩΝ που είχε ασφαλιστικές δικλείδες για τον ιδιοκτήτη ταξί ..όπως το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας σχηματίζεται μόνο με καταβολή μετρητών και η άδεια του ταξί δεν μετοχοποιείται...
Οι μετοχές είναι ονομαστικές και όχι ανώνυμες.
Ο ιδιοκτήτης του ταξί παρέχει μόνο την ΧΡΗΣΗ του ΤΑΞΙ στην εταιρεία και το ταξί ανήκει στο ιδιοκτήτη και όχι στην εταιρεία...
Το κάθε ταξί έχει 2 ψήφους και όχι από τον αριθμό των μετοχών....
Τον αριθμό των ταξί που απαιτείται για να συσταθεί μια εταιρεία η και συν/σμός για να είναι βιώσιμος....
Και με το άρθρο 87 του νομοσχεδίου ο υπουργός κ. ΒΟΡΙΔΗΣ επιτρέπει την σύσταση εταιρειών με νομική προσωπικότητα και συν/σμών σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και ανάλογα με τον εταιρικό τύπο που θέλει ο καθένας όλα ΕΛΕΥΘΕΡΑ ..... και ΑΣΥΔΩΤΑ χωρίς κανόνες....
Ένας ιδιοκτήτης μέχρι 5 αδειες ΤΑΞΙ συστήνει δική του εταιρεία οποιασδήποτε νομικής μορφής θέλει....
Ότι θέλει κάνει την κάνει ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ εταιρεία και παρέχει δουλειά αν του περισσεύει και σε άλλα ταξί..
Ζ Η Τ Ω οι κεφαλαιούχοι επενδυτές στον χώρο της επιβατικής μεταφοράς με ΤΑΞΙ άνοιξε ο ΔΡΟΜΟΣ για την ΑΛΛΩΣΗ και του ΤΑΞΙ......
3η Διαπίστωση
Καταργεί την ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ του άρθρου 8 παρ.8 του νόμου 3109 που ορίζει ότι για την αγορά ΕΔΧ ΤΑΞΙ με συμβολαιογραφική πράξη απαιτείται ο αγοραστής να έχει επαγγελματική άδεια οδήγησης και ειδική άδεια οδηγού ταξί...
Με απλά λόγια ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ του κ. ΒΟΡΙΔΗ δεν θέτει περιορισμούς ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και ιδιοκτήτης ταξί μπορεί να γίνει και ο μεγαλογιατρός ο μεγαλοδικηγόρος κλπ αρκεί να έχει χρήματα και να κάνει την δική του εταιρεία.... ΟΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ...
4η Διαπίστωση
Με 5 άδειες ταξί ένας ιδιοκτήτης μετοχοποιεί τις άδειες για την συγκέντρωση κεφαλαίου και συστήνει δική ΑΕ ΤΑΞΙ..
Οι Ανώνυμες Εταιρείες φορολογούνται με ποσοστό 23 τοις εκατό . και θα τις φτάσουν για να διευκολύνουν τους επενδυτές για να κάνουν επενδύσεις και να είναι ανταγωνιστικές με τις εταιρείες στο 15 τοις εκατό...
Ο ιδιοκτήτης ταξί που ασκεί προσωπική ατομική επιχείρηση φορολογείται μέχρι του ποσού του 45 τοις εκατό ....
Η ατομική επιχείρηση ταξί υπερφορολογείται μέχρι 3 φορές πάνω από την Α Ε εταιρεία ΤΑΞΙ το ΤΑΞΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ και οδηγείται στην αγκαλιά της εταιρείας του μεγαλογιατρού.........
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να συμπεριλάβει όλες τις ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ του νόμου 3109 για να μείνουν τα ταξί στούς ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ και το μεταφορικό ΕΡΓΟ στα ΤΑΞΙ.....
Καλώ όλα τα σωματεία της χώρας να αναλύσουν με προσοχή το νομοσχέδιο και να καταθέσουν τροπολογίες στους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ της περιοχης των ......
Να πείτε στους κυρίους κυρίους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ των κομμάτων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ 'οτι όλοι ψήφισαν τον νόμο 3109 με τις ασφαλιστικές δικλείδες που διασφαλίζουν την μικρομεσαία τάξη των ιδιοκτητών ταξι και του έργου τους.
Και πρέπει με τη ψήφο τους στην ΒΟΥΛΗ αυτό να το κάνουν ΠΡΑΞΗ....
Τα κόμματα .οι κυβερνήσεις και οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ κρίνονται από τα εργα τους την ψήφο τους και όχι από τα λόγια τους.......
Η τύχη του ΚΛΑΔΟΥ της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ σας και των ΠΑΙΔΙΩΝ σας αγαπητοί συνάδελφοι είναι στα χέρια σας....
Να μην σας εξαπατήσουν με το τι λέει η ΤΡΟΙΚΑ .
Η ΤΡΟΙΚΑ την ενδιαφέρει μόνο πως να αυξηθούν οι φόροι για να πάρει τα δανεικά της ....
Το ΤΑΞΙ είναι περιουσία και άν θέλει κάποιος να το πάρει είτε είναι πολίτης είτε το κράτος το ΠΛΗΡΩΝΕΙ και το παίρνει με τιμή που ορίζει η αγορά ... και όταν πρόκειται για απαλλοτριώσεις το δικαστήριο τέρμα τα παραμύθια του καλοκαιριού μας τελείωσε.....
Αυτά πού αναφέρονται στο νομοσχέδιο του κ ΒΟΡΙΔΗ είναι ζητήματα πολιτικής της κυβέρνησης και των κυρίων κυρίων ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ.
με αγάπη
ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΡΕΛΗΣ
http://www.facebook
Ο τίτλος είναι συμβολικός και αποτελεί παράδειγμα πρός ΑΠΟΦΥΓΗΝ.
Να μην τύχουν την ίδια κατάληξη τα ΤΑΞΙ όπως και τα φορτηγά.
Το 1976 η κυβέρνηση του Κων/νου ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ με τον νόμο 383 των ΙΜΕ . ιδιότυπες Μεταφορικές Εταιρείες ανοιξε τον δρόμο για την εισβολή των κεφαλαιούχων επανδυτών στο χώρο των εμπορευματικών μεταφορών.
Μέχρι τότε οι ιδιοκτήτες των φορτηγών ασκούσαν τις εμπορευματικές μεταφορές μέσα από τις οργανώσεις τους με την νομική μορφή των ΕΝΩΣΕΩΝ και των ΚΙΦΑ κοινοπραξία ιδιοκτητών φορτηγών....
Όπως όλοι γνωρίζετε οι μεταφορές έχουν το πρώτο και το μεγαλύτερο ποσοστό επί του ΑΕΠ ακαθάριστο εθνικό προιόν στο συνολό τους.
Είτε είναι εμπορευματικές είτε επιβατικές.
Αναφέρομαι για τις μεταφορές σ΄όλη την ΚΛΙΜΑΚΑ της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
Για τις Χερσαίες .τις αερομετεφορές και τις ναυτιλιακές μεταφορές.......
Αυτό το κομάτι του πλούτο και για οποιανδήποτε μέρος της ΚΛΙΜΑΚΑΣ οι επενδυτές καραδοκούν...
Περιμένουν αυτό το κομάτι που τους ενδιαφέρει να ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ για να το πάρουν...πχ Απαξιώθηκε η ολυμπιακή από το κράτος που ήταν ο ιδιοκτήτης και αμέσως βρέθηκε ο αγοραστής....
Το 1976 μερικοί πονηροί συνδικαλιστές φορτηγατζήδες νόμισαν ότι είναι δυνατοί και κατά την ΡΗΣΗ του Μ Α Ο ότι έχουν 4 όρχεις αλλά στην πορεία κατάλαβαν ότι οι 2 όρχεις είναι του επιβήτορα του δυνατότερου του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΥ....
Ο νόμος 383 δεν έβαλε ασφαλιστικές δικλείδες που να διασφαλίζει τον ιδιοκτήτη του φορτηγού με συνέπεια τα φορτηγά να απαξιωθούν και να πέσουν στα χέρια των κεφαλαιούχων και σήμερα να έχουμε τις Μεταφορικές Εταιρείες ΑΕ και Διαμεταφορικές ΑΕ .
Τα φορτηγά να ανήκουν κατά μεγάλη πλειοψηφία στις ΑΕ και η αγορά των εμπορευματικών μεταφορών στις εταιρείες..
Ο φορτηγατζής εντελώς απαξιωμένος και να παρακαλάει την εταιρεία για κανένα δρομολόγιο και η εταιρεία να του λέει δεν μου περισσεύει θα τα κάνω με τα δικά μου φορτηγά......
Αυτή είναι περίπου η ιστορική εξέλιξη της μικρομεσαίας τάξης των φορτηγατζήδων ...
Τ α ΦΟΡΤΗΓΑ στην εταιρεία ΑΕ και αυτοί ΕΡΓΑΤΕΣ ΟΔΗΓΟΙ στα αφεντικά ιδιοκτήτες των Μεταφορικών εταιρειών ΑΕ....
Αποδείχθηκε ότι ο νόμος 383 /76 των ΙΜΕ ήταν το πρόπλασμα για την σταδιακή μείωση της μικρομεσαίας τάξης των ιδιοκτητών φορτηγατζήδων και η μεταφορά εμπορευμάτων να περάσει στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ.....
-------------ΕΠΙΒΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ των ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ------------
Τις μεταφορές προσώπων τις ασκούν τα ΜΜΜ και τα ΤΑΞΙ..
Οι ρόλοι είναι διακριτοί και διαφορετικοί άλλος ο ρόλος του λεωφορείου και άλλος του ταξί...
Το ΤΑΞΙ ασκεί επίσης συμπληρωματικό μεταφορικό έργο έναντι του ΜΜΜ..
Αρα το κάθε μέσον έχει το δικό έργο στο σύνολο της επιβατικής αγοράς... και διακρίνονται αυτά τα δύο μέσα από την μεταφορική τους ισχύ και την τιμολογιακή πολιτική των κομίστρων που την καθορίζει η εκάστοτε κυβέρνηση..
Κάνω αυτή την ανάλυση γιατί το ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ του Υπουργού μεταφορών κ ΒΟΡΙΔΗ που το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε και αναρτηθεί στο διαδίκτυο προς διαβούλευση εισάγει και νέο όχημα που ονομάζεται ΕΔΧ από 5 μέχρι 9 θέσεων ΕΔΙ.ΜΙΣΘ. χωρίς μετρητή ταξίμετρο...
Αυτό το μεταφορικό μέσο είναι ανταγωνιστικο με το ΤΑΞΙ 5 θέσεων και στο ζήτημα της μεταφορικής του ισχύς και στο και στο ζήτημα των κομίστρων ..
Τα κόμιστρα των ταξί τα καθορίζει η κυβέρνηση και τα κόμιστρα των ΕΔΧ .ΕΙΔ. ΜΙΣΘ. τα καθορίζει η εταιρεία η ο ιδιοκτήτης του ΕΔΧ ΕΙΔΜΙΣΘ ..
Το έργο του είναι η μεταφορά επιβατών με τηλεφωνική επικοινωνία και με άλλο ηλεκτρονικό μέσο από πόρτα πόρτα όχι επιβάτες από δρόμο και πιάτσες....
Αντίπαλος του ΕΔΧ ΕΙΔ,ΜΙΣΘ.. είναι τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ...
Το κόστος ΠΑΓΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ και του ΤΑΞΙ και του ΕΔΧ ΕΙΔ.ΜΙΣΘ είναι ίδια έχουν διαφορά στην μεταφορική τους ΙΣΧΥ και στα ΚΟΜΙΣΤΡΑ για να ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ θα μειώσουν τα κόμιστρα έναντι του ΤΑΞΙ για να πάρουν δική τους την επιβατική αγορά ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ...
Τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ οδηγούνται στην διαλυση και ΑΠΑΞΙΩΣΗ της ΑΞΙΑΣ της αδειας.........
ΔΙΑΒΑΖΩ την ΣΚΕΨΗ του κ Υπουργού ΒΟΡΙΔΗ μέσα από το ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Το νομοσχέδιο είναι αντιγραφή του 3109/2003 νόμου ΒΕΡΕΛΗ κυβέρνηση Κ. ΣΗΜΙΤΗ.
Αυτό αναφέρεται στο άρθρο 112 καταργούμενες διατάξεις..
Και ο κ. υπουργός ΒΟΡΙΔΗΣ έχει κάνει τις επιλογές του..
Δεν έχει συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο τις ασφαλιστικές δικλείδες του νόμου 3109 που διασφάλιζαν τους ταξιτζήδες και το μεταφορικό τους έργο...
-------------Δ Ι Α Π Ι Σ Τ Ω Σ Ε Ι Σ---------------------
1η Διαπίστωση..
Καταργεί το άρθρο 4 του 3109 νόμου που καθορίζει τον μέγιστο κατοχής αδειών ΕΔΧ ΤΑΞΙ από το ίδιο φυσικό πρόσωπο που είναι 2 ΤΑΞΙ το κάθε φυσικό πρόσωπο... και με το αρθρο 85 του νομοσχεδίου παράγραφος 6 και παρέχει το δικαίωμα το κάθε φυσικό πρόσωπο να έχει στην κατοχή του για την περιοχή της ΑΘΗΝΑΣ το 5 τοις εκατό του συνόλου των ταξί της ΑΘΗΝΑΣ περίπου 700 αδειες ταξί μπορεί να έχει στην κατοχή του ένα φυσικό πρόσωπο...
Σήμερα στην Αθήνα τα 14000 ταξί οι ιδιοκτήτες των μπορούν να γίνουν μέχρι 7000 με την διάταξη του άρθρου 85 παρ 6 του νομοσχεδίου ΒΟΡΙΔΗ μπορούν οι ιδιοκτήτες των ταξί της Αθήνας να γίνουν 20 ιδιοκτήτες για τα 14000 ταξί...
Για την περιφέρεια το 5 τοις εκατό γινεται 10 επί τοις εκατό.....
Αυτή η διάταξη είναι η ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ για να διαλυθεί η μικρομεσαία τάξη των ιδιοκτητών ταξι της χώρας..
Τα ΤΑΞΙ να απαξιωθούν και να τα πάρουν οι ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ που καραδοκούν....
2η Διαπίστωση..
Καταργεί το άρθρο 6 του 3109 νόμου περί σύστασης Α Ε και ΣΥΝ/ΣΜΩΝ που είχε ασφαλιστικές δικλείδες για τον ιδιοκτήτη ταξί ..όπως το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας σχηματίζεται μόνο με καταβολή μετρητών και η άδεια του ταξί δεν μετοχοποιείται...
Οι μετοχές είναι ονομαστικές και όχι ανώνυμες.
Ο ιδιοκτήτης του ταξί παρέχει μόνο την ΧΡΗΣΗ του ΤΑΞΙ στην εταιρεία και το ταξί ανήκει στο ιδιοκτήτη και όχι στην εταιρεία...
Το κάθε ταξί έχει 2 ψήφους και όχι από τον αριθμό των μετοχών....
Τον αριθμό των ταξί που απαιτείται για να συσταθεί μια εταιρεία η και συν/σμός για να είναι βιώσιμος....
Και με το άρθρο 87 του νομοσχεδίου ο υπουργός κ. ΒΟΡΙΔΗΣ επιτρέπει την σύσταση εταιρειών με νομική προσωπικότητα και συν/σμών σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και ανάλογα με τον εταιρικό τύπο που θέλει ο καθένας όλα ΕΛΕΥΘΕΡΑ ..... και ΑΣΥΔΩΤΑ χωρίς κανόνες....
Ένας ιδιοκτήτης μέχρι 5 αδειες ΤΑΞΙ συστήνει δική του εταιρεία οποιασδήποτε νομικής μορφής θέλει....
Ότι θέλει κάνει την κάνει ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ εταιρεία και παρέχει δουλειά αν του περισσεύει και σε άλλα ταξί..
Ζ Η Τ Ω οι κεφαλαιούχοι επενδυτές στον χώρο της επιβατικής μεταφοράς με ΤΑΞΙ άνοιξε ο ΔΡΟΜΟΣ για την ΑΛΛΩΣΗ και του ΤΑΞΙ......
3η Διαπίστωση
Καταργεί την ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ του άρθρου 8 παρ.8 του νόμου 3109 που ορίζει ότι για την αγορά ΕΔΧ ΤΑΞΙ με συμβολαιογραφική πράξη απαιτείται ο αγοραστής να έχει επαγγελματική άδεια οδήγησης και ειδική άδεια οδηγού ταξί...
Με απλά λόγια ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ του κ. ΒΟΡΙΔΗ δεν θέτει περιορισμούς ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και ιδιοκτήτης ταξί μπορεί να γίνει και ο μεγαλογιατρός ο μεγαλοδικηγόρος κλπ αρκεί να έχει χρήματα και να κάνει την δική του εταιρεία.... ΟΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ...
4η Διαπίστωση
Με 5 άδειες ταξί ένας ιδιοκτήτης μετοχοποιεί τις άδειες για την συγκέντρωση κεφαλαίου και συστήνει δική ΑΕ ΤΑΞΙ..
Οι Ανώνυμες Εταιρείες φορολογούνται με ποσοστό 23 τοις εκατό . και θα τις φτάσουν για να διευκολύνουν τους επενδυτές για να κάνουν επενδύσεις και να είναι ανταγωνιστικές με τις εταιρείες στο 15 τοις εκατό...
Ο ιδιοκτήτης ταξί που ασκεί προσωπική ατομική επιχείρηση φορολογείται μέχρι του ποσού του 45 τοις εκατό ....
Η ατομική επιχείρηση ταξί υπερφορολογείται μέχρι 3 φορές πάνω από την Α Ε εταιρεία ΤΑΞΙ το ΤΑΞΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ και οδηγείται στην αγκαλιά της εταιρείας του μεγαλογιατρού.........
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να συμπεριλάβει όλες τις ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ του νόμου 3109 για να μείνουν τα ταξί στούς ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ και το μεταφορικό ΕΡΓΟ στα ΤΑΞΙ.....
Καλώ όλα τα σωματεία της χώρας να αναλύσουν με προσοχή το νομοσχέδιο και να καταθέσουν τροπολογίες στους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ της περιοχης των ......
Να πείτε στους κυρίους κυρίους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ των κομμάτων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ 'οτι όλοι ψήφισαν τον νόμο 3109 με τις ασφαλιστικές δικλείδες που διασφαλίζουν την μικρομεσαία τάξη των ιδιοκτητών ταξι και του έργου τους.
Και πρέπει με τη ψήφο τους στην ΒΟΥΛΗ αυτό να το κάνουν ΠΡΑΞΗ....
Τα κόμματα .οι κυβερνήσεις και οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ κρίνονται από τα εργα τους την ψήφο τους και όχι από τα λόγια τους.......
Η τύχη του ΚΛΑΔΟΥ της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ σας και των ΠΑΙΔΙΩΝ σας αγαπητοί συνάδελφοι είναι στα χέρια σας....
Να μην σας εξαπατήσουν με το τι λέει η ΤΡΟΙΚΑ .
Η ΤΡΟΙΚΑ την ενδιαφέρει μόνο πως να αυξηθούν οι φόροι για να πάρει τα δανεικά της ....
Το ΤΑΞΙ είναι περιουσία και άν θέλει κάποιος να το πάρει είτε είναι πολίτης είτε το κράτος το ΠΛΗΡΩΝΕΙ και το παίρνει με τιμή που ορίζει η αγορά ... και όταν πρόκειται για απαλλοτριώσεις το δικαστήριο τέρμα τα παραμύθια του καλοκαιριού μας τελείωσε.....
Αυτά πού αναφέρονται στο νομοσχέδιο του κ ΒΟΡΙΔΗ είναι ζητήματα πολιτικής της κυβέρνησης και των κυρίων κυρίων ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ.
με αγάπη
ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΡΕΛΗΣ
http://www.facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...