Επί τάπητος τίθεται στο υπουργικό συμβούλιο που βρίσκεται σε εξέλιξη υπό τον πρωθυπουργό, Λουκά Παπαδήμο, το επίμαχο θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος των ταξί.
Όπως δήλωσε στο www.protothema.gr ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Βορίδης, η μεταβίβαση των αδειών θα είναι ελεύθερη και θα υπάγεται στον κώδικα φορολογίας εισοδήματος. Δηλαδή, η μεταβίβαση θα φορολογείται με 20% επι του ποσού της υπεραξίας.
Διευκρινίζεται ότι το επίμαχο θέμα των αδειών αναμένεται να τεθεί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους εκπροσώπους του ΔΝΤ και της ΕΕ το επόμενο διάστημα καθώς οι μεταβιβάσεις των αδειών αποτέλεσαν σημείο τριβής στην πρόσφατης συνάντησης του αρμόδιου υπουργού με την τρόικα, η οποία ζήτησε περαιτέρω εξηγήσεις για το θέμα.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν κύκλοι του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δεν αποκλείεται να υπάρξουν και βελτιωτικές συμπληρωματικές ρυθμίσεις στο επίμαχο νομοσχέδιο, το επόμενο διάστημα.
Αναλυτικά, με το νομοσχέδιο:
-δημιουργείται κατηγορία επιβατικών δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ) αυτοκινήτων χωρίς μετρητή, 5 – 9 θέσεων. Αυτά λειτουργούν μόνο με προμίσθωση (ραντεβού) και τα οποία απαγορεύεται να παραλαμβάνουν πελάτες από τον δρόμο.
-Παραμένουν σε ισχύ οι έδρες των ταξί
- Η μονή ταρίφα αφορά πλέον όλο τον νομό Αττικής εκτός των νησιών του.
- Για τον καθορισμό του αριθμού αδειών (ταξί και ειδικής μίσθωσης ) λαμβάνονται υπόψη πληθυσμιακά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια. Τον αριθμό των αδειών καθορίζει ο Περιφερειάρχης με απόφασή του κάθε δύο χρόνια και στηρίζεται σε ειδικό μαθηματικό τύπο. Ο συντελεστής είναι για την Αθήνα 2,5 (+1, -1 δηλαδή από 1,5 έως 3,5) και για την περιφέρεια 1,5 (+1, -1 δηλαδή από 0,50 έως 2,5).
- Κτήση κυριότητας ταξί επιτρέπεται από κάθε είδους φυσικό ή νομικό πρόσωπο χωρίς αυτό να απαιτείται να έχει ειδική άδεια οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτου.
Επίσης, με το νομοσχέδιο ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα που αφορούν τα χαρακτηριστικά κάθε είδους επιβατικών δημόσιας χρήσης οχημάτων, την κτήση ειδικής άδειας οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτου, τις υποχρεώσεις των οδηγών και πειθαρχικές διατάξεις.
Διαβάστε εδώ όλο το νομοσχέδιο
Διαβάστε εδώ την αιτιολογική αίτηση ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ την δημόσια διαβούλευση ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ την ειδική έκθεση ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ την έκθεση γενικού λογιστηρίου ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ την έκθεση συνεπειών ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ τις τροποποιούμενες διατάξεις
http://www.protothema.gr
Όπως δήλωσε στο www.protothema.gr ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Βορίδης, η μεταβίβαση των αδειών θα είναι ελεύθερη και θα υπάγεται στον κώδικα φορολογίας εισοδήματος. Δηλαδή, η μεταβίβαση θα φορολογείται με 20% επι του ποσού της υπεραξίας.
Διευκρινίζεται ότι το επίμαχο θέμα των αδειών αναμένεται να τεθεί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους εκπροσώπους του ΔΝΤ και της ΕΕ το επόμενο διάστημα καθώς οι μεταβιβάσεις των αδειών αποτέλεσαν σημείο τριβής στην πρόσφατης συνάντησης του αρμόδιου υπουργού με την τρόικα, η οποία ζήτησε περαιτέρω εξηγήσεις για το θέμα.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν κύκλοι του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δεν αποκλείεται να υπάρξουν και βελτιωτικές συμπληρωματικές ρυθμίσεις στο επίμαχο νομοσχέδιο, το επόμενο διάστημα.
Αναλυτικά, με το νομοσχέδιο:
-δημιουργείται κατηγορία επιβατικών δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ) αυτοκινήτων χωρίς μετρητή, 5 – 9 θέσεων. Αυτά λειτουργούν μόνο με προμίσθωση (ραντεβού) και τα οποία απαγορεύεται να παραλαμβάνουν πελάτες από τον δρόμο.
-Παραμένουν σε ισχύ οι έδρες των ταξί
- Η μονή ταρίφα αφορά πλέον όλο τον νομό Αττικής εκτός των νησιών του.
- Για τον καθορισμό του αριθμού αδειών (ταξί και ειδικής μίσθωσης ) λαμβάνονται υπόψη πληθυσμιακά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια. Τον αριθμό των αδειών καθορίζει ο Περιφερειάρχης με απόφασή του κάθε δύο χρόνια και στηρίζεται σε ειδικό μαθηματικό τύπο. Ο συντελεστής είναι για την Αθήνα 2,5 (+1, -1 δηλαδή από 1,5 έως 3,5) και για την περιφέρεια 1,5 (+1, -1 δηλαδή από 0,50 έως 2,5).
- Κτήση κυριότητας ταξί επιτρέπεται από κάθε είδους φυσικό ή νομικό πρόσωπο χωρίς αυτό να απαιτείται να έχει ειδική άδεια οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτου.
Επίσης, με το νομοσχέδιο ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα που αφορούν τα χαρακτηριστικά κάθε είδους επιβατικών δημόσιας χρήσης οχημάτων, την κτήση ειδικής άδειας οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτου, τις υποχρεώσεις των οδηγών και πειθαρχικές διατάξεις.
Διαβάστε εδώ όλο το νομοσχέδιο
Διαβάστε εδώ την αιτιολογική αίτηση ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ την δημόσια διαβούλευση ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ την ειδική έκθεση ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ την έκθεση γενικού λογιστηρίου ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ την έκθεση συνεπειών ανάπτυξης
Διαβάστε εδώ τις τροποποιούμενες διατάξεις
http://www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...