Αφορμή είναι ο καλός μου φίλος και εξαίρετος συνδικαλιστής Σωτήρης Ροινός με την ανάρτηση του σήμερα 21/4/2013. Φίλε Σωτήρη όσα γράφεις είναι απολύτως έτσι
.
Εξάλλου σαν ένας από τους 21 σοφούς της ΠΟΕΙΑΤΑ εσύ ξέρεις τα πράγματα καλύτερα και εκ των έσω. Η έκπληξη μου δεν ήταν οι διαπιστώσεις σου μιας και έχω την τύχη να συνομιλούμε αρκετά στο τηλέφωνο, αλλά η δημόσια διαφωνία σου και αποστασιοποίηση από τους σαφούς της ΠΟΕΙΑΤΑ
Αυτό γιατί ξέρω τον χαρακτήρα σου ότι είσαι άνθρωπος γεννημένος με μεγάλη υπομονή και αισιοδοξία.
Ομολογώ λοιπόν ότι θορυβήθηκα και προβληματίστηκα ( θετικά) εύχομαι και αλλά στελέχη.
Την άποψη μου την ξέρεις Όσο η αναδουλειά κτυπάει κόκκινο και τα οικονομικά της ΠΟΕΙΑΤΑ εξαφανίζονται ,οι μνηστήρες της ένας ένας θα αποστρέφουν το πρόσωπο τους από αυτή. Εξάλλου τώρα με την απελευθέρωση της επιβατικής μεταφοράς δεν έχει και νόημα. Ο χυμός όλος πάρθηκε και τώρα πετάμε την λεμονόκουπα .Έτσι απειλούν ( οι εξ Αθηνών) ότι θα παρατήσουν την ΠΟΕΙΑΤΑ και θα δυναμώσουν το ΣΑΤΑ.
Τώρα είναι ο καιρός της απογύμνωσης. Για μένα έτσι απλά δεν υπάρχει ΠΟΕΙΑΤΑ εδώ και πολύ καιρό. Δεν είναι εγωιστικό αυτό είναι η πραγματικότητα. Είναι καιρός να πάρουμε στα χέρια μας τις τύχες μας. Ας αναβαθμιστούν τα περιφερειακά συμβούλια και να γίνουν ομοσπονδίες κατά περιφέρεια .
Μια ομοσπονδία πλέον είναι ανίκανη να επιλύσει τα τεραστία προβλήματα των περιφερειών που προκύπτουν. Ας κάνουμε συμμάχους τους περιφερειάρχες μας και να προωθήσουμε το σχέδιο αυτό για αποκεντρωμένη διοίκηση όπως εξάλλου ο Καλλικράτης ορίζει.
Αν θέλουμε ένα πανελλήνιο όργανο μπορούμε να ιδρύσουμε την Συνομοσπονδία Ελλάδος που θα απαρτίζεται από τους 13 προέδρους των ομοσπονδιών χωρίς εκλογές στο ΔΣ τις Συνομοσπονδίας +8 αντιπροσώπους πανελλήνιας εμβέλειας σε εκλόγιμες θέσεις (4) ταξί + (4) Ρ/Τ για να απαρτίσουν τους 21 της συνομοσπονδίας .
Τις λεπτομέρειες μπορούμε να τις βρούμε. Το θέμα είναι να αρχίσουμε να βλέπουμε τέτοιες αλλαγές να πραγματοποιούνται για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τους καιρούς που ζούμε και αυτούς που έρχονται.
Χρόνια τώρα χόρτασα από λόγια διαπιστώσεις και αφορισμούς. Όλοι μας πετάμε από πάνω μας την ευθύνη και προσπαθούμε να ενοχοποιήσουμε όλους τους άλλους εκτός των εαυτών μας. Μήνες τώρα προσπαθώ να πείσω στελέχη ανά την Ελλάδα να κάνουμε μια συνάντηση έτσι άτυπη μεν , με ατζέντα δε . Να συζητήσουμε και να προβληματιστούμε για το παρόν και μέλλον.
Μάλλον δεν προσπάθησα αρκετά γιατί δεν έγινε ποτέ αυτό που σκαφτόμουνα. Ποτέ δεν είναι αργά όμως. Ίσως και εγώ ο ίδιος δεν πίστεψα ότι μπορούσα να τα καταφέρω.
Η ατζέντα είναι απλή
Α) Προβληματισμός για το παρόν και του μέλλον του ταξί (νέες τεχνολογίες) – άμεση αντιμετώπιση της απελευθέρωσης της επιβατικής μεταφοράς. 4093/12- 4070/12
Β) Νέο νομικό πλαίσιο - κανονισμός ταξί
Γ) Νέες εταιρίες παροχής ταξί και ΡΤ μέσω ηλεκτρονικών μεταφορών.
Δ) Η εξέλιξη του ταξί μέσα από νέες εφαρμογές και επιδοτήσεις ΕΣΠΑ που θα πρέπει να διεκδικήσουμε στη προσπάθεια αυτή.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
EUROTAXI ΚΑΒΑΛΑΣ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΑΝ.ΜΑ.ΘΡΑ.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ
https://www.facebook.com
.
Εξάλλου σαν ένας από τους 21 σοφούς της ΠΟΕΙΑΤΑ εσύ ξέρεις τα πράγματα καλύτερα και εκ των έσω. Η έκπληξη μου δεν ήταν οι διαπιστώσεις σου μιας και έχω την τύχη να συνομιλούμε αρκετά στο τηλέφωνο, αλλά η δημόσια διαφωνία σου και αποστασιοποίηση από τους σαφούς της ΠΟΕΙΑΤΑ
Αυτό γιατί ξέρω τον χαρακτήρα σου ότι είσαι άνθρωπος γεννημένος με μεγάλη υπομονή και αισιοδοξία.
Ομολογώ λοιπόν ότι θορυβήθηκα και προβληματίστηκα ( θετικά) εύχομαι και αλλά στελέχη.
Την άποψη μου την ξέρεις Όσο η αναδουλειά κτυπάει κόκκινο και τα οικονομικά της ΠΟΕΙΑΤΑ εξαφανίζονται ,οι μνηστήρες της ένας ένας θα αποστρέφουν το πρόσωπο τους από αυτή. Εξάλλου τώρα με την απελευθέρωση της επιβατικής μεταφοράς δεν έχει και νόημα. Ο χυμός όλος πάρθηκε και τώρα πετάμε την λεμονόκουπα .Έτσι απειλούν ( οι εξ Αθηνών) ότι θα παρατήσουν την ΠΟΕΙΑΤΑ και θα δυναμώσουν το ΣΑΤΑ.
Τώρα είναι ο καιρός της απογύμνωσης. Για μένα έτσι απλά δεν υπάρχει ΠΟΕΙΑΤΑ εδώ και πολύ καιρό. Δεν είναι εγωιστικό αυτό είναι η πραγματικότητα. Είναι καιρός να πάρουμε στα χέρια μας τις τύχες μας. Ας αναβαθμιστούν τα περιφερειακά συμβούλια και να γίνουν ομοσπονδίες κατά περιφέρεια .
Μια ομοσπονδία πλέον είναι ανίκανη να επιλύσει τα τεραστία προβλήματα των περιφερειών που προκύπτουν. Ας κάνουμε συμμάχους τους περιφερειάρχες μας και να προωθήσουμε το σχέδιο αυτό για αποκεντρωμένη διοίκηση όπως εξάλλου ο Καλλικράτης ορίζει.
Αν θέλουμε ένα πανελλήνιο όργανο μπορούμε να ιδρύσουμε την Συνομοσπονδία Ελλάδος που θα απαρτίζεται από τους 13 προέδρους των ομοσπονδιών χωρίς εκλογές στο ΔΣ τις Συνομοσπονδίας +8 αντιπροσώπους πανελλήνιας εμβέλειας σε εκλόγιμες θέσεις (4) ταξί + (4) Ρ/Τ για να απαρτίσουν τους 21 της συνομοσπονδίας .
Τις λεπτομέρειες μπορούμε να τις βρούμε. Το θέμα είναι να αρχίσουμε να βλέπουμε τέτοιες αλλαγές να πραγματοποιούνται για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τους καιρούς που ζούμε και αυτούς που έρχονται.
Χρόνια τώρα χόρτασα από λόγια διαπιστώσεις και αφορισμούς. Όλοι μας πετάμε από πάνω μας την ευθύνη και προσπαθούμε να ενοχοποιήσουμε όλους τους άλλους εκτός των εαυτών μας. Μήνες τώρα προσπαθώ να πείσω στελέχη ανά την Ελλάδα να κάνουμε μια συνάντηση έτσι άτυπη μεν , με ατζέντα δε . Να συζητήσουμε και να προβληματιστούμε για το παρόν και μέλλον.
Μάλλον δεν προσπάθησα αρκετά γιατί δεν έγινε ποτέ αυτό που σκαφτόμουνα. Ποτέ δεν είναι αργά όμως. Ίσως και εγώ ο ίδιος δεν πίστεψα ότι μπορούσα να τα καταφέρω.
Η ατζέντα είναι απλή
Α) Προβληματισμός για το παρόν και του μέλλον του ταξί (νέες τεχνολογίες) – άμεση αντιμετώπιση της απελευθέρωσης της επιβατικής μεταφοράς. 4093/12- 4070/12
Β) Νέο νομικό πλαίσιο - κανονισμός ταξί
Γ) Νέες εταιρίες παροχής ταξί και ΡΤ μέσω ηλεκτρονικών μεταφορών.
Δ) Η εξέλιξη του ταξί μέσα από νέες εφαρμογές και επιδοτήσεις ΕΣΠΑ που θα πρέπει να διεκδικήσουμε στη προσπάθεια αυτή.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
EUROTAXI ΚΑΒΑΛΑΣ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΑΝ.ΜΑ.ΘΡΑ.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ
https://www.facebook.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...