Στην παρούσα φάση η γαλλική εταιρεία προσφέρει τα μοντέλα 301 και 508 ως Ταξί στην ελληνική αγορά με κόστος αγοράς που ξεκινά από τα 14.270 ευρώ και 18.900 ευρώ
αντίστοιχα.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νέο τιμοκατάλογο της Peugeot, το κόστος αγοράς των διαφόρων εκδόσεων Ταξί που είναι διαθέσιμα στην παρούσα φάση, διαμορφώνεται ως εξής:
Για το Peugeot 301 Taxi
-1,6 Access με κόστος από 14.270 ευρώ
-1,6 Active με κόστος από 14.770 ευρώ
-1,6 Allure με κόστος από 15.770 ευρώ
Για το Peugeot 508 Taxi
-1,6 Access με κόστος από 18.900 ευρώ
-1,6 Active με κόστος από 21.100 ευρώ
-2,0 Access με κόστος από 20.900 ευρώ
-2,0 Active με κόστος από 22.800 ευρώ
Επιπρόσθετα, για το 301 Taxi, η Peugeot προσφέρει Δωρεάν βαφή ΤΑΧΙ ή εναλλακτικά έκπτωση ύψος 800 ευρώ.
Το Peugeot 301 Ταξί με μια ματιά
Στην ελληνική αγορά, το 301 προσφέρεται ως Ταξί με έναν 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει ισχύ 92 ίππων και μέγιστη ροπή 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ιδιαίτερα περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου και ορίζεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης ενώ οι εκπομπές ρύπων του ξεκινούν από τα 112 g CO2/km.
Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό του, η βασική έκδοση Access περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στοιχεία όπως δύο μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι, ABS με AFU, ESP, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, υπολογιστή ταξιδιού, κλιματισμό και ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης.
Οι εκδόσεις Active περιλαμβάνουν στον βασικό εξοπλισμό τους (επιπλέον των εκδόσεων Access) στοιχεία όπως ηλεκτρικοί καθρέπτες, προβολείς ομίχλης εμπρός και ηλεκτρικά παράθυρα πίσω.
Τέλος, οι εκδόσεις Allure εφοδιάζονται επιπλέον με θερμαινόμενους καθρέπτες και δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων.
Το Peugeot 508 Ταξί με μια ματιά
Το Peugeot 508 προσφέρεται ως Ταξί με τρεις επιλογές σε ότι αφορά στους κινητήρες τους, όλες με καύσιμο το πετρέλαιο. Η πρώτη αφορά στον 1.600άρη των 112 ίππων (240Nm ροπής) που απαιτεί μόλις 4,7 λτ./100χλμ. σε καύσιμο ενώ οι εκπομπές ρύπων του ανέρχονται στα 124 g/km.
Παράλληλα είναι διαθέσιμες και δύο εκδόσεις ενός 2,0λιτρου κινητήρα με ισχύ 140 ή 163 ίππων και μέγιστη ροπή 320 Nm ή 340 Nm. Η μέση κατανάλωση καυσίμου τους ξεκινά από τα 4,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων από τα 125 g/km.
Αναφορικά με το επίπεδο εξοπλισμού, το Peugeot 508 Taxi προσφέρεται στις εκδόσεις Access και Active που αμφότερες διακρίνονται για την πληρότητα τους καθώς μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν ως στάνταρ στοιχεία όπως δύο μετωπικούς, πλευρικούς αλλά και αερόσακους τύπου κουρτίνας, ABS με AFU, ESP με CBC και Hill Start, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης εμπρός με κατευθυντικό φωτισμό, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος και με χειριστήρια πολλαπλών λειτουργιών, cruise-control, ηλεκτρικά παράθυρα κ.ά.
ΠΗΓΗ
αντίστοιχα.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νέο τιμοκατάλογο της Peugeot, το κόστος αγοράς των διαφόρων εκδόσεων Ταξί που είναι διαθέσιμα στην παρούσα φάση, διαμορφώνεται ως εξής:
Για το Peugeot 301 Taxi
-1,6 Access με κόστος από 14.270 ευρώ
-1,6 Active με κόστος από 14.770 ευρώ
-1,6 Allure με κόστος από 15.770 ευρώ
Για το Peugeot 508 Taxi
-1,6 Access με κόστος από 18.900 ευρώ
-1,6 Active με κόστος από 21.100 ευρώ
-2,0 Access με κόστος από 20.900 ευρώ
-2,0 Active με κόστος από 22.800 ευρώ
Επιπρόσθετα, για το 301 Taxi, η Peugeot προσφέρει Δωρεάν βαφή ΤΑΧΙ ή εναλλακτικά έκπτωση ύψος 800 ευρώ.
Το Peugeot 301 Ταξί με μια ματιά
Στην ελληνική αγορά, το 301 προσφέρεται ως Ταξί με έναν 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει ισχύ 92 ίππων και μέγιστη ροπή 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ιδιαίτερα περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου και ορίζεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης ενώ οι εκπομπές ρύπων του ξεκινούν από τα 112 g CO2/km.
Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό του, η βασική έκδοση Access περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στοιχεία όπως δύο μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι, ABS με AFU, ESP, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, υπολογιστή ταξιδιού, κλιματισμό και ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης.
Οι εκδόσεις Active περιλαμβάνουν στον βασικό εξοπλισμό τους (επιπλέον των εκδόσεων Access) στοιχεία όπως ηλεκτρικοί καθρέπτες, προβολείς ομίχλης εμπρός και ηλεκτρικά παράθυρα πίσω.
Τέλος, οι εκδόσεις Allure εφοδιάζονται επιπλέον με θερμαινόμενους καθρέπτες και δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων.
Το Peugeot 508 Ταξί με μια ματιά
Το Peugeot 508 προσφέρεται ως Ταξί με τρεις επιλογές σε ότι αφορά στους κινητήρες τους, όλες με καύσιμο το πετρέλαιο. Η πρώτη αφορά στον 1.600άρη των 112 ίππων (240Nm ροπής) που απαιτεί μόλις 4,7 λτ./100χλμ. σε καύσιμο ενώ οι εκπομπές ρύπων του ανέρχονται στα 124 g/km.
Παράλληλα είναι διαθέσιμες και δύο εκδόσεις ενός 2,0λιτρου κινητήρα με ισχύ 140 ή 163 ίππων και μέγιστη ροπή 320 Nm ή 340 Nm. Η μέση κατανάλωση καυσίμου τους ξεκινά από τα 4,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων από τα 125 g/km.
Αναφορικά με το επίπεδο εξοπλισμού, το Peugeot 508 Taxi προσφέρεται στις εκδόσεις Access και Active που αμφότερες διακρίνονται για την πληρότητα τους καθώς μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν ως στάνταρ στοιχεία όπως δύο μετωπικούς, πλευρικούς αλλά και αερόσακους τύπου κουρτίνας, ABS με AFU, ESP με CBC και Hill Start, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης εμπρός με κατευθυντικό φωτισμό, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος και με χειριστήρια πολλαπλών λειτουργιών, cruise-control, ηλεκτρικά παράθυρα κ.ά.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...