Μόλις τρεις ημέρες μετά από τα δημοσιεύματα πως η Michelin θ’ αποχωρήσει από την Ελλάδα, και ο Γενικός Διευθυντής Ελαστικών Michelin, David Jean, ξεκαθαρίζει πως τα νέα
σχέδια της γαλλικής εταιρείας δε θα επηρεάσουν την παρουσία τους στη χώρα μας.
Η Michelin δεν πρόκειται να κλείσει την θυγατρική της στην Ελλάδα. Αντιθέτως, η Michelin προτίθεται να ενισχύσει μακροχρόνια την παρουσία της στις αγορές που έχουν μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης, και η Ελλάδα είναι μία από αυτές.
Αυτή η νέα οργάνωση δεν θα επηρεάσει τις καθημερινές εμπορικές δραστηριότητες στην Ελλάδα και δεν θα αλλάξει τίποτα για τους καταναλωτές και τους πελάτες της εταιρείας. Οι εμπορικές ομάδες της Michelin στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες με την ίδια ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων.
Η Ελλάδα άλλωστε, θα είναι η σημαντικότερη αγορά για την Michelin στη νέα εμπορική ζώνη και το ελληνικό εμπορικό τμήμα θα δει την περιοχή ευθύνης του να εξαπλώνεται καθώς αναλαμβάνει και την περιοχή της Αλβανίας.
Ο στόχος της νέας οργάνωσης είναι η αποτελεσματικότερη διαχείριση των πωλήσεων μεριμνώντας πάντοτε για το όφελος στον τελικό καταναλωτή. Γι’ αυτό η εμπορική διαχείριση των πωλήσεων των κρατών αυτών (τιμολόγηση) θα πραγματοποιείται από το Βουκουρέστι.
Η νέα εμπορική ζώνη που θα δημιουργηθεί θα ονομάζεται Europe Centrale Sud και θα αφορά τις Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Ελλάδα, FYROM, Κροατία, Κύπρο, Ουγγαρία, Μαυροβούνιο, Ρουμανία, Σερβία και Σλοβενία. Η έδρα της κεντρικής διοίκησης βρίσκεται στο Βουκουρέστι.
ΠΗΓΗ
σχέδια της γαλλικής εταιρείας δε θα επηρεάσουν την παρουσία τους στη χώρα μας.
Η Michelin δεν πρόκειται να κλείσει την θυγατρική της στην Ελλάδα. Αντιθέτως, η Michelin προτίθεται να ενισχύσει μακροχρόνια την παρουσία της στις αγορές που έχουν μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης, και η Ελλάδα είναι μία από αυτές.
Αυτή η νέα οργάνωση δεν θα επηρεάσει τις καθημερινές εμπορικές δραστηριότητες στην Ελλάδα και δεν θα αλλάξει τίποτα για τους καταναλωτές και τους πελάτες της εταιρείας. Οι εμπορικές ομάδες της Michelin στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες με την ίδια ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων.
Η Ελλάδα άλλωστε, θα είναι η σημαντικότερη αγορά για την Michelin στη νέα εμπορική ζώνη και το ελληνικό εμπορικό τμήμα θα δει την περιοχή ευθύνης του να εξαπλώνεται καθώς αναλαμβάνει και την περιοχή της Αλβανίας.
Ο στόχος της νέας οργάνωσης είναι η αποτελεσματικότερη διαχείριση των πωλήσεων μεριμνώντας πάντοτε για το όφελος στον τελικό καταναλωτή. Γι’ αυτό η εμπορική διαχείριση των πωλήσεων των κρατών αυτών (τιμολόγηση) θα πραγματοποιείται από το Βουκουρέστι.
Η νέα εμπορική ζώνη που θα δημιουργηθεί θα ονομάζεται Europe Centrale Sud και θα αφορά τις Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Ελλάδα, FYROM, Κροατία, Κύπρο, Ουγγαρία, Μαυροβούνιο, Ρουμανία, Σερβία και Σλοβενία. Η έδρα της κεντρικής διοίκησης βρίσκεται στο Βουκουρέστι.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...