«Εμφύλια» σύρραξη μεταξύ του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής και αυτοκινητιστών από τον Πειραιά, που προχώρησαν στην ίδρυση δικού τους Συνδικάτου, έχει ξεσπάσει το
τελευταίο διάστημα.
Μετά από δεκαετίες συμπόρευσης φαίνεται ότι στον κλάδο των ταξί στην πρωτεύουσα υπάρχει εσωτερικό πρόβλημα, το οποίο προκαλείται από την επιθυμία κάποιων αυτοκινητιστών να εκμεταλλεύονται με προνομιακούς όρους την πιάτσα των ταξί στον ΟΛΘ του Πειραιά όπου καταβαίνουν επιβάτες από τα κρουαζιερόπλοια που προσεγγίζουν στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.
Τον περασμένο Μάρτιο αυτοκινητιστές από τον Πειραιά προχώρησαν στην ίδρυση του Συνδικάτου Ιδιοκτητών Ταξί Πειραιά (Σ.Ι.ΤΑ.Π.) επιτιθέμενοι με βαριές εκφράσεις κατά του ΣΑΤΑ και του προέδρου του Θύμιου Λυμπερόπουλου.
Στην ιδρυτική διακήρυξή του το Σ.Ι.ΤΑ.Π. τονίζει ότι ο Πειραιάς έχει ανάγκη το δικό του Συνδικάτο ταξί, κατά το πρότυπο άλλων επαγγελματικών κλάδων, που να ξέρει τα προβλήματα και να φροντίζει για την άμεση επίλυσή τους.
Το μεγαλύτερο τμήμα της ιδρυτικής διακήρυξης αναλώνεται σε σφοδρή κριτική κατά του ΣΑΤΑ στο οποίο καταλογίζεται αλαζονική και μονοπωλιακή συμπεριφορά, καθώς και ανικανότητα να ανταποκριθεί στα προβλήματα του κλάδου.
τελευταίο διάστημα.
Μετά από δεκαετίες συμπόρευσης φαίνεται ότι στον κλάδο των ταξί στην πρωτεύουσα υπάρχει εσωτερικό πρόβλημα, το οποίο προκαλείται από την επιθυμία κάποιων αυτοκινητιστών να εκμεταλλεύονται με προνομιακούς όρους την πιάτσα των ταξί στον ΟΛΘ του Πειραιά όπου καταβαίνουν επιβάτες από τα κρουαζιερόπλοια που προσεγγίζουν στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.
Τον περασμένο Μάρτιο αυτοκινητιστές από τον Πειραιά προχώρησαν στην ίδρυση του Συνδικάτου Ιδιοκτητών Ταξί Πειραιά (Σ.Ι.ΤΑ.Π.) επιτιθέμενοι με βαριές εκφράσεις κατά του ΣΑΤΑ και του προέδρου του Θύμιου Λυμπερόπουλου.
Στην ιδρυτική διακήρυξή του το Σ.Ι.ΤΑ.Π. τονίζει ότι ο Πειραιάς έχει ανάγκη το δικό του Συνδικάτο ταξί, κατά το πρότυπο άλλων επαγγελματικών κλάδων, που να ξέρει τα προβλήματα και να φροντίζει για την άμεση επίλυσή τους.
Το μεγαλύτερο τμήμα της ιδρυτικής διακήρυξης αναλώνεται σε σφοδρή κριτική κατά του ΣΑΤΑ στο οποίο καταλογίζεται αλαζονική και μονοπωλιακή συμπεριφορά, καθώς και ανικανότητα να ανταποκριθεί στα προβλήματα του κλάδου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, μεταξύ άλλων, σε βάρος του ΣΑΤΑ το Σ.Ι.ΤΑ.Π. καταλογίζει ότι άφησε στην τύχη τους 7.000 αυτοκινητιστές σε βάρος των οποίων εκκρεμούν πειθαρχικά παραπτώματα (άρνηση, επιλογή κ.λπ.) από το 2003 έως σήμερα και οι οποίοι κινδυνεύουν να χάσουν τις ειδικές άδειες και τις κρατικές πινακίδες για χρονικό διάστημα έξι μηνών.
Σκληρή απάντηση ΣΑΤΑ
Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) απάντησε χθες με ανακοίνωσή του στην οποία κάνει λόγο για απόστημα που θα σπάσει και καταλογίζει τριτοκοσμικές συμπεριφορές, σημειώνοντας ότι όλες οι κατακτήσεις του κλάδου τα τελευταία χρόνια έχουν την σφραγίδα του.
«Το συνδικάτο μας ήταν είναι και θα είναι ο θεματοφύλακας των συμφερόντων όλων των ιδιοκτητών ταξί. Γι αυτό δημιουργήθηκε και αυτό υπηρετεί. Αυτοί που φτιάχνουν σωματείο για λογαριασμό τους δεν υπηρέτησαν ποτέ τον κλάδο και φυσικά δεν θα το κάνουν ούτε τώρα. Ωστόσο είναι μια καλή κάλυψη για τα πειθαρχικά τους…» τονίζει το ΣΑΤΑ αποφεύγοντας να αναφερθεί ονομαστικά στο νεοπαγές Συνδικάτο Ιδιοκτητών Ταξί Πειραιά.
Στην ανακοίνωσή του το ΣΑΤΑ απαριθμεί τις δράσεις για τις οποίες έχει πρωτοστατήσει όπως την διαγράμμιση στις 16 νέες πιάτσες στον Πειραιά αλλά και την οργάνωση στις πιάτσες στο λιμάνι, στις οποίες σημειώνει, έχουν δικαίωμα όλοι οι ταξιτζήδες της Αττικής να δουλέψουν χωρίς κανείς να μπορεί να τους αποκλείσει.
Επιπλέον το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής τονίζει ότι έχει ζητήσει να επανεξετασθούν οι ειδικές άδειες όλων των αλλοδαπών οδηγών και να εκδιωχθούν από τον κλάδο όσοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις.
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος μιλώντας στο euro2day απέδωσε το όλο θέμα στην προσπάθεια κάποιων να εκμεταλλευτούν, με προνομιακούς για τους ίδιους, όρους την πιάτσα στον ΟΛΘ όπου αποβιβάζονται οι τουρίστες που φθάνουν στην πόλη με τα κρουαζιερόπλοια. Ο ίδιος σημείωσε ότι πρόκειται για μικρή μερίδα αυτοκινητιστών, οι οποίοι έχουν υποπέσει στο παρελθόν σε σοβαρά πειθαρχικά παραπτώματα, και τους οποίους έχει ακολουθήσει ένας αριθμός που δεν ξεπερνά τα 50 άτομα.
Το θέμα αναμένεται να έχει συνέχεια σήμερα καθώς το Συνδικάτο Ιδιοκτητών Ταξί Πειραιά (Σ.Ι.ΤΑ.Π) έχει προγραμματίσει συνέντευξη Τύπου, στην οποία πρόκειται να παρουσιαστούν «τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα μέλη του και την συμπεριφορά των οργάνων της Πολιτείας που του οδηγούν σε αφανισμό».
της Μάρως Τσαντήλα
της Μάρως Τσαντήλα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...