-Ζητούν την άμεση καταβολή των οφειλών της πολιτείας προς του ίδιους
-Αντιδρούν στη νέα μείωση κατά 17% στις...
συμβάσεις που καλούνται να
υπογράψουν για φέτος.
Φρένο στη μεταφορά των μαθητώναποφάσισαν να βάλουν και τα ΤΑΞΙ στην Π.Ε. Ξάνθης, αντιδρώντας αφενός στις νέες περικοπές κατά 17% που προσπαθεί να επιβάλει το Υπουργείο στις νέες συμβάσεις που καλούνται να υπογράψουν με τις κατά τόπους Περιφέρειας οι μεταφορείς και αφετέρου ζητώντας να τους καταβληθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο οι οφειλές των προηγούμενων ετών, ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν να πραγματοποιούν τα σχολικά δρομολόγια.
«Η όλη κατάσταση επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο, καθώς το Υπουργείο Εσωτερικών θέτει ως ορό για την πραγματοποίηση των φετινών δρομολογίων την μείωση «πανελλαδικά» κατά τουλάχιστον 17% των τιμών των δρομολογίων σε σύγκριση με τις τιμές της περυσινής σύμβασης με την Περιφερειακή Ενότητα. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι την τελευταία διετία έχουμε ήδη υποστεί μια σημαντική μείωση – αυτή του 30% – από τις τιμές του σχολικού έτους 2009 – 2010 ύστερα από διαπραγματεύσεις με την Περιφερειακή Ενότητα» αναφέρουν οι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ στην Ξάνθη για να καταλήξουν στο συμπέρασμα πως «το νέο σχολικό έτος συνεπάγεται συνολική μείωση στις τιμές των δρομολογίων της τάξης του 47%».
Όπως είναι γνωστό οι μεταφορείς διεκδικούν δεδουλευμένα από προηγούμενες σχολικές χρονιές, όπου πραγματοποιούσαν τα δρομολόγια χωρίς να αμείβονται για αυτά. «Καταρχάς η απόφαση για την επιχορήγηση των Περιφερειακών Ενοτήτων για μερική εξόφληση των μεταφορέων για το έτος 2012 δεν καλύπτει το υπόλοιπο του 2011 (Νοέμβριος – Δεκέμβριος), το οποίο βέβαια μπορεί να μπαίνει αφενός στις ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου, αφετέρου δε είναι άγνωστη η ημερομηνία καταβολής του. Επιπλέον τα ποσά που θα πιστωθούν στις Περιφερειακές Ενότητες δεν επαρκούν για την αποπληρωμή ούτε του ενός τετάρτου (¼) του υπόλοιπου του 2012, για τα όποια έχουν υπογραφθεί οι σχετικές συμβάσεις, έχουν κοπεί τιμολόγια και έχουν καταβληθεί εκ μέρους μας φόροι, οφειλές και λοιπές υποχρεώσεις προς το κράτος» επισημαίνουν οι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ στην Ξάνθη.
Ήδη και το ΚΤΕΛ Ξάνθης, κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας, ξεκαθάρισε πως και αυτό από τη μεριά του θα τραβήξει χειρόφρενο εάν δεν καταβληθεί μέρος των χρωστούμενων προς αυτό και εάν δεν υπάρξει διαπραγμάτευση για τις νέες συμβάσεις. Παράλληλα τόσο το ΚΤΕΛ όσο και τα ΤΑΞΙ της Ξάνθης έκαναν λόγο για αποκλίσεις από Π.Ε. σε Π.Ε. αναφορικά με το ποσοστό της μείωσης των αποδοχών, με τα ΤΑΞΙ να υπογραμμίζουν πως πρέπει «να δοθεί η δυνατότητα να διαπραγματευτούμε από την αρχή την τιμή, που θα καθοριστεί για την νέα σχολική χρονιά (2012 – 2013), ώστε από τη μια πλευρά να υπάρχει μια ρεαλιστική και βιώσιμη αποζημίωση για τους μεταφορείς και από την άλλη να μην υφίστανται μεγάλες αποκλίσεις από άλλες περιφέρειες, όπου η συνολική μείωση δεν υπερβαίνει το 25% από τις τιμές του σχολικού έτους 2009 – 2010, τη στιγμή που στην περίπτωση μας θα φτάνει πλέον στο εξωφρενικό νούμερο του 47%».
-Αντιδρούν στη νέα μείωση κατά 17% στις...
συμβάσεις που καλούνται να
υπογράψουν για φέτος.
Φρένο στη μεταφορά των μαθητώναποφάσισαν να βάλουν και τα ΤΑΞΙ στην Π.Ε. Ξάνθης, αντιδρώντας αφενός στις νέες περικοπές κατά 17% που προσπαθεί να επιβάλει το Υπουργείο στις νέες συμβάσεις που καλούνται να υπογράψουν με τις κατά τόπους Περιφέρειας οι μεταφορείς και αφετέρου ζητώντας να τους καταβληθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο οι οφειλές των προηγούμενων ετών, ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν να πραγματοποιούν τα σχολικά δρομολόγια.
«Η όλη κατάσταση επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο, καθώς το Υπουργείο Εσωτερικών θέτει ως ορό για την πραγματοποίηση των φετινών δρομολογίων την μείωση «πανελλαδικά» κατά τουλάχιστον 17% των τιμών των δρομολογίων σε σύγκριση με τις τιμές της περυσινής σύμβασης με την Περιφερειακή Ενότητα. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι την τελευταία διετία έχουμε ήδη υποστεί μια σημαντική μείωση – αυτή του 30% – από τις τιμές του σχολικού έτους 2009 – 2010 ύστερα από διαπραγματεύσεις με την Περιφερειακή Ενότητα» αναφέρουν οι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ στην Ξάνθη για να καταλήξουν στο συμπέρασμα πως «το νέο σχολικό έτος συνεπάγεται συνολική μείωση στις τιμές των δρομολογίων της τάξης του 47%».
Όπως είναι γνωστό οι μεταφορείς διεκδικούν δεδουλευμένα από προηγούμενες σχολικές χρονιές, όπου πραγματοποιούσαν τα δρομολόγια χωρίς να αμείβονται για αυτά. «Καταρχάς η απόφαση για την επιχορήγηση των Περιφερειακών Ενοτήτων για μερική εξόφληση των μεταφορέων για το έτος 2012 δεν καλύπτει το υπόλοιπο του 2011 (Νοέμβριος – Δεκέμβριος), το οποίο βέβαια μπορεί να μπαίνει αφενός στις ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου, αφετέρου δε είναι άγνωστη η ημερομηνία καταβολής του. Επιπλέον τα ποσά που θα πιστωθούν στις Περιφερειακές Ενότητες δεν επαρκούν για την αποπληρωμή ούτε του ενός τετάρτου (¼) του υπόλοιπου του 2012, για τα όποια έχουν υπογραφθεί οι σχετικές συμβάσεις, έχουν κοπεί τιμολόγια και έχουν καταβληθεί εκ μέρους μας φόροι, οφειλές και λοιπές υποχρεώσεις προς το κράτος» επισημαίνουν οι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ στην Ξάνθη.
Ήδη και το ΚΤΕΛ Ξάνθης, κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας, ξεκαθάρισε πως και αυτό από τη μεριά του θα τραβήξει χειρόφρενο εάν δεν καταβληθεί μέρος των χρωστούμενων προς αυτό και εάν δεν υπάρξει διαπραγμάτευση για τις νέες συμβάσεις. Παράλληλα τόσο το ΚΤΕΛ όσο και τα ΤΑΞΙ της Ξάνθης έκαναν λόγο για αποκλίσεις από Π.Ε. σε Π.Ε. αναφορικά με το ποσοστό της μείωσης των αποδοχών, με τα ΤΑΞΙ να υπογραμμίζουν πως πρέπει «να δοθεί η δυνατότητα να διαπραγματευτούμε από την αρχή την τιμή, που θα καθοριστεί για την νέα σχολική χρονιά (2012 – 2013), ώστε από τη μια πλευρά να υπάρχει μια ρεαλιστική και βιώσιμη αποζημίωση για τους μεταφορείς και από την άλλη να μην υφίστανται μεγάλες αποκλίσεις από άλλες περιφέρειες, όπου η συνολική μείωση δεν υπερβαίνει το 25% από τις τιμές του σχολικού έτους 2009 – 2010, τη στιγμή που στην περίπτωση μας θα φτάνει πλέον στο εξωφρενικό νούμερο του 47%».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...