Ο έλεγχος των πιατσών του Πειραιά, σε συνδυασμό με τους επιβάτες του ΟΛΠ και της κρουαζιέρας φαίνεται ότι αποτελούν τις πραγματικές αιτίες για
την «εμφύλια» σύρραξη μεταξύ των ιδιοκτητών ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) και Πειραιά (ΣΙΤΑΠ).
την «εμφύλια» σύρραξη μεταξύ των ιδιοκτητών ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) και Πειραιά (ΣΙΤΑΠ).
Οι δυο πλευρές αντήλλαξαν βαριές κατηγορίες, εμπλέκοντας ακόμα και την Τροχαία.
Ο ΣΑΤΑ υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, ότι η καθιέρωση των νέων χώρων στάθμευσης στον Πειραιά έγινε με πρωτοβουλία και ενέργειες του, σε συνεργασία με το δήμο Πειραιά.
«Οι πινακίδες που τοποθετήθηκαν στις πιάτσες στον Πειραιά και αυτές που θα τοποθετηθούν στις εγκεκριμένες πιάτσες στο δήμο Κερατσινίου –Δραπετσώνας, καθώς και το κόστος διαγραμμίσεων πληρώθηκαν από το ταμείο του ΣΑΤΑ», υποστηρίζουν στελέχη του.
«Οι πινακίδες που τοποθετήθηκαν στις πιάτσες στον Πειραιά και αυτές που θα τοποθετηθούν στις εγκεκριμένες πιάτσες στο δήμο Κερατσινίου –Δραπετσώνας, καθώς και το κόστος διαγραμμίσεων πληρώθηκαν από το ταμείο του ΣΑΤΑ», υποστηρίζουν στελέχη του.
Καθίσταται προφανές ότι η διαμάχη έχει να κάνει με την επικυριαρχία στις πιάτσες του Πειραιά, της πόλης που διαθέτει τον ΟΛΠ, ο οποίος – με τη σειρά του – έχει εξαγγείλει τεράστιες επενδύσεις στον τομέα της κρουαζιέρας.
Αν και η αναμονή για μια κούρσα στην προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων είναι μεγάλη, τα «λεφτά είναι καλά».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...