Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΗΧΗΤΙΚΟ:Θ. Λυμπερόπουλος: «Αν ήθελα να βοηθήσω τον Καμίνη να βγει δήμαρχος, θα έβαζα υποψήφιο τον Σπηλιωτόπουλο»..!

«Ιδεολογικά, του φίλου μου του Νικήτα, η υποψηφιότητά του εμπεριέχει το καραμανλικό DNA»
Την Πέμπτη 13 Μαρτίου ο Θύμιος Λυμπερόπουλος μίλησε στους Μπάμπη
Παπαπαναγιώτου και Αργύρη Παπαστάθη για τη στήριξή του στην υποψηφιότητα Κακλαμάνη για την Αθήνα.
Για τη στήριξή του στην υποψηφιότητα Κακλαμάνη






«Δεν ξέρω τι έκανε ο Σαμαράς και έβαλε τον Σπηλιωτόπουλο υποψήφιο. Εγώ, αν ήθελα να βοηθήσω τον Καμίνη, θα έβαζα τον Σπηλιωτόπουλο στην Αθήνα, για να βγει ο Καμίνης. Θα αποφασίσουμε (αν θα βάλουμε φωτογραφίες του Κακλαμάνη στα αυτοκίνητά μας). Αλλά ο λόγος του να βγούμε και να μοιράζουμε καρτελάκια στους πολίτες της Αθήνας, εφόσον το αποφασίσουμε και πιστεύω ότι θα το κάνουμε, τουλάχιστον όσοι αποφασίσουμε να βοηθήσουμε τον Νικήτα, διότι δεν έχουμε και κάπου αλλού να ακουμπήσουμε, νομίζω ότι θα μας βοηθήσει να κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια που εξυπηρετεί την κοινωνία. 

Διότι αποδέκτες του πελάτη μας είναι η κοινωνία. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να την εξυπηρετήσουμε και θα το κάνουμε αν είναι έτσι. Έχω απορρίψει εκ των προτέρων ένα ραντεβού με τον κ. Σπηλιωτόπουλο, διότι από τότε που ήταν υπουργός Τουρισμού, με την παρέμβαση Καραμανλή απέτρεψε ένα νομοσχέδιο καταστροφής του κλάδου, το οποίο κρέμασε χωρίς να μας ρωτήσει. Το έχω απορρίψει από τότε. Και φοράω παντελόνια. 

Όπως είπα ότι στηρίζω τον Σγουρό, χωρίς προκαταλήψεις κομματικές, όταν μας είχαν εγκαταλείψει και εμένα με διέγραφαν, σε συνάντηση μαζί του και αφού συμφωνήσαμε, βγήκε και κάλεσε όλους τους περιφερειάρχες να μας στηρίξουν απέναντι στον Ραγκούση. Την παρανομία που πήγαινε να κάνει σε βάρος του κλάδου μας. Εγώ δεν είμαι αχάριστος να τον κατηγορήσω τώρα και να βάλω μπροστά μια κομματική προσωπικότητα και να πω ότι ευχαριστώ για ό,τι έκανες για μένα και πάω να δοκιμάσω κάτι άλλο… 

Δεν είπα ποτέ (ότι επανήλθε στα πράγματα η οικογένεια Μητσοτάκη). Ιδεολογικά, του φίλου μου του Νικήτα, η υποψηφιότητά του εμπεριέχει το καραμανλικό DNA, του ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού και αυτό θα του δώσει τη νίκη.»

ΠΗΓΗ:http://www.satataxi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...