Ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Μιχάλης Παπαδόπουλος, μίλησε στις 11/3 στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» και τους Νεκτάριο Νώτη και Γιάννη Παπαγεωργίου.
Μεταξύ άλλων, είπε:
Δημοσιογράφος: Τι ακριβώς περιμένουμε όσον αφορά τις ευρυζωνικές υπηρεσίες; Θα είναι κατά 25% φθηνότερες;
Μ. Παπαδόπουλος: «Κάθε μέρα οι ευρυζωνικές υπηρεσίες γίνονται πιο αξιόπιστες, πιο γρήγορες και πιο φτηνές. Είχαμε δύο πολύ θετικές και εξαιρετικά σημαντικές -θα έλεγα- εξελίξεις, διότι πριν από λίγες μέρες οι δύο πρώτες προτεραιότητες της Ελλάδας ήταν η συμφωνία για την ηλεκτρονική ταυτοποίηση και η συμφωνία για τα νέα μέτρα μείωσης του κόστους των ευρυζωνικών υπηρεσιών, όπως αυτή συμφωνήθηκε από το Συμβούλιο και από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με την ελληνική παρέμβαση. Είναι βέβαιο ότι πριν τις ευρωεκλογές θα έχει ψηφιστεί. Αυτό σημαίνει ότι θα κάνει ευκολότερη και φθηνότερη την ανάπτυξη των δικτύων των ηλεκτρονικών επικοινωνιών».
Δημοσιογράφος: Από που ξεκινάει και πώς θα φτάσει στον καταναλωτή η μείωση του κόστους;
Μ. Παπαδόπουλος: «Όλη η διαδικασία θα καταλήξει τελικά στον καταναλωτή. Όταν αποφασίζεται ότι η επικοινωνία θα είναι πλέον ευκολότερη και πιο φθηνή, οι εταιρείες το υλοποιούν αυτό με τελικό αποδέκτη τον καταναλωτή. Γιατί, μεταξύ άλλων, προωθείς και την κοινή χρήση των υποδομών -άρα μειώνεις το κόστος-, είτε από σωλήνες ηλεκτρικής ενέργειας, φυσικού αερίου ακόμα και αποχέτευσης, οπότε αυτό καταρχήν μειώνει κάθετα τα λειτουργικά και τα κατασκευαστικά έξοδα. Επίσης, η οδηγία για τη μείωση του κόστους ανάπτυξης των δικτύων των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, εκτός από μια αυτονόητη μείωση του κόστους εγκατάστασης, αναμένεται να φτάσει περίπου στο μείον 25%, γιατί στοχεύει στην παράλληλη αύξηση απόδοσης των ευρυζωνικών δικτύων, που έχουν μεγάλη ταχύτητα και ταυτόχρονα η δράση στο πεδίο αυτό συμβάλλει και στην παγίωση της νέας αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι όλες οι εταιρίες μπαίνουν σε μία τελείως διαφορετική λογική με κύριο αποδέκτη τον πολίτη... Η μείωση του λειτουργικού κόστους της τοποθέτησης διασφαλίζεται από το ότι φτάνει και στο τιμολόγιο. Δεν θέλει κάτι εξειδικευμένο ή ιδιαίτερο».
Δημοσιογράφος: Όσον αφορά την ασφάλεια των συναλλαγών, τι γίνεται;
Μ. Παπαδόπουλος: «Αυτή είναι η δεύτερη συμφωνία που επετεύχθη και αφορά την ηλεκτρονική ταυτοποίηση. Ονομάζεται κανονισμός "e-idas" και είναι η αμοιβαία αναγνώριση ηλεκτρονικής ταυτοποίησης που θέτει κανόνες για την εμπιστοσύνη που προφέρουν οι υπηρεσίες στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Με αυτή τη διαδικασία, δημιουργεί ένα νομικό πλαίσιο, όπου ηλεκτρονικές υπογραφές, ηλεκτρονικές σφραγίδες, ηλεκτρονικά έγγραφα και γενικά όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τα πιστοποιητικά γνησιότητας των διαφόρων ιστοσελίδων περνούν από μία διαδικασία, η οποία είναι απόλυτα ηλεκτρονικά ταυτισμένη και απόλυτης εμπιστοσύνης. Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε την απόλυτη προτεραιότητα την οποία δίνουμε για την ταυτοποίηση και αυτό θα ψηφιστεί πριν από τις ευρωεκλογές».
Δημοσιογράφος: Υπάρχουν ανοιχτά θέματα από τη δική σας πλευρά;
Μ. Παπαδόπουλος: «Από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών, δεν υπάρχουν ανοιχτά θέματα με την τρόικα. Κάποια από τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας φαντάζονται ότι υπάρχουν. Αν, λοιπόν, φαντάζονται ότι υπάρχουν ανοιχτά θέματα, τους είπαμε και χθες ότι για εμάς δεν υπάρχουν».
Δημοσιογράφος: Αυτή η φαντασία σε ποια θέματα φτάνει;
Μ. Παπαδόπουλος: «Σε κάποια που αφορούν την επέμβαση τους ακόμα και στα φορτηγά και στις μεταφορές...».
* Για την απελευθέρωση των ταξί:
«Σε μια εποχή κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε, είμαι ευχαριστημένος με την απελευθέρωση των ταξί. Όταν βλέπεις ότι όλα τα ταξί κάθονται και έχουν αναμονή στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος 4 - 5 ώρες, για ποια απελευθέρωση μπορούμε να μιλήσουμε; Τι μπορούμε να πούμε όταν το επάγγελμα σήμερα έχει σοβαρό πρόβλημα και βλέπεις χιλιάδες ταξί να κάθονται; Αυτό είναι σημαντικό επιχείρημα, διότι αν είναι να απελευθερώνεις δήθεν έναν κλάδο και να τον καταστρέφεις ταυτόχρονα, να μην μπορεί να δουλέψει, αυτό δεν λέγεται απελευθέρωση, αλλά καταστροφή... Δεν μπορείς να δημιουργείς ανέργους που είναι και χρεωμένοι...».
* Η τρόικα είναι ένα γωνιακό μαγαζάκι που
δέχεται αιτήματα ιδιωτικών φορέων":
Δημοσιογράφος: Τι ζητάει η τρόικα για τα φορτηγά;
Μ. Παπαδόπουλος: «Ζητάει την πλήρη απελευθέρωση του μεταφορικού τους έργου. Τα φορτηγά σήμερα στην Ελλάδα δεν έχουν μεταφορικό έργο. Έχει μειωθεί κατακόρυφα το μεταφορικό τους έργο... Μετά, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες που έχουν φύγει στα Βαλκάνια, όπου τα κοστολόγια είναι φθηνότερα. Δεν μπορούμε εμείς να καταστρέψουμε τους Έλληνες μεταφορείς. Η τρόικα έχει, λοιπόν, κάποιες εμμονές, οι οποίες δεν είναι βάσιμες σε καμία περίπτωση. Και αυτές πηγάζουν από μια λογική που έχουν δημιουργήσει τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας -επιτρέψτε μου την έκφραση-, ένα "γωνιακό μαγαζάκι" που όποιος περνά αφήνει κάτι και έρχεται μετά η τρόικα στέλνοντας σου ένα e-mail και λέει "έχουμε και αυτή την εκκρεμότητα". Δεν είναι εκκρεμότητα τελικά αυτή».
Δημοσιογράφος: Τι εννοείτε "γωνιακό μαγαζάκι" που περνά κάποιος και αφήνει κάτι;
Μ. Παπαδόπουλος: «Αυτό που λέω ακριβώς. Ότι υπάρχουν κάποιοι θεσμικοί φορείς, είτε Έλληνες, είτε ξένοι που περνούν από την τρόικα και σου λένε "κάντε και αυτό"».
Δημοσιογράφος: Δηλαδή, μας λέτε ότι η τρόικα υπηρετεί συμφέροντα ιδιωτών;
Μ. Παπαδόπουλος: «Ναι. Αυτό που έγινε με τα ταξί πριν από λίγα χρόνια, ήταν της ίδιας λογικής. Δηλαδή, τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικα μπήκαν σε μια λογική να εξυπηρετήσουν κάποια συγκεκριμένα συμφέροντα».
«ΑΘΗΝΑ 9.84» - ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ολόκληρη την εκπομπή μπορείτε να την ακούσετε εδώ. Το Δελτίο Τύπου θα το βρείτε εδώ.
ΠΗΓΗ: http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
Μεταξύ άλλων, είπε:
Δημοσιογράφος: Τι ακριβώς περιμένουμε όσον αφορά τις ευρυζωνικές υπηρεσίες; Θα είναι κατά 25% φθηνότερες;
Μ. Παπαδόπουλος: «Κάθε μέρα οι ευρυζωνικές υπηρεσίες γίνονται πιο αξιόπιστες, πιο γρήγορες και πιο φτηνές. Είχαμε δύο πολύ θετικές και εξαιρετικά σημαντικές -θα έλεγα- εξελίξεις, διότι πριν από λίγες μέρες οι δύο πρώτες προτεραιότητες της Ελλάδας ήταν η συμφωνία για την ηλεκτρονική ταυτοποίηση και η συμφωνία για τα νέα μέτρα μείωσης του κόστους των ευρυζωνικών υπηρεσιών, όπως αυτή συμφωνήθηκε από το Συμβούλιο και από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με την ελληνική παρέμβαση. Είναι βέβαιο ότι πριν τις ευρωεκλογές θα έχει ψηφιστεί. Αυτό σημαίνει ότι θα κάνει ευκολότερη και φθηνότερη την ανάπτυξη των δικτύων των ηλεκτρονικών επικοινωνιών».
Δημοσιογράφος: Από που ξεκινάει και πώς θα φτάσει στον καταναλωτή η μείωση του κόστους;
Μ. Παπαδόπουλος: «Όλη η διαδικασία θα καταλήξει τελικά στον καταναλωτή. Όταν αποφασίζεται ότι η επικοινωνία θα είναι πλέον ευκολότερη και πιο φθηνή, οι εταιρείες το υλοποιούν αυτό με τελικό αποδέκτη τον καταναλωτή. Γιατί, μεταξύ άλλων, προωθείς και την κοινή χρήση των υποδομών -άρα μειώνεις το κόστος-, είτε από σωλήνες ηλεκτρικής ενέργειας, φυσικού αερίου ακόμα και αποχέτευσης, οπότε αυτό καταρχήν μειώνει κάθετα τα λειτουργικά και τα κατασκευαστικά έξοδα. Επίσης, η οδηγία για τη μείωση του κόστους ανάπτυξης των δικτύων των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, εκτός από μια αυτονόητη μείωση του κόστους εγκατάστασης, αναμένεται να φτάσει περίπου στο μείον 25%, γιατί στοχεύει στην παράλληλη αύξηση απόδοσης των ευρυζωνικών δικτύων, που έχουν μεγάλη ταχύτητα και ταυτόχρονα η δράση στο πεδίο αυτό συμβάλλει και στην παγίωση της νέας αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι όλες οι εταιρίες μπαίνουν σε μία τελείως διαφορετική λογική με κύριο αποδέκτη τον πολίτη... Η μείωση του λειτουργικού κόστους της τοποθέτησης διασφαλίζεται από το ότι φτάνει και στο τιμολόγιο. Δεν θέλει κάτι εξειδικευμένο ή ιδιαίτερο».
Δημοσιογράφος: Όσον αφορά την ασφάλεια των συναλλαγών, τι γίνεται;
Μ. Παπαδόπουλος: «Αυτή είναι η δεύτερη συμφωνία που επετεύχθη και αφορά την ηλεκτρονική ταυτοποίηση. Ονομάζεται κανονισμός "e-idas" και είναι η αμοιβαία αναγνώριση ηλεκτρονικής ταυτοποίησης που θέτει κανόνες για την εμπιστοσύνη που προφέρουν οι υπηρεσίες στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Με αυτή τη διαδικασία, δημιουργεί ένα νομικό πλαίσιο, όπου ηλεκτρονικές υπογραφές, ηλεκτρονικές σφραγίδες, ηλεκτρονικά έγγραφα και γενικά όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τα πιστοποιητικά γνησιότητας των διαφόρων ιστοσελίδων περνούν από μία διαδικασία, η οποία είναι απόλυτα ηλεκτρονικά ταυτισμένη και απόλυτης εμπιστοσύνης. Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε την απόλυτη προτεραιότητα την οποία δίνουμε για την ταυτοποίηση και αυτό θα ψηφιστεί πριν από τις ευρωεκλογές».
Δημοσιογράφος: Υπάρχουν ανοιχτά θέματα από τη δική σας πλευρά;
Μ. Παπαδόπουλος: «Από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών, δεν υπάρχουν ανοιχτά θέματα με την τρόικα. Κάποια από τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας φαντάζονται ότι υπάρχουν. Αν, λοιπόν, φαντάζονται ότι υπάρχουν ανοιχτά θέματα, τους είπαμε και χθες ότι για εμάς δεν υπάρχουν».
Δημοσιογράφος: Αυτή η φαντασία σε ποια θέματα φτάνει;
Μ. Παπαδόπουλος: «Σε κάποια που αφορούν την επέμβαση τους ακόμα και στα φορτηγά και στις μεταφορές...».
«Σε μια εποχή κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε, είμαι ευχαριστημένος με την απελευθέρωση των ταξί. Όταν βλέπεις ότι όλα τα ταξί κάθονται και έχουν αναμονή στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος 4 - 5 ώρες, για ποια απελευθέρωση μπορούμε να μιλήσουμε; Τι μπορούμε να πούμε όταν το επάγγελμα σήμερα έχει σοβαρό πρόβλημα και βλέπεις χιλιάδες ταξί να κάθονται; Αυτό είναι σημαντικό επιχείρημα, διότι αν είναι να απελευθερώνεις δήθεν έναν κλάδο και να τον καταστρέφεις ταυτόχρονα, να μην μπορεί να δουλέψει, αυτό δεν λέγεται απελευθέρωση, αλλά καταστροφή... Δεν μπορείς να δημιουργείς ανέργους που είναι και χρεωμένοι...».
δέχεται αιτήματα ιδιωτικών φορέων":
Δημοσιογράφος: Τι ζητάει η τρόικα για τα φορτηγά;
Μ. Παπαδόπουλος: «Ζητάει την πλήρη απελευθέρωση του μεταφορικού τους έργου. Τα φορτηγά σήμερα στην Ελλάδα δεν έχουν μεταφορικό έργο. Έχει μειωθεί κατακόρυφα το μεταφορικό τους έργο... Μετά, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες που έχουν φύγει στα Βαλκάνια, όπου τα κοστολόγια είναι φθηνότερα. Δεν μπορούμε εμείς να καταστρέψουμε τους Έλληνες μεταφορείς. Η τρόικα έχει, λοιπόν, κάποιες εμμονές, οι οποίες δεν είναι βάσιμες σε καμία περίπτωση. Και αυτές πηγάζουν από μια λογική που έχουν δημιουργήσει τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας -επιτρέψτε μου την έκφραση-, ένα "γωνιακό μαγαζάκι" που όποιος περνά αφήνει κάτι και έρχεται μετά η τρόικα στέλνοντας σου ένα e-mail και λέει "έχουμε και αυτή την εκκρεμότητα". Δεν είναι εκκρεμότητα τελικά αυτή».
Δημοσιογράφος: Τι εννοείτε "γωνιακό μαγαζάκι" που περνά κάποιος και αφήνει κάτι;
Μ. Παπαδόπουλος: «Αυτό που λέω ακριβώς. Ότι υπάρχουν κάποιοι θεσμικοί φορείς, είτε Έλληνες, είτε ξένοι που περνούν από την τρόικα και σου λένε "κάντε και αυτό"».
Δημοσιογράφος: Δηλαδή, μας λέτε ότι η τρόικα υπηρετεί συμφέροντα ιδιωτών;
Μ. Παπαδόπουλος: «Ναι. Αυτό που έγινε με τα ταξί πριν από λίγα χρόνια, ήταν της ίδιας λογικής. Δηλαδή, τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικα μπήκαν σε μια λογική να εξυπηρετήσουν κάποια συγκεκριμένα συμφέροντα».
Ολόκληρη την εκπομπή μπορείτε να την ακούσετε εδώ. Το Δελτίο Τύπου θα το βρείτε εδώ.
ΠΗΓΗ: http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...