Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2016

Τρίπολη – Τι αλλάζει για την πιάτσα ταξί στο σταθμό του ΚΤΕΛ..!

Με κατά πλειοψηφία απόφαση (ψήφισε παρών μόνο ο Δημήτρης Νικολάου), η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τρίπολης ενέκρινε την εισήγηση της υπηρεσίας με τις προτεινόμενες τροποποιήσεις – συμπληρώσεις οι οποίες τέθηκαν από τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δημήτρη Βόσνο, για τη λήψη κανονιστικής απόφασης για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις (τροποποίηση υφιστάμενης σήμανσης και καθορισμός νέων θέσεων (πιάτσα) ΤΑΞΙ).

Οι ρυθμίσεις προβλέπουν:

α) Κατάργηση οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης στην ανώνυμη ασφαλτοστρωμένη οδό (Δυτικά του κτιρίου ΚΤΕΛ Αρκαδίας, η οποία οδός είναι κάθετη στην οδό Ναυπλίου και βρίσκεται μεταξύ των ΟΤ. 630 και ΟΤ. 632), εκτός από τους φωτεινούς σηματοδότες (φανάρια) και τις πινακίδες που βρίσκονται στους ιστούς τους.

Β)Ορισμός πιάτσας ΤΑΞΙ (2 θέσεων) σε τμήμα της ανωνύμου ασφαλτοστρωμένης οδού, δυτικά του κτιρίου σταθμού ΚΤΕΛ Νομού Αρκαδίας, η οποία οδός είναι κάθετη στην οδό Ναυπλίου και βρίσκεται μεταξύ των ΟΤ. 630 και ΟΤ. 632, και πιο συγκεκριμένα, στη αριστερή της πλευρά (με κατεύθυνση από την αρχή της ασφαλτοστρωμένης ανωνύμου οδού νότια προς τη διασταύρωση της οδό Ναυπλίου, όπου υπάρχει η αντίστοιχη δυνατότητα για τις προτεινόμενες θέσεις). (θέση Θ1)

Επίσης να γίνει κατάλληλη διαγράμμιση στη γωνία συμβολής της νότιας και της δυτικής πλευράς του ασφαλτοστρωμένου τμήματος της ανώνυμης οδού, με αρχή το νότιο άκρο του ασφαλτοστρωμένου τμήματος και τέλος 10,00μ μετά από αυτό (για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου).

Ως αφετηρία της πιάτσας ΤΑΞΙ ορίζεται το σημείο τέλους του διαγραμμισμένου τμήματος, όπως ακριβώς περιγράφηκε πιο πριν.

γ) Τοποθέτηση ρυθμιστικής πινακίδας (Ρ-70: Χώρος στάθμευσης ορισμένης κατηγορίας οχημάτων π.χ. ταξί) στο προαναφερόμενο σημείο που προτείνεται ως αφετηρία θέσεων (πιάτσας) ΤΑΞΙ, επί του υφιστάμενου πεζοδρομίου.

δ) Τοποθέτηση πληροφοριακής πινακίδας (Π-24: Μονόδρομος) στο σημείο που προτείνεται η τοποθέτηση της ρυθμιστικής πινακίδας Ρ-70, στον ίδιο στύλο και με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ορατή από τους οδηγούς των οχημάτων που εξέρχονται από τους διαδρόμους (ρεμίζες) του σταθμού λεωφορείων ΚΤΕΛ Αρκαδίας

ε) Οριζόντια σήμανση, δηλαδή χάραξη διαγράμμισης διάβασης πεζών επί του οδοστρώματος στις θέσεις Θ2 και Θ3 που περιγράφονται πιο κάτω, από το ένα άκρο του πεζοδρομίου, ως την απέναντι πλευρά στο άλλο άκρο του πεζοδρομίου. Αναλυτικότερα:

Θ2
Επί της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΟΔΟΥ για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου, ακριβώς πριν τη διασταύρωση της με την οδό Ναυπλίου, μεταξύ των δυο φωτεινών σηματοδοτών (φανάρια).

Θ 3
Επί της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΟΔΟΥ για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου, ακριβώς στην αρχή των πεζοδρομίων τα οποία είναι παράλληλα στις δύο απέναντι πλευρές.

στ) Τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης με οδικές πινακίδες (Π-21: Διάβαση Πεζών) στις ίδιες θέσεις Θ2 και Θ3 δεξιά πλευρά της ανώνυμης οδού, για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου, ακριβώς στην αρχή κάθε διάβασης πεζών που θα διαγραμμιστεί στο οδόστρωμα

ζ) Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης με κατάλληλη διαγράμμιση στο οδόστρωμα, στις :
(α) Δ υ τ ι κ ή π λ ε υ ρ ά της ανώνυμης οδού, από την αφετηρία της προτεινόμενης πιάτσας ταξί ως το σημείο που βρίσκεται σε απόσταση 40,00 μ από το φωτεινό σηματοδότη στη συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου και από το σημείο που βρίσκεται σε απόσταση 20,00 μ από το φωτεινό σηματοδότη στη συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου ως το σημείο που βρίσκεται ο φωτεινός σηματοδότης στη συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου.
(β) Α ν α τ ο λ ι κ ή π λ ε υ ρ ά της ανώνυμης οδού, από το σημείο που βρίσκεται σε απόσταση 20,00 μ από την συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου ως το σημείο συμβολής της οδού με την οδό Ναυπλίου, και από το τέλος της διάβασης πεζών στη θέση (Θ3) ως και 5,00 μ μετά από αυτή, με κατεύθυνση προς την οδό Ναυπλίου

Η τοποθέτηση των πινακίδων να γίνει σε στύλους, έτσι ώστε ο στύλος και η πινακίδα να βρίσκονται επί του πεζοδρομίου. Η δε τοποθέτηση τους στο στύλο να γίνει σε τέτοιο ύψος, ώστε το ελεύθερο ύψος ανάμεσα στο κάτω μέρος της πινακίδας και τη στάθμη, κατά περίπτωση του πεζοδρομίου, να είναι μεγαλύτερο από 2,30 μ.

Διευκρινίζεται ότι οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις οι οποίες κρίνονται αναγκαίες για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στην περιοχή Κολοκοτρώνη (ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ), που βρίσκεται η ανώνυμη οδός (Δυτικά του κτιρίου σταθμού ΚΤΕΛ Αρκαδίας, κάθετη στην οδό Ναυπλίου και μεταξύ των ΟΤ. 630 και ΟΤ. 632) και τη βελτίωση της διαπιστωθείσας δυσχέρειας λόγω έλλειψης πιάτσας ΤΑΞΙ, στην εξυπηρέτηση των επιβατών που χρησιμοποιούν το σταθμό ΚΤΕΛ στην Τρίπολη, για τις μετακινήσεις τους.

Επιπλέον με τις προαναφερόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις δεν παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), αλλά διευκολύνεται. Δεν παρεμποδίζονται διαμορφωμένες διαβάσεις ΑΜΕΑ, ράμπες για αμαξίδιο, οδεύσεις τυφλών.

Δεν παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των μέσων μαζικής μεταφοράς, διότι η τοποθέτηση των πινακίδων γίνεται εκτός του οδοστρώματος, και δεν παρεμποδίζεται η κίνηση οχημάτων, πεζών, και η εύρυθμη κυκλοφορία γενικά. Πρόσθετα ο υπάρχον χώρος είναι επαρκής ώστε να στρίβουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς που διέρχονται από το σημείο διότι η καθορισθείσα θέση και αφετηρία των ΤΑΞΙ είναι σε μεγάλη απόσταση από την έξοδο των διαδρόμων (ρεμίζων).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...