Οι φωνές απόγνωσης είναι πάρα πολλές από όλη την Ελλάδα. Δεν έχουμε την απαίτηση να μας κάνουν καμία χάρη. Έχουμε όμως την απαίτηση να μας αντιμετωπίζουν ως
ανθρώπους και όχι ως σκουπίδια. Γνωρίζουν πολύ καλά στην κυβέρνηση ότι ήταν αναμενόμενο να φτάσουμε σε αυτό το οριακό σημείο. Άρα ή δεν θέλουν ή δεν μπορούν να δώσουν λύση.
Τα σημάδια της ανάκαμψης και της ανάπτυξης όχι μόνο δεν φαίνονται στον ορίζοντα αλλά αντιθέτως απομακρύνονται όλο και περισσότερο. Οι θυσίες που έχει κάνει ο ελληνικός λαός πληρώνοντας κάθε τόσο κι έναν καινούριο φόρο, μέχρι τώρα δεν έχουν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Η λαίλαπα της φτώχειας και της ανεργίας χτυπά ανελέητα κάθε νοικοκυριό και κάθε εργαζόμενο. Η φτώχεια και η οικονομική εξαθλίωση είναι πλέον καθημερινά φαινόμενα της ελληνικής κοινωνίας.
Το σύνολο των επαγγελματικών κλάδων και μαζί με αυτούς και εμείς οι αυτοκινητιστές ταξί, προσπαθούμε να κερδίσουμε την επιβίωση μας με όποιον τρόπο μπορούμε. Αυτή τη στιγμή ο κλάδος αντιμετωπίζει ένα μεγάλο και σοβαρό πρόβλημα και δεν είναι άλλο από τις οφειλές προς τον ΟΑΕΕ. Η πίεση που ασκούμε τόσο στην κυβέρνηση όσο και στον Οργανισμό είναι εντατική. Πρέπει να βρεθεί λύση άμεσα. Σήμερα. Χιλιάδες άνθρωποι, εργάζονται σκληρά , χωρίς να μπορούν να έχουν το αυτονόητο. Την περίθαλψή τους. Οι φωνές απόγνωσης είναι πάρα πολλές από όλη την Ελλάδα. Δεν έχουμε την απαίτηση να μας κάνουν καμία χάρη. Έχουμε όμως την απαίτηση να μας αντιμετωπίζουν ως ανθρώπους και όχι ως σκουπίδια.
Γνωρίζουν πολύ καλά στην κυβέρνηση ότι ήταν αναμενόμενο να φτάσουμε σε αυτό το οριακό σημείο. Άρα ή δεν θέλουν ή δεν μπορούν να δώσουν λύση. Προτάσεις έχουν υποβληθεί όχι μόνο από το προεδρείο της Ομοσπονδίας και του ΣΑΤΑ αλλά και από άλλου επαγγελματικούς φορείς. Με ημίμετρα και διακανονισμούς που δεν εξασφαλίζουν ούτε καν προσωρινή λύση, προσπαθούν να δικαιολογήσουν την ανεπάρκειά τους. Το σίγουρο είναι ότι ο χρόνος αντοχής και υπομονής τελειώνει. Η θα δοθεί λύση στο πρόβλημα ή θα βρεθούμε πάλι στα χαρακώματα…
Η πρόταση για μείωση της διπλής
Σε συζητήσεις που κάναμε με το υπουργείο Μεταφορών τέθηκε το ζήτημα της μείωσης της διπλής ταρίφας με ταυτόχρονη όμως αύξηση της διάρκειάς της, δηλαδή να ξεκινούσε από τις 10 το βράδυ και να τελείωνε στις 5 το πρωί. Αυτή η πρόταση μεταφέρθηκε σε όλα τα σωματεία με σκοπό να συζητηθεί και να δούμε, αν θα προσφέρει κάτι στη δουλειά μας να την υιοθετήσουμε, αν δεν μας προσφέρει κάτι να την απορρίψουμε. Σε καμία περίπτωση η διοίκηση του ΣΑΤΑ δεν δεσμεύτηκε ότι θα υλοποιήσει αυτή την πρόταση του υπουργείου, που στην πορεία απέσυρε και την διεύρυνση των δύο ωρών.
Σε συζητήσεις που κάναμε με το υπουργείο Μεταφορών τέθηκε το ζήτημα της μείωσης της διπλής ταρίφας με ταυτόχρονη όμως αύξηση της διάρκειάς της, δηλαδή να ξεκινούσε από τις 10 το βράδυ και να τελείωνε στις 5 το πρωί. Αυτή η πρόταση μεταφέρθηκε σε όλα τα σωματεία με σκοπό να συζητηθεί και να δούμε, αν θα προσφέρει κάτι στη δουλειά μας να την υιοθετήσουμε, αν δεν μας προσφέρει κάτι να την απορρίψουμε. Σε καμία περίπτωση η διοίκηση του ΣΑΤΑ δεν δεσμεύτηκε ότι θα υλοποιήσει αυτή την πρόταση του υπουργείου, που στην πορεία απέσυρε και την διεύρυνση των δύο ωρών.
Το ζήτημα της τιμολογιακής πολιτικής αφορά όλη την χώρα και όχι μόνο την πρωτεύουσα. Ας σταματήσουν κάποιοι φωστήρες να προτρέχουν και να σπέρνουν πανικό. Η συζήτηση και η δημόσια διαβούλευση για ένα ζήτημα είναι μια δημοκρατική και σωστή διαδικασία. Αυτό ακριβώς έκανε το προεδρείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...