Το παιχνίδι των εντυπώσεων είναι για τους υπολογιστές. Όταν βρίσκεσαι απέναντι σε αυτούς που έχουν την εξουσία να αλλάξουν κάτι, πρέπει να έχεις επιχειρήματα,
συγκεκριμένες θέσεις, τεκμηριωμένες προτάσεις. Με αυτά τα όπλα προσπαθούμε να πετύχουμε τους στόχους μας κι ας χάνουμε κάποιες φορές τις εντυπώσεις…
Παρακάμπτοντας την κριτική που ασκήθηκε στο προεδρείο της Ομοσπονδίας το τελευταίο διάστημα – κατανοώ ότι οι και οι συνάδελφοι είναι άνθρωποι οπότε και να αδικούν κάποιους δεν με εκπλήσσει –παραθέτω μια σειρά από συναντήσεις που πραγματοποιήσαμε με τα αρμόδια για θέματα του κλάδου μας υπουργεία.
Ξεκινάω από την συνάντηση με τον υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας. Στόχος μας ήταν η κατάργηση του ειδικού βιβλίου για τα ταξί και η κατάργηση της υποχρέωσης επιμόρφωσης τεχνικού ασφαλείας. Κατηγορηθήκαμε ότι χρησιμοποιήσαμε τις συγκεκριμένες ευεργετικές διατάξεις ως προεκλογικό τρυκ στις εκλογές του ΣΑΤΑ. Τώρα και οι δύο αυτές διατάξεις έχουν σταλεί στο υπουργείο Οικονομικών και περιλήφθηκαν στο κατεπείγον σχέδιο νόμου που αφορά τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας και κατατίθεται προς ψήφιση στο τέλος του μήνα.
Πραγματοποιήθηκε επίσης κοινή σύσκεψη μεταξύ της υπουργού Τουρισμού κ. Όλγας Κεφαλογιάννη, του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Τουρισμού κ. Λιάσκου , του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου, της κας Τσάγκα σύμβουλο του κ. Παπαδόπουλου και του προεδρείου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί (Λυμπερόπουλος, Δήμος, Κασιδιάρης, Μαραγκάκης, Καραπατάκης).
Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν τη συνεργασία όλων των φορέων προκειμένου να αξιοποιηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Σε χώρους μαζικής άφιξης ή αναχώρησης επιβατών θα τοποθετούν κατάλογοι με ενδεικτικές τιμές για διαδρομές από και προς το λιμάνι του Πειραιά και το αεροδρόμιο ‘’Ελευθέριος Βενιζέλος’’.
Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν τη συνεργασία όλων των φορέων προκειμένου να αξιοποιηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Σε χώρους μαζικής άφιξης ή αναχώρησης επιβατών θα τοποθετούν κατάλογοι με ενδεικτικές τιμές για διαδρομές από και προς το λιμάνι του Πειραιά και το αεροδρόμιο ‘’Ελευθέριος Βενιζέλος’’.
Σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών σχεδιάζεται ένα νομοσχέδιο με τροποποιήσεις των νόμων 4070 και 4093. Σε προηγούμενο τεύχος είχαμε δημοσιοποιήσει όλο το κείμενο με τις διατάξεις που είχαν συμφωνηθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή. Όταν το τελικό κείμενο είναι έτοιμο και με τις επιπρόσθετες διατάξεις θα δοθεί στη δημοσιότητα.
Σε συνεργασία με το υπουργείο Δημοσίας Τάξης και Ναυτιλίας γίνεται μια οργανωμένη προσπάθεια πάταξης της παραβατικότητας σε όλες τις πιάτσες. Να είστε βέβαιοι ότι πολύ σύντομα πιάτσες όπως αυτές του ΚΤΕΛ στον Κηφισό και στη Λιοσίων , του ΟΣΕ στον Σταθμό Λαρίσης, στην πιάτσα των κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά θα λειτουργούν με επαγγελματικό τρόπο όπως ακριβώς γίνεται και με το αεροδρόμιο της Αθήνας. Σε συνδυασμό με τις ενδεικτικές τιμές που θα τοποθετηθούν παντού θα υπάρχει ένα δίχτυ ασφαλείας τόσο για τον επιβάτη όσο και για τους σωστούς και νόμιμους επαγγελματίες οδηγούς ταξί.
Οι συναντήσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν όλες μέσα στο μήνα που διανύουμε. Σε όλες, το προεδρείο είχε συγκεκριμένες προτάσεις και προσπάθησε να πετύχει άμεσες και σωστές λύσεις στα ζητήματα που συζητήθηκαν. Δεν θα σας πούμε ποτέ πράγματα που δεν πρόκειται να γίνουν. Με κάποιους υπάρχει τεράστια διαφορά στο πως αντιλαμβανόμαστε τη συνδικαλιστική δράση. Το παιχνίδι των εντυπώσεων είναι για τους υπολογιστές. Όταν βρίσκεσαι απέναντι σε αυτούς που έχουν την εξουσία να αλλάξουν κάτι, πρέπει να έχεις επιχειρήματα, συγκεκριμένες θέσεις, τεκμηριωμένες προτάσεις. Με αυτά τα όπλα προσπαθούμε να πετύχουμε τους στόχους μας κι ας χάνουμε κάποιες φορές τις εντυπώσεις…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...