Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Προσοχή! Απατεώνες "σαρώνουν" τα Νότια Προάστια! Μου πήραν 850 με... οδηγό ταξί..!

Διατηρώ κατάστημα με είδη ζαχαροπλαστικής, επί της οδού Γεννηματά, στην Άνω Γλυφάδα.
Το μεσημέρι της 7ης Αυγούστου με

κάλεσε κάποιος στο τηλέφωνο και μου είπε ότι (τάχα) τηλεφωνεί από την εταιρεία που με προμηθεύει με προϊόντα. 

Μου ζήτησε μια εξύπηρέτηση. Μου είπε, ότι θα περνούσε από το μαγαζί μου μέσα στη μέρα κάποιος και ότι θα άφηνε ένα δέμα που προορίζεται για εκείνους, για την προμηθεύτρια εταιρεία δηλαδή. Μετά, θα περνούσε κάποιος άνθρωπος της εταιρείας για να το παραλάβει...

Εγώ δέχτηκα να κάνω την εξυπηρέτηση. Λίγο αργότερα, ο ίδιος άνδρας (που θυμίζω ότι μου παρουσιάστηκε σαν άνθρωπος από την προμηθεύτρια εταιρεία) με πήρε ξανά και μου είπε αν μπορώ, να πληρώσω εγώ τον άνθρωπο που θα μου αφήσει το δέμα και...
"θα σας δώσουμε εμείς τα χρήματα απόψε, όταν θα περάσουμε να πάρουμε το δέμα μας". Τα χρήματα ήταν 850 ευρώ, μου είπε...

Εγώ δέχτηκα και όντως, λίγο αργότερα, σταμάτησε έξω από το μαγαζί μου ένα ταξί. Η γυναίκα οδηγός (με κοντό, γκρίζο μαλλί) μου είπε ότι έχει εντολή να μου παραδώσει ένα ασυνόδευτο δέμα και να παραλάβει κάποια χρήματα. Έτσι κι έγινε. 

Μάλιστα, οι απατεώνες (όπως αποκαλύφθηκε) της είχαν δώσει και απόδειξη για να μου την παραδώσει, με τα ΑΛΗΘΙΝΑ στοιχεία της προμηθεύτριας εταιρείας που συνεργάζομαι!
Αργότερα, δυστυχώς διαπίστωσα ότι όλο αυτό ήταν μια καλοστημένη απάτη και ότι τα 850 ευρώ μου, είχαν πάει στα χέρια των απατεώνων. 


Έκανα καταγγελία στην Αστυνομία και πήγα και στην πιάτσα ταξί της περιοχής, μήπως βρω την οδηγό ταξί που μου έφερε το δέμα. Εκεί οι ταξιτζήδες με ενημέρωσαν ότι είναι συχνό το φαινόμενο να επιστρατεύουν ταξιτζήδες κάποιοι απατεώνες. Μου είπαν, ότι είναι γνωστό το κολπάκι και ότι έχουν γίνει πολλά τέτοια περιστατικά στην περιοχή το τελευταίο διάστημα...

ΠΗΓΗ:http://www.axortagos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...