Έπειτα από 1 μήνα στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο νέος υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης και το επιτελείο του είχαν την πρώτη συνάντηση με τους δημοσιογράφους
που καλύπτουν το συγκεκριμένο ρεπορτάζ.
Του Φώτη Φωτεινού
Η συνάντηση είχε προγραμματιστεί για τις 11.00 το πρωί, αλλά άργησε μισή ώρα. Ο υπουργός μίλησε για αρκετά ζητήματα, όπως για τους αυτοκινητοδρόμους, τις αστικές συγκοινωνίες, το σιδηρόδρομο και τις αποκρατικοποιήσεις.
Από αυτά που είπε ο υπουργός, αλλά και οι συνεργάτες του προκύπτουν 2 μεγάλα «αδειάσματα» στον προκάτοχό του, τον Κωστή Χατζηδάκη:
1) Αλλάζει το σκηνικό αισιοδοξίας και τεχνητής κινητικότητας που καλλιεργήθηκε από την κυβέρνηση, τουλάχιστον εδώ και ένα χρόνο, όσο αφορά την επανεκκίνηση των έργων στους 4 «παγωμένους» αυτοκινητοδρόμους».
Ο νέος υπουργός Υποδομών κατεβάζει τις επικοινωνιακές ταμπέλες, οι οποίες μιλούσαν για πλήρη επανεκκίνηση των τεσσάρων μεγάλων οδικών αξόνων από το περασμένο… Πάσχα, καθότι δεν έδωσε κανένα χρονοδιάγραμμα έναρξης των εργασιών, εκφράζοντας απλά την αισιοδοξία του για την τελική έκβαση των διαπραγματεύσεων.
2) Οι αυξήσεις 25%, ελέω μνημονίου, στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, που ήταν προγραμματισμένες να ισχύσουν από πέρσι «απλά πήραν παράταση, όχι όμως επειδή επιτεύχθηκαν οι στόχοι».
Η εικόνα που υπήρχε ήταν ότι οι αυξήσεις δεν έγιναν, επειδή αυξήθηκαν τα έσοδα από τη λαθρεπιβίβαση και μειώθηκαν αισθητά τα έξοδα των αστικών συγκοινωνιών.
Πάντως, επιδίωξη του νέου υπουργού αποτελεί η αύξηση των εσόδων των μέσων μαζικής μεταφοράς, ώστε να μην τεθούν σε ισχύ, από τον προσεχή Οκτώβριο, οι αυξήσεις 25% των εισιτηρίων.
Άλλωστε, τυχόν αύξηση του ενιαίου εισιτηρίου στα 1,75 ευρώ (σήμερα είναι 1,4 ευρώ) θα σηματοδοτήσει έξαρση της λαθρεπιβίβασης και μείωση εσόδων, όπως παραδέχονται υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Μεταφορών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...