Ένας οδηγός ταξί στο Δουβλίνο λέει ότι έχει κερδίσει 6.500 κατά τη διάρκεια των τελευταίων 18 μηνών, χρησιμοποιώντας για τη δουλειά του ένα ηλεκτρικό
Αυτές τις μέρες συνεδριάζει η επιτροπή αξιολόγησης για τα ηλεκτρικά οχήματα και καλείται να αποφασίσει αν αυτά θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν στους δρόμους ως ταξί ή όχι. Σημειώνεται ότι η κυκλοφορία αυτών των οχημάτων είχε πειραματική μορφή με διάρκεια ενός έτους.
Η ανάλυση οικονομικών μεγεθών δείχνει ότι με την οδήγηση ενός ηλεκτρικού οχήματος η εξοικονόμηση φτάνει έως και 12,9 σεντς ανά χιλιόμετρο σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο.
Για 55.000 χιλιόμετρα, αυτό θα ισοδυναμούσε με εξοικονόμηση καυσίμων άνω των € 6.500, και μια καθαρή μείωση πάνω από τέσσερις τόνους εκπομπών CO2.
Εκτός από την εξοικονόμηση καυσίμου και τις εκπομπές, για τα ηλεκτρικά οχήματα υπάρχει κρατική επιχορήγηση έως και € 5.000 για την αγορά, ενώ είναι επιλέξιμα για τη χαμηλότερη ζώνη τελών κυκλοφορίας (€ 120 ετησίως),
"Το e-ταξί έχει αποδειχθεί πολύ δημοφιλή στους επιβάτες», δήλωσε ο κ. Daly, από τους παλαιοτέρους ταξιτζήδες στην πόλη.
«Οι περισσότεροι είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με το πόσο καλά αποδίδει σε σύγκριση με βενζίνη ή ντίζελ που χρησιμοποιείται ως καύσιμο αυτοκινήτων, και πόσο ήσυχο είναι», είπε.
Εκτός από την εξοικονόμηση καυσίμου και τις εκπομπές, για τα ηλεκτρικά οχήματα υπάρχει κρατική επιχορήγηση έως και € 5.000 για την αγορά, ενώ είναι επιλέξιμα για τη χαμηλότερη ζώνη τελών κυκλοφορίας (€ 120 ετησίως),
"Το e-ταξί έχει αποδειχθεί πολύ δημοφιλή στους επιβάτες», δήλωσε ο κ. Daly, από τους παλαιοτέρους ταξιτζήδες στην πόλη.
«Οι περισσότεροι είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με το πόσο καλά αποδίδει σε σύγκριση με βενζίνη ή ντίζελ που χρησιμοποιείται ως καύσιμο αυτοκινήτων, και πόσο ήσυχο είναι», είπε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...