Στόχος της ΠΟΕΙΑΤΑ αλλά και των συνομιλητών της είναι να ολοκληρωθεί όσο πιο σύντομα γίνεται ένα πλαίσιο (μια κοινή υπουργική απόφαση) με το οποίο θα
ξεκαθαρίζει το τοπίο σε μια αγορά ιδιαίτερα σημαντική και για μας και για τον τουρισμό και για την πολιτεία.
ξεκαθαρίζει το τοπίο σε μια αγορά ιδιαίτερα σημαντική και για μας και για τον τουρισμό και για την πολιτεία.
Πραγματοποιήθηκε στις αρχές του μήνα μία ακόμη συνάντηση της κοινής ομάδας εργασίας ΠΟΕΙΑΤΑ-ΣΕΤΕ με τους εκπροσώπους των Υπουργείων Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Τουρισμού. Στα θέματα συζήτησης ήταν οι προδιαγραφές οχημάτων που θα χρησιμοποιηθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις, τα απαιτούμενα προσόντα για τους οδηγούς, η συνεργασία των ΕΔΧ με τα κρουαζιερόπλοια, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα εκπονηθεί για τις ανάγκες της μεταφορικής-τουριστικής αγοράς καθώς και το χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση όλων αυτών.
Στόχος της ΠΟΕΙΑΤΑ αλλά και των συνομιλητών της είναι να ολοκληρωθεί όσο πιο σύντομα γίνεται ένα πλαίσιο (μια κοινή υπουργική απόφαση) με το οποίο θα ξεκαθαρίζει το τοπίο σε μια αγορά ιδιαίτερα σημαντική και για μας και για τον τουρισμό και για την πολιτεία. Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα και με διάθεση εκατέρωθεν να βρεθεί μια ουσιαστική και δίκαιη λύση για που θα αφήνει ικανοποιημένους όλους τους εμπλεκόμενου, και τους ιδιοκτήτες ταξί και τους οδηγούς και τους εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου. Η επόμενη συνάντηση ορίστηκε για τις 25-2-2013.
Τροπολογία για τις ποινές
Μια σημαντική ρύθμιση σε ότι αφορά την παραγραφή αξιόποινων πράξεων των οδηγών ταξί για τις απεργιακές κινητοποιήσεις του 2011 προωθεί με τροπολογία το υπουργείο Δικαιοσύνης. Σύμφωνα με την τροπολογία εξαλείφεται το αξιόποινο των πράξεων που αφορούν την παρακώλυση συγκοινωνιών και παραβάσεων του άρθρου 34 του Ν.2696/1999 για βίαιη διακοπή συγκοινωνιών. Η εξέλιξη αυτή – και με την προϋπόθεση ότι θα ψηφιστεί από το κοινοβούλιο-είναι πολύ σημαντική καθώς εκκρεμούν χιλιάδες υποθέσεις ιδιοκτητών και οδηγών ταξί που είχαν συμμετάσχει στις απεργιακές κινητοποιήσεις το καλοκαίρι του 2011. Στο διάστημα που μεσολάβησε τα προεδρεία της Ομοσπονδίας και του ΣΑΤΑ άσκησαν ασφυκτική πίεση προκειμένου να φτάσουμε σε αυτή την τροπολογία. Θεωρούμε δίκαιη και σωστή αυτή την τροπολογία, αφού δεν μπορεί σε μια δημοκρατική χώρα η διαφωνία και η διαδήλωση να θεωρούνται ποινικά αδικήματα.
Μια σημαντική ρύθμιση σε ότι αφορά την παραγραφή αξιόποινων πράξεων των οδηγών ταξί για τις απεργιακές κινητοποιήσεις του 2011 προωθεί με τροπολογία το υπουργείο Δικαιοσύνης. Σύμφωνα με την τροπολογία εξαλείφεται το αξιόποινο των πράξεων που αφορούν την παρακώλυση συγκοινωνιών και παραβάσεων του άρθρου 34 του Ν.2696/1999 για βίαιη διακοπή συγκοινωνιών. Η εξέλιξη αυτή – και με την προϋπόθεση ότι θα ψηφιστεί από το κοινοβούλιο-είναι πολύ σημαντική καθώς εκκρεμούν χιλιάδες υποθέσεις ιδιοκτητών και οδηγών ταξί που είχαν συμμετάσχει στις απεργιακές κινητοποιήσεις το καλοκαίρι του 2011. Στο διάστημα που μεσολάβησε τα προεδρεία της Ομοσπονδίας και του ΣΑΤΑ άσκησαν ασφυκτική πίεση προκειμένου να φτάσουμε σε αυτή την τροπολογία. Θεωρούμε δίκαιη και σωστή αυτή την τροπολογία, αφού δεν μπορεί σε μια δημοκρατική χώρα η διαφωνία και η διαδήλωση να θεωρούνται ποινικά αδικήματα.
Τροποποιήσεις του Ν.4070
Σε ότι αφορά τις τροποποιήσεις του Ν 4070, το προεδρείο της Ομοσπονδίας έχει καταθέσει τις εισηγήσεις του και βρίσκεται σε διάλογο με το Υπουργείο Μεταφορών. Οι σημαντικότερες από αυτές αφορούν την επαναφορά του άρθρου 10, παράγραφος 6 του Ν.3109 περί σύστασης συνεταιρισμών Ε.Δ.Χ, το δικαίωμα του ιδιοκτήτη ΕΔΧ να μετατρέψει –με απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη- το ταξί σε λιμουζίνα, καθώς και τη δυνατότητα εφταθέσιου με ταξίμετρο σε τουριστικές περιοχές της χώρας μας. Θεωρούμε ότι αυτές οι τροποποιήσεις είναι δίκαιες και σωστές και θα βελτιώσουν την λειτουργία των ταξί σε όλη τη χώρα.
Σε ότι αφορά τις τροποποιήσεις του Ν 4070, το προεδρείο της Ομοσπονδίας έχει καταθέσει τις εισηγήσεις του και βρίσκεται σε διάλογο με το Υπουργείο Μεταφορών. Οι σημαντικότερες από αυτές αφορούν την επαναφορά του άρθρου 10, παράγραφος 6 του Ν.3109 περί σύστασης συνεταιρισμών Ε.Δ.Χ, το δικαίωμα του ιδιοκτήτη ΕΔΧ να μετατρέψει –με απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη- το ταξί σε λιμουζίνα, καθώς και τη δυνατότητα εφταθέσιου με ταξίμετρο σε τουριστικές περιοχές της χώρας μας. Θεωρούμε ότι αυτές οι τροποποιήσεις είναι δίκαιες και σωστές και θα βελτιώσουν την λειτουργία των ταξί σε όλη τη χώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...