Στον δικτυακό τόπο διαβουλεύσεων για το Άρθρο 36 «Συμπλήρωση διατάξεων ν. 4093/2012» του σχεδίου νόμου του Υπουργείο Τουρισμού «Αναδιάρθρωση
Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, μείωση διοικητικών βαρών, απλούστευση διαδικασιών για την ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας και λοιπές διατάξεις» σχολίασαν ο HATTA (Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων) και η Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. (Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Διαμερισμάτων Ελλάδος).
HATTA
Με την παράγραφο Η2 του παραπάνω νόμου δόθηκε επιτέλους η δυνατότητα και στα τουριστικά γραφεία να αποκτήσουν επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) αυτοκίνητα για άσκηση του έργου τους. Όμως η διατύπωση της διάταξης αυτής είναι εξαιρετικά προβληματική. Με κατεπείγον έγγραφο κατά την ημέρα κατάθεσης του Σ.Ν. προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, που κοινοποιήθηκε και στο Υπουργείο Τουρισμού (βλ. ΑΠ255/2012 από 5/11/2012) ο ΗΑΤΤΑ επισήμανε κάποιο από τα προβλήματα που υπάρχουν. Η διατύπωση του άρθρου είναι σωστή, δεν είναι όμως επαρκής. Απαιτείται πλήρης αναδιατύπωση της σχετικής διάταξης του Ν.4093/2012.
(Σχόλιο: 28 Ιανουαρίου 2013)
(Πάτησε στην εικόνα για μεγέθυνση)
Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε.
Στη Συμπλήρωση διατάξεων του νόμου 4093/2012, πρέπει να γίνει η επέκταση των διατάξεων του άρθρου 33 βάσει της πρότασης της Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. μετά την ψήφιση του νόμου 4093/2012 Έγκριση Μεσοπρόθεσμου πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016, και ειδικότερα σύμφωνα με την παράγραφο 5 της υποπαραγράφου Η2, καθώς δεν έχουν συμπεριληφθεί τα καταλύματα του κλάδου μας, ενώ έχουν ενταχθεί αποκλειστικά τα Κύρια Τουριστικά Καταλύματα, σε αντίθεση με τον προγενέστερο νόμο (2696 Α’ 1999), και αντίθετα με παλαιότερο αίτημά μας.
Οι επιχειρηματίες του κλάδου που αντιπροσωπεύει το 50% των τουριστικών κλινών είναι αναγκαίο όσοι το επιθυμούν να διαθέτουν νόμιμα μεταφορικό μέσο για δωρεάν μεταφορά των επιβατών- πελατών τους, καθώς ένας σημαντικός αριθμός επιχειρηματιών ανά την επικράτεια διαθέτουν ήδη mini bus 8 + 1 θέσεων, όντας θωρακισμένοι νομικά με μία σειρά υπουργικών αποφάσεων (828 Β’ 1976, κλπ) που τους δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρουν άνευ κομίστρου τους πελάτες των καταλυμάτων τους από τα σημεία αφίξεως ή αναχωρήσεως μέχρι τις εγκαταστάσεις και αντίστροφα.
(Σχόλιο: 25 Ιανουαρίου 2013)
(Πάτησε στην εικόνα για μεγέθυνση)
Η δημόσια διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013 και ώρα 3 μ.μ. και αφού ληφθούν υπόψη τα αποτελέσματά της, το σχέδιο νόμου θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή των Ελλήνων.
http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, μείωση διοικητικών βαρών, απλούστευση διαδικασιών για την ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας και λοιπές διατάξεις» σχολίασαν ο HATTA (Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων) και η Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. (Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Διαμερισμάτων Ελλάδος).
HATTA
Με την παράγραφο Η2 του παραπάνω νόμου δόθηκε επιτέλους η δυνατότητα και στα τουριστικά γραφεία να αποκτήσουν επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) αυτοκίνητα για άσκηση του έργου τους. Όμως η διατύπωση της διάταξης αυτής είναι εξαιρετικά προβληματική. Με κατεπείγον έγγραφο κατά την ημέρα κατάθεσης του Σ.Ν. προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, που κοινοποιήθηκε και στο Υπουργείο Τουρισμού (βλ. ΑΠ255/2012 από 5/11/2012) ο ΗΑΤΤΑ επισήμανε κάποιο από τα προβλήματα που υπάρχουν. Η διατύπωση του άρθρου είναι σωστή, δεν είναι όμως επαρκής. Απαιτείται πλήρης αναδιατύπωση της σχετικής διάταξης του Ν.4093/2012.
(Σχόλιο: 28 Ιανουαρίου 2013)
Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε.
Στη Συμπλήρωση διατάξεων του νόμου 4093/2012, πρέπει να γίνει η επέκταση των διατάξεων του άρθρου 33 βάσει της πρότασης της Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. μετά την ψήφιση του νόμου 4093/2012 Έγκριση Μεσοπρόθεσμου πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016, και ειδικότερα σύμφωνα με την παράγραφο 5 της υποπαραγράφου Η2, καθώς δεν έχουν συμπεριληφθεί τα καταλύματα του κλάδου μας, ενώ έχουν ενταχθεί αποκλειστικά τα Κύρια Τουριστικά Καταλύματα, σε αντίθεση με τον προγενέστερο νόμο (2696 Α’ 1999), και αντίθετα με παλαιότερο αίτημά μας.
Οι επιχειρηματίες του κλάδου που αντιπροσωπεύει το 50% των τουριστικών κλινών είναι αναγκαίο όσοι το επιθυμούν να διαθέτουν νόμιμα μεταφορικό μέσο για δωρεάν μεταφορά των επιβατών- πελατών τους, καθώς ένας σημαντικός αριθμός επιχειρηματιών ανά την επικράτεια διαθέτουν ήδη mini bus 8 + 1 θέσεων, όντας θωρακισμένοι νομικά με μία σειρά υπουργικών αποφάσεων (828 Β’ 1976, κλπ) που τους δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρουν άνευ κομίστρου τους πελάτες των καταλυμάτων τους από τα σημεία αφίξεως ή αναχωρήσεως μέχρι τις εγκαταστάσεις και αντίστροφα.
(Σχόλιο: 25 Ιανουαρίου 2013)
Η δημόσια διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013 και ώρα 3 μ.μ. και αφού ληφθούν υπόψη τα αποτελέσματά της, το σχέδιο νόμου θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή των Ελλήνων.
http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...