Σε δύο στρατόπεδα” χώρισε τους ιδιοκτήτες και τους οδηγούς ταξί της Μυτιλήνης μια εφαρμογή για smartphone. Μετά από την πρωτοβουλία ομάδας ιδιοκτητών να ενταχθούν
στην εφαρμογή για smartphone, η πλειοψηφία των μελών του Ραδιοταξί αποφάσισε να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της με παρόμοιο τρόπο και να επενδύσει περίπου 40.000 ευρώ για να προμηθευτεί ένα νέο ηλεκτρονικό πρόγραμμα, που προβλέπει την τοποθέτηση tablet pc και GPS για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών. Παράλληλα, ετοιμάζονται να καταθέσουν ασφαλιστικά μέτρα κατά της εταιρείας που εφαρμόζει την εφαρμογή για smartphone για αθέμιτο ανταγωνισμό, παραπληροφόρηση και παραπλάνηση του επιβατικού κοινού σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Όπως είπε στα Νέα της Λέσβου ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί Μυτιλήνης,Κώστας Νέστορας, η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων θα κατατεθεί επειδήυπάρχουν ήδη καταγγελίες σε άλλες περιοχές της χώρας ότι οι φθηνές χρεώσεις που διαφημίζονται με την εφαρμογή για smartphone δεν ισχύουν, παρά μόνο για τους συνδρομητές του ΟΤΕ. Παράλληλα, σε τοπικό επίπεδο γίνεται λόγος για ακύρωση κλήσεων και μη παραλαβή των επιβατών. «Θεωρούμε ότι η εφαρμογή για smartphone δεν προσφέρει τις υπηρεσίες που υπόσχεται και παραπλανεί τους πελάτες των ταξί. Επιπλέον, πιστεύουμε ότι ο τρόπος εφαρμογής αυτών των υπηρεσιών προκαλεί αθέμιτο ανταγωνισμό απέναντι στην εταιρεία μας, που είναι ένα επίσημο Ραδιοδίκτυο που δημιουργήθηκε με πολύ κόπο από τους προκατόχους μας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Νέστορας.
Άμεση εξυπηρέτηση
Την ίδια ώρα, 65 μέλη του Ραδιοταξί πήραν την απόφαση να εφαρμόσουν ένα νέο ηλεκτρονικό πρόγραμμα με αυτοματοποιημένο σύστημα, που θα προσφέρει γρήγορη εξυπηρέτηση στους πελάτες. Με την βοήθεια του tablet pc και του GPS σε κάθε τηλεφωνική κλήση προς το τηλεφωνικό κέντρο του Ραδιοταξί θα απαντά απευθείας ο οδηγός που βρίσκεται στην κοντινότερη απόσταση από το σημείο παραλαβής του επιβάτη. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες θα εξυπηρετούνται μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Σε ό,τι αφορά τις κούρσες από Νοσοκομεία, Πανεπιστήμιο, ξενοδοχεία κλπ. οι πελάτες θα μπορούν να καλέσουν ταξί ηλεκτρονικά, μέσω υπολογιστή, χωρίς τηλεφωνική κλήση.
Κι άλλες προσφορές
Όπως προαναφέραμε, το συνολικό κόστος αυτής της επένδυσης για τον εκσυγχρονισμό του Ραδιοταξί ανέρχεται στις 40.000 ευρώ και κάθε ιδιοκτήτης θα καταβάλλει 460 ευρώ για να ενταχθεί στο ψηφιακό κέντρο και να προμηθευτεί τον απαραίτητο εξοπλισμό. Παράλληλα, σε λίγες μέρες θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση των μελών της εταιρείας κατά την οποία θα συζητηθούν κι άλλες προσφορές, που μπορούν να γίνουν προς το επιβατικό κοινό για να καταστεί οικονομικότερη και ελκυστικότερη η μετακίνηση με το ταξί. «Είναι γνωστές οι προσπάθειες που καταβάλλουμε εδώ και καιρό για να φέρουμε το ταξί πιο κοντά στον κόσμο και να εξυπηρετούμε καλύτερα, γρηγορότερα και φθηνότερα τους επιβάτες», μας είπε ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί και συνέχισε: «Σ’ αυτή την κατεύθυνση συνεχίζουμε και πιστεύω ότι θα έχουμε γρήγορα θετικά αποτελέσματα».
http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com
στην εφαρμογή για smartphone, η πλειοψηφία των μελών του Ραδιοταξί αποφάσισε να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της με παρόμοιο τρόπο και να επενδύσει περίπου 40.000 ευρώ για να προμηθευτεί ένα νέο ηλεκτρονικό πρόγραμμα, που προβλέπει την τοποθέτηση tablet pc και GPS για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών. Παράλληλα, ετοιμάζονται να καταθέσουν ασφαλιστικά μέτρα κατά της εταιρείας που εφαρμόζει την εφαρμογή για smartphone για αθέμιτο ανταγωνισμό, παραπληροφόρηση και παραπλάνηση του επιβατικού κοινού σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Όπως είπε στα Νέα της Λέσβου ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί Μυτιλήνης,Κώστας Νέστορας, η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων θα κατατεθεί επειδήυπάρχουν ήδη καταγγελίες σε άλλες περιοχές της χώρας ότι οι φθηνές χρεώσεις που διαφημίζονται με την εφαρμογή για smartphone δεν ισχύουν, παρά μόνο για τους συνδρομητές του ΟΤΕ. Παράλληλα, σε τοπικό επίπεδο γίνεται λόγος για ακύρωση κλήσεων και μη παραλαβή των επιβατών. «Θεωρούμε ότι η εφαρμογή για smartphone δεν προσφέρει τις υπηρεσίες που υπόσχεται και παραπλανεί τους πελάτες των ταξί. Επιπλέον, πιστεύουμε ότι ο τρόπος εφαρμογής αυτών των υπηρεσιών προκαλεί αθέμιτο ανταγωνισμό απέναντι στην εταιρεία μας, που είναι ένα επίσημο Ραδιοδίκτυο που δημιουργήθηκε με πολύ κόπο από τους προκατόχους μας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Νέστορας.
Άμεση εξυπηρέτηση
Την ίδια ώρα, 65 μέλη του Ραδιοταξί πήραν την απόφαση να εφαρμόσουν ένα νέο ηλεκτρονικό πρόγραμμα με αυτοματοποιημένο σύστημα, που θα προσφέρει γρήγορη εξυπηρέτηση στους πελάτες. Με την βοήθεια του tablet pc και του GPS σε κάθε τηλεφωνική κλήση προς το τηλεφωνικό κέντρο του Ραδιοταξί θα απαντά απευθείας ο οδηγός που βρίσκεται στην κοντινότερη απόσταση από το σημείο παραλαβής του επιβάτη. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες θα εξυπηρετούνται μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Σε ό,τι αφορά τις κούρσες από Νοσοκομεία, Πανεπιστήμιο, ξενοδοχεία κλπ. οι πελάτες θα μπορούν να καλέσουν ταξί ηλεκτρονικά, μέσω υπολογιστή, χωρίς τηλεφωνική κλήση.
Κι άλλες προσφορές
Όπως προαναφέραμε, το συνολικό κόστος αυτής της επένδυσης για τον εκσυγχρονισμό του Ραδιοταξί ανέρχεται στις 40.000 ευρώ και κάθε ιδιοκτήτης θα καταβάλλει 460 ευρώ για να ενταχθεί στο ψηφιακό κέντρο και να προμηθευτεί τον απαραίτητο εξοπλισμό. Παράλληλα, σε λίγες μέρες θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση των μελών της εταιρείας κατά την οποία θα συζητηθούν κι άλλες προσφορές, που μπορούν να γίνουν προς το επιβατικό κοινό για να καταστεί οικονομικότερη και ελκυστικότερη η μετακίνηση με το ταξί. «Είναι γνωστές οι προσπάθειες που καταβάλλουμε εδώ και καιρό για να φέρουμε το ταξί πιο κοντά στον κόσμο και να εξυπηρετούμε καλύτερα, γρηγορότερα και φθηνότερα τους επιβάτες», μας είπε ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί και συνέχισε: «Σ’ αυτή την κατεύθυνση συνεχίζουμε και πιστεύω ότι θα έχουμε γρήγορα θετικά αποτελέσματα».
http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...