Δυστυχώς, η κυβέρνηση και το οικονομικό επιτελείο της δεν βλέπουν αποσπασματικά κανέναν κλάδο. Με τη συνήθη δικαιολογία ότι όλες οι εισηγήσεις είναι επιταγές της τρόικα και
των δανειστών μας αποφεύγουν το διάλογο με τους εκπροσώπους των επαγγελματικών κλάδων.
Τα ανοικτά μέτωπα που έχει ο κλάδος μας καλύπτουν το μεγαλύτερο φάσμα της δραστηριότητάς μας. Συγκεκριμένα, εκκρεμεί το νέο φορολογικό νομοσχέδιο και η ΚΥΑ του υπουργείου Μεταφορών για τα ενοικιαζόμενα μετά οδηγού και τις τουριστικές-ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Παράλληλα συνεχίζονται οι προσπάθειές μας σε ότι αφορά τον ΟΑΕΕ αλλά και οι επαφές με τις ασφαλιστικές εταιρίες για την μείωση του ασφαλίστρου στα ταξί.
Σε ότι αφορά το φορολογικό, το προεδρείο της Ομοσπονδίας είχε σειρά επαφών με φορείς (όπως η ΕΣΕΕ) προκειμένου να αντιμετωπίσουμε συλλογικά το πρόβλημα. Δυστυχώς , η κυβέρνηση και το οικονομικό επιτελείο της δεν βλέπουν αποσπασματικά κανέναν κλάδο. Με τη συνήθη δικαιολογία ότι όλες οι εισηγήσεις είναι επιταγές της τρόικα και των δανειστών μας αποφεύγουν το διάλογο με τους εκπροσώπους των επαγγελματικών κλάδων. Ωστόσο παρακολουθούμε το συγκεκριμένο θέμα και σε όποιο σημείο μπορούμε να επέμβουμε και να διεκδικήσουμε κάτι, θα το κάνουμε. Σε αυτό το σημείο να τονίσω, ότι σε καμιά περίπτωση – όπως διατυμπανίζουν κάποιοι συνάδελφοι από την επαρχία- η Ομοσπονδία δεν έχει εγκαταλείψει το θέμα. Μας καίει όλους το ίδιο. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να αφήσουμε τίποτα στην τύχη του.
Γι αυτό και παρά την ψήφιση του Ν. 4090/2012 εμείς συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας προκειμένου να υπογραφεί από τους υπουργούς Ανάπτυξης, Μεταφορών και Δικτύων και Τουρισμού μια ΚΥΑ η οποία θα ξεκαθαρίζει το τοπίο σε ότι αφορά την αγορά του ταξί και των ενοικιαζομένων μετά οδηγού. Γι αυτό το σκοπό έχουν πραγματοποιηθεί συναντήσεις τόσο με φορείς του τουριστικού κλάδου, όσο και με τα επιτελεία των δύο συναρμόδιων υπουργείων.
Παράλληλα, το προεδρείο της Ομοσπονδίας συνεχίζει να πιέζει την διοίκηση του ΟΑΕΕ προκειμένου να πετύχει καλύτερες ρυθμίσεις σε ότι αφορά την αποπληρωμή χρεών, αλλά και την δυνατότητα των ασφαλισμένων να ενταχθούν σε χαμηλότερες κλάσεις για να μπορούν να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις.
Τέλος, συνεχίζονται οι επαφές μας με τις ασφαλιστικές εταιρείες σε μια προσπάθεια να μειωθεί σημαντικά το ετήσιο κόστος ασφάλισης του αυτοκινήτου. Ήδη αρκετές εταιρείες έχουν δείξει ενδιαφέρον για την ασφαλιστική αγορά ταξί και πολύ σύντομα εκτιμούμε ότι θα έχουμε το αποτέλεσμα που επιθυμούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...