Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. - Απάντηση σε επιστολή του ράδιο ταξί ΕΞΠΡΕΣ σχετικά με υπηρεσία ταξί πόρτα-πόρτα και άλλα συναφή θέματα..!

ΑΘΗΝΑ 15/01/2013
ΑΡ. ΠΡΩΤ. 638

ΠΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ


και ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ


Θέμα: Απάντηση σε επιστολή του ραδιο ταξί ΕΞΠΡΕΣ σχετικά με υπηρεσία ταξί πόρτα-πόρτα και άλλα συναφή θέματα

Σε απάντηση του ερωτήματος, σας κάνουμε γνωστά τα παρακάτω με την υποχρέωση να ενημερώσετε τα μέλη σας προς αποφυγήν προβλημάτων και φυσικά εμπλοκής συναδέλφων οδηγών ταξί σε φορολογικές παραβάσεις και κυρώσεις.

1) Δεν υπάρχει πουθενά θεσμοθετημένη καμία υπηρεσία ταξί πόρτα-πόρτα που έχει μείνει ως ορολογία απο την εποχή που υπουργός ήταν ο Μαντέλης.

2) Το ταξί και φυσικά και το ραδιοταξί ως προς τη λειτουργεία διέπονται απο το ΠΔ 244 και 482.

3) Ο κάθε επιβάτης μισθώνει το ταξί είτε απο την πιάτσα είτε με κλήση μέσω κέντρου ραδιοταξί και η διαδρομή χαρακτηρίζεται απο την αρχή και το τέλος της.

Επιβάλλεται ιδιαίτερη προσοχή τόσο απο τους συναδέλφους επαγγελματίες στις πιάτσες όσο και απο τα κέντρα των ραδιοταξί για 2 λόγους :

Α) Προστασία και διαφύλαξη των επαγγελματικών δικαιωμάτων του κάθε συναδέλφου.

Β) Δημιουργία αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ των συναδέλφων στις πιάτσες, μεταξύ των ίδιων μελών στο ίδιο ραδιοδίκτυο και φυσικά και στα υπόλοιπα ραδιοδίκτυα.

Φανταστείτε να πάνε στην πιάτσα 3 επιβάτες ταυτόχρονα με σκοπό να επιβιβαστούν σε 3 διαφορετικά ταξί και ο πρώτος να πεί ελάτε σε μένα θα σας πάω εγώ και τους τρείς στον προορισμό σας.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τις κλήσεις στα τηλεφωνικά κέντρα. Δεν επιτρέπεται να δημιουργούμε απο μόνοι μας συνθήκες μείωσης του έργου και του εισοδήματος κάθε επαγγελματία.

Αυτά θα μπορούσαν να συμβούν μόνο στην περίπτωση που θα είχαμε μια εταιρεία όλα τα ταξί στην πόλη μας και όλες οι ταμειακές ήταν στην εταιρεία. Σήμερα που ο καθένας εισπράτει τα χρήματα για λογαριασμό του και φυσικά έχει το δικό του βιβλίο εσόδων εξόδων αυτά τα φαινόμενα είναι ανεπίτρεπτα να προωθούνται απο επαγγελματίες στα κέντρα των ράδιο ταξί.

4) Το ταξί απαγορεύεται απο τους κανονισμούς να πραγματοποιεί πολλαπλομισθώσεις και σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η είσπραξη κομίστρου κατα άτομο.

Απο την νομοθεσία η αποστολή του ταξί είναι μέσο ειδικής μεταφοράς και δεν επιτρέπεται να κάνει συγκοινωνία.

Ακόμη και τα ΕΔΜΙΣΘ απαγορεύεται να πραγματοποιούν μισθώσεις με κόμιστρο κατα άτομο και φυσικά δεν υπάρχει υπηρεσία πόρτα-πόρτα.

Μετά απο τις περιφερειακές συσκέψεις και το κλαδικό συμβούλιο που έγινε στην Αθήνα, φαίνετε πως αρκετοί συνάδελφοι έχουν μπλέξει τις αποφάσεις και τις προτάσεις που κατατέθηκαν στα κλαδικά μας όργανα με τους νόμους και τα ισχύοντα.

Τα υπάρχοντα και θεσμοθετημένα, ενιαίο τιμολόγιο, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κλήση ραδιοταξί, ραντεβού, είναι κατακτήσεις του κλάδου και είναι επικίνδυνο να γίνονται αυτοσχεδιασμοί και πειράματα. Εφιστούμε ιδιαίτερα την προσοχή των μελών σας και όλων φυσικά των συναδέλφων ως προς την εφαρμογή των κανονισμών και των νόμων για την αποφυγή στρεβλώσεων και φορολογικών παρεμβάσεων. Το τελευταίο διάστημα ιδίως στα μεγάλα αστικά κέντρα γίνονται αιφνιδιαστικοί έλεγχοι και όπως φυσικά γνωρίζεται υπάρχουν σοβαρότατες οικονομικές κυρώσεις.

Έχουμε όλοι υποχρέωση να σεβαστούμε το επάγγελμα να διαφυλάξουμε τα θεσμοθετημένα και κεκτημένα και φυσικά να προστατέψουμε τον κάθε συνάδελφο υποδεικνύοντας του και προτέποντας του να εφαρμόζει τα νόμιμα.


Για λήψη του εγγράφου πατήστε στο Download

http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...