Αφού έλαβε την τελευταία ολοκληρωμένη μελέτη στις 12 Δεκέμβρη όσον αφορά τις προτεινόμενες αλλαγές στον κλάδο των ταξί, ο πρωθυπουργός της Βικτώριας,
Τεντ Μπέιλιου, δίνει ακόμη μία ευκαιρία στους άμεσα ενδιαφερόμενους να εκφέρουν την άποψή τους επί του θέματος.
Τεντ Μπέιλιου, δίνει ακόμη μία ευκαιρία στους άμεσα ενδιαφερόμενους να εκφέρουν την άποψή τους επί του θέματος.
Αφού έλαβε την τελευταία ολοκληρωμένη μελέτη στις 12 Δεκέμβρη όσον αφορά τις προτεινόμενες αλλαγές στον κλάδο των ταξί, ο πρωθυπουργός της Βικτώριας, Τεντ Μπέιλιου, δίνει ακόμη μία ευκαιρία στους άμεσα ενδιαφερόμενους να εκφέρουν την άποψή τους επί του θέματος.
Ο κλάδος των ταξί αναγνωρίζει ότι επιβάλλεται να γίνουν αλλαγές προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος που αποβλέπει στο να απολαμβάνουν οι κάτοικοι της Βικτώριας και οι επισκέπτες το ανώτερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης.
Τα μέτρα, όμως, που προτείνει ο επικεφαλής της μελέτης καθηγητής Fels, κρίνονται από τους άμεσα ενδιαφερόμενους «καταστροφικά».
Ο Χάρης Κατσαμπάνης καλεί σε επείγουσα συγκέντρωση όλους όσους εμπλέκονται στον κλάδο των ταξί, προκειμένου να αποφασίσουν ποια θα είναι τα επόμενα βήματά τους. Ο ίδιος διαχειρίζεται 155 άδειες ταξί και, όπως ισχυρίζεται, η εταιρία του, Taxilink, είναι η μεγαλύτερη σε αριθμό αδειών στη Βικτώρια.
Από τη θέση που βρίσκεται μπορεί να δει τη σοβαρότητα της κατάστασης. «Είμαστε, όλοι γενικά οι εμπλεκόμενοι στο χώρο των ταξί, ιδιαίτερα απογοητευμένοι με την τελική μορφή της μελέτης, για τον κύριο λόγο ότι όλα τα στοιχεία που δώσαμε στους μελετητές φαίνεται ότι έπεσαν σε ‘κωφεύοντα ώτα’. Αρκεί να πούμε ότι δώσαμε την αρχική μορφή της μελέτης σε κορυφαίους οικονομολόγους και λογιστές της Αυστραλίας οι οποίοι εξέφρασαν τις ανησυχίες τους σε αναφορά που υπέβαλαν στην κυβέρνηση και τα μέλη του Κοινοβουλίου».
Ο Χάρης Κατσαμπάνης θα πει ότι η τελική μορφή της μελέτης δεν διαφέρει στα κυριότερα σημεία από την αρχική και ότι θα οδηγήσει σε ολική οικονομική καταστροφή πολλούς που εργάστηκαν σκληρά σ’ όλη τους τη ζωή για να μπορέσουν να εξοικονομήσουν τα απαραίτητα να αγοράσουν μια άδεια που θα τους εξασφαλίζει ένα εισόδημα, και από τη μια μέρα στην άλλη κινδυνεύουν να μείνουν πάμπτωχοι.
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΟΜΕΛΕΤΑ
«Ο καθηγητής Fels δεν φαίνεται ν’ ανησυχεί για το τι θα συμβεί στους ιδιοκτήτες αδειών σε ενδεχόμενο που απελευθερώνονται οι άδειες, όπως υποδεικνύει ο ίδιος, και νοικιάζονται από την κυβέρνηση για $20.000.
Ο χώρος των ταξί ήδη πλήττεται από το 2010 που εκδόθηκαν 530 επιπλέον άδειες. Σήμερα υπάρχουν 5.500 άδειες ταξί στη Βικτώρια και οι γνωρίζοντες εκτιμούν ότι είναι υπεραρκετές».
«Ο καθηγητής Fels δεν φαίνεται ν’ ανησυχεί για το τι θα συμβεί στους ιδιοκτήτες αδειών σε ενδεχόμενο που απελευθερώνονται οι άδειες, όπως υποδεικνύει ο ίδιος, και νοικιάζονται από την κυβέρνηση για $20.000.
Ο χώρος των ταξί ήδη πλήττεται από το 2010 που εκδόθηκαν 530 επιπλέον άδειες. Σήμερα υπάρχουν 5.500 άδειες ταξί στη Βικτώρια και οι γνωρίζοντες εκτιμούν ότι είναι υπεραρκετές».
Ο κ. Κατσαμπάνης θα πει ότι «έχουμε το παράδειγμα της Ν. Ζηλανδίας, όπου η απελευθέρωση των αδειών προκάλεσε πραγματικό σεισμό. Τα ταξί για τον μέσο πολίτη έγιναν απλησίαστα, αφού οι επιβάτες καλούνται να πληρώσουν διπλά από ό,τι πριν. Υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός και ο ένας κοιτάζει να πάρει το ψωμί από το στόμα του άλλου.
Ο καθηγητής θα πει ο ίδιος, δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για το τι θα συμβεί στην περιουσία των άλλων και χαρακτηριστικό αυτό που είπε σε συνέντευξή του στο ράδιο περί αυγών και ομελέτας. Ότι πρέπει να σπάσεις μερικά αυγά για να κάνεις ομελέτα. Διερωτώμαι, όμως, πώς θα ένιωθε αν τα αυγά ήταν δικά του, αν κινδύνευε η δική του περιουσία».
Σύμφωνα με τη μελέτη, οποιοδήποτε αυτοκίνητο θα μπορεί να μετατραπεί σε ταξί και να ενταχθεί στα ήδη υπάρχοντα.
«Αυτό θα προκαλέσει την εισβολή σωρείας νέων ταξί στο χώρο και θα υποσκάψει ακόμη περισσότερο τα κέρδη των οδηγών καθώς επίσης και τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Αυτό που θέλουμε είναι να συνεργαστούμε με την κυβέρνηση για να βρούμε μια κοινά αποδεκτή λύση. Κι εμείς θέλουμε ο χώρος να αναβαθμιστεί, υπάρχουν όμως άλλοι τρόποι, όπως είναι, για παράδειγμα, η καλύτερη εκπαίδευση των οδηγών και η διαφάνεια στο θέμα εξασφάλισης άδειας οδήγησης ταξί» θα καταλήξει ο κ. Κατσαμπάνης.
«Αυτό θα προκαλέσει την εισβολή σωρείας νέων ταξί στο χώρο και θα υποσκάψει ακόμη περισσότερο τα κέρδη των οδηγών καθώς επίσης και τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Αυτό που θέλουμε είναι να συνεργαστούμε με την κυβέρνηση για να βρούμε μια κοινά αποδεκτή λύση. Κι εμείς θέλουμε ο χώρος να αναβαθμιστεί, υπάρχουν όμως άλλοι τρόποι, όπως είναι, για παράδειγμα, η καλύτερη εκπαίδευση των οδηγών και η διαφάνεια στο θέμα εξασφάλισης άδειας οδήγησης ταξί» θα καταλήξει ο κ. Κατσαμπάνης.
Τρεις ομογενείς μεταξύ των μεγάλων ιδιοκτητών ταξί στη Βικτώρια
Τρεις ομογενείς περιλαμβάνονται στην ομάδα των μεγαλοιδιοκτητών ταξί, σύμφωνα με δημοσίευμα της «The Age».
Η εφημερίδα εξασφάλισε αποκλειστικές πληροφορίες για το ιδιοκτησιακό καθεστώς ταξί, σύμφωνα με τα οποία μικρός αριθμός επιχειρήσεων κατέχουν μεγάλο αριθμό από τις 5.250 άδειες ταξί στη Βικτώρια.
Τρεις ομογενείς περιλαμβάνονται στην ομάδα των μεγαλοιδιοκτητών ταξί, σύμφωνα με δημοσίευμα της «The Age».
Η εφημερίδα εξασφάλισε αποκλειστικές πληροφορίες για το ιδιοκτησιακό καθεστώς ταξί, σύμφωνα με τα οποία μικρός αριθμός επιχειρήσεων κατέχουν μεγάλο αριθμό από τις 5.250 άδειες ταξί στη Βικτώρια.
Στην ομάδα αυτή περιλαμβάνονται ο ομογενής, Τζον Βλασόπουλος, ιδιοκτήτης της Embassy Taxis, o Τζιμ Δενδρινός, ιδιοκτήτης της Bayside Taxis, και ο Χάρι Κατσαμπάνης, γνωστός στην ομογένεια από την προσπάθειά του να στρατολογήσει οδηγούς ταξί από την Ελλάδα.
Η «Saturday Age» σχολιάζει, ότι οι ιδιοκτήτες μεγάλου αριθμού αδειών ταξί ελέγχουν τον κλάδο και πρωταγωνιστούν στις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών ταξί κατά της εφαρμογής, από την κυβέρνηση Μπέιλιου, των ριζοσπαστικών αλλαγών που προτείνει ο καθηγητής Allan Fells, οι οποίες θα μειώσουν σημαντικά την τιμή της άδειας ταξί.
Οι ιδιοκτήτες διατείνονται, ότι οι προτάσεις του καθηγητή Fells θα τους «ισοπεδώσουν» οικονομικά, διότι δεν θα μπορέσουν να πάρουν πίσω τα χρήματα που έχουν επενδύσει για την αγορά αδειών ταξί.
Ιδιαίτερα έντονη είναι η αντίδραση των ιδιοκτητών-οδηγών ταξί, πολλοί των οποίων δηλώνουν ότι «θα χρεοκοπήσουν» και «θα πεινάσουν» οι ίδιοι και οι οικογένειές τους, αν μειωθεί η τιμή της άδειας ταξί.
Στην πολυσέλιδη έκθεσή τους προς την κυβέρνηση της Πολιτείας, ο καθηγητής Fells προτείνει την παροχή περισσότερων αδειών και ετήσια μείωση της τιμής άδειας ταξί κατά $20,000 επί πέντε συνεχή έτη, ώστε να κυκλοφορήσουν περισσότερα ταξί στην πολιτεία.
Επί του παρόντος, η Πολιτεία εκδίδει άδειες ταξί με κριτήριο τις «ανάγκες του κοινού». Ο καθηγητής Fells εκτιμά ότι ο μικρός αριθμός ταξί έχει ανεβάσει την τιμή της άδειας ταξί σε δυσθεώρητα ύψη, κατάσταση που ωφελεί επενδυτές που δεν έχουν σχέση με τη βιομηχανία ταξί.
Το κοινό καλείται να καταθέσει τις απόψεις του για τις προτάσεις Φελς μέχρι τις 31 Ιανουαρίου. Εικάζεται, ότι η πολιτειακή κυβέρνηση θα ανακοινώσει τη δική της απόφαση τον προσεχή Απρίλιο.
Εν τω μεταξύ, οι ιδιοκτήτες ταξί παραμένουν σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν τυχόν επιζήμια, για τα συμφέροντά τους, απόφαση της πολιτειακής κυβέρνησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...