Σε νέα γενική συνέλευση οδηγούνται οι ιδιοκτήτες ταξί Ρόδου την επόμενη Πέμπτη ώστε να αποφασίσουν με ποια χρώμ
ατα θα βάψουν τα αυτοκίνητά τους.
Το ζήτημα που προέκυψε αφορούσε τον χρωματισμό των αυτοκινήτων ταξί στο νησί, μετά και το πέρας της προθεσμίας που δόθηκε από τον Δήμο Ρόδου –που έληξε κανονικά την Μεγάλη Δευτέρα 10 Απριλίου.
Όπως έγραψε η «δημοκρατική», το θέμα ήρθε προς συζήτηση στην συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, όπου αποφασίστηκε να δοθεί παράταση δύο μηνών μέχρι την τελική απόφαση του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Ρόδου.
Όπως δήλωσε χτες ο πρόεδρος του σωματείου κ. Θεοδόσης Καστανίδης:
«Το θέμα με τον χρωματισμό των ταξί ήταν μια μεγάλη παρεξήγηση ανάμεσα στην Περιφέρεια και τον Δήμο Ρόδου, από την εποχή που έγινε η μεταφορά της αρμοδιότητας –από τον δεύτερο στον πρώτο βαθμό. Η Περιφέρεια είχε πάρει μια απόφαση (πριν αλλάξει η αρμοδιότητα) για το χρώμα των αυτοκινήτων, να είναι μπλε. Ωστόσο αρκετοί συνάδελφοι έσπευσαν να βάψουν τα αυτοκίνητα μονόχρωμα ενώ οι υπόλοιποι τα είχαν μπλε – άσπρο.
Μετά από συναντήσεις και γενικές συνελεύσεις που κάναμε δεν καταλήξαμε σε μία πρόταση και ζητήσαμε την βοήθεια του Δήμου Ρόδου. Πήραμε δίμηνη αναστολή του μέτρου ώστε να αποφασίσουν πρώτα οι τοπικές κοινότητες και κατόπιν η γενική συνέλευση του σωματείου μας. Εκεί θα λυθεί το πρόβλημα».
Ο κ. Καστανίδης τόνισε πως στο νησί της Ρόδου δραστηριοποιούνται 450 ταξί και αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την φετινή σεζόν που προμηνύεται καλή.
«Εμείς δουλεύουμε καλά το τρίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου – Αυγούστου. Κι αυτούς τους μήνες, προσπαθούμε να επιβιώσουμε, πληρώνοντας τις υποχρεώσεις μας προς την εφορία, τον ΦΠΑ κ.λπ. Και παράλληλα προσπαθούμε να μην κάνουμε ζημιά στους άλλους συγκοινωνιακούς φορείς. Δεν είναι πλέον το ταξί ο μοναδικός μεταφορικός φορέας για το νησί της Ρόδου. Είναι και τα 9θέσια, και τα πούλμαν και τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Άρα, εμείς έχουμε χάσει περίπου την μισή δουλειά».
Ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί υπογράμμισε πως υπάρχουν ακόμη προβλήματα με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς σε περιπτώσεις όπως οι μεταφορές με άλλα μέσα μεταφοράς που καρπώνονται το έργο.
«Κάποιοι επιτήδειοι εκμεταλλευόμενοι την αοριστία του νόμου, που δεν δίνει το δικαίωμα στην αστυνομία να κάνει ελέγχους ανά εξάωρο, αντί να κάνουν 4 διαδρομές το 24ωρο, κάνουν 24 διαδρομές. Εμείς ζητήσαμε να αλλάξει το νομικό καθεστώς γιατί έχουμε πολλές περιπτώσεις όπου έχουν διαπιστωθεί ότι γίνονται παραβάσεις».
Όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική, ο κ. Καστανίδης ξεκαθάρισε πως δεν θα υπάρξουν αυξήσεις ενώ σε όλες τις πιάτσες, υπάρχουν αναρτημένες οι τιμές για να γνωρίζει ο επιβάτης πόσο κοστίζει η κάθε διαδρομή.
ΠΗΓΗ: www.dimokratiki.gr
ατα θα βάψουν τα αυτοκίνητά τους.
Το ζήτημα που προέκυψε αφορούσε τον χρωματισμό των αυτοκινήτων ταξί στο νησί, μετά και το πέρας της προθεσμίας που δόθηκε από τον Δήμο Ρόδου –που έληξε κανονικά την Μεγάλη Δευτέρα 10 Απριλίου.
Όπως έγραψε η «δημοκρατική», το θέμα ήρθε προς συζήτηση στην συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, όπου αποφασίστηκε να δοθεί παράταση δύο μηνών μέχρι την τελική απόφαση του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Ρόδου.
Όπως δήλωσε χτες ο πρόεδρος του σωματείου κ. Θεοδόσης Καστανίδης:
«Το θέμα με τον χρωματισμό των ταξί ήταν μια μεγάλη παρεξήγηση ανάμεσα στην Περιφέρεια και τον Δήμο Ρόδου, από την εποχή που έγινε η μεταφορά της αρμοδιότητας –από τον δεύτερο στον πρώτο βαθμό. Η Περιφέρεια είχε πάρει μια απόφαση (πριν αλλάξει η αρμοδιότητα) για το χρώμα των αυτοκινήτων, να είναι μπλε. Ωστόσο αρκετοί συνάδελφοι έσπευσαν να βάψουν τα αυτοκίνητα μονόχρωμα ενώ οι υπόλοιποι τα είχαν μπλε – άσπρο.
Μετά από συναντήσεις και γενικές συνελεύσεις που κάναμε δεν καταλήξαμε σε μία πρόταση και ζητήσαμε την βοήθεια του Δήμου Ρόδου. Πήραμε δίμηνη αναστολή του μέτρου ώστε να αποφασίσουν πρώτα οι τοπικές κοινότητες και κατόπιν η γενική συνέλευση του σωματείου μας. Εκεί θα λυθεί το πρόβλημα».
Ο κ. Καστανίδης τόνισε πως στο νησί της Ρόδου δραστηριοποιούνται 450 ταξί και αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την φετινή σεζόν που προμηνύεται καλή.
«Εμείς δουλεύουμε καλά το τρίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου – Αυγούστου. Κι αυτούς τους μήνες, προσπαθούμε να επιβιώσουμε, πληρώνοντας τις υποχρεώσεις μας προς την εφορία, τον ΦΠΑ κ.λπ. Και παράλληλα προσπαθούμε να μην κάνουμε ζημιά στους άλλους συγκοινωνιακούς φορείς. Δεν είναι πλέον το ταξί ο μοναδικός μεταφορικός φορέας για το νησί της Ρόδου. Είναι και τα 9θέσια, και τα πούλμαν και τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Άρα, εμείς έχουμε χάσει περίπου την μισή δουλειά».
Ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί υπογράμμισε πως υπάρχουν ακόμη προβλήματα με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς σε περιπτώσεις όπως οι μεταφορές με άλλα μέσα μεταφοράς που καρπώνονται το έργο.
«Κάποιοι επιτήδειοι εκμεταλλευόμενοι την αοριστία του νόμου, που δεν δίνει το δικαίωμα στην αστυνομία να κάνει ελέγχους ανά εξάωρο, αντί να κάνουν 4 διαδρομές το 24ωρο, κάνουν 24 διαδρομές. Εμείς ζητήσαμε να αλλάξει το νομικό καθεστώς γιατί έχουμε πολλές περιπτώσεις όπου έχουν διαπιστωθεί ότι γίνονται παραβάσεις».
Όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική, ο κ. Καστανίδης ξεκαθάρισε πως δεν θα υπάρξουν αυξήσεις ενώ σε όλες τις πιάτσες, υπάρχουν αναρτημένες οι τιμές για να γνωρίζει ο επιβάτης πόσο κοστίζει η κάθε διαδρομή.
ΠΗΓΗ: www.dimokratiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...