Ίσως κάποιοι συνάδελφοι να ένοιωσαν έκπληξη με την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας σ την οποία ζητάμε την άποψη των συναδέλφων για τη στάση που θα τηρήσουμε
ως κλάδος στο ζήτημα των οφειλών στον ΟΑΕΕ.
Μέχρι σήμερα μας κατηγορούσαν ότι παρακάμπτουμε τα θεσμοθετημένα όργανα του κλάδου και αποφασίζουμε μόνοι μας. Τώρα που για ένα τόσο σοβαρό θέμα ζητάμε την άποψη όλων των συναδέλφων από όλη τη χώρα, πάλι ο χειρισμός είναι λάθος. Τελικά υπάρχει κάτι που να ικανοποιεί τους μόνιμα διαφωνούντες;
Μέλη της Ομοσπονδίας είναι τα πρωτοβάθμια σωματεία. Αυτά θα πρέπει να αποφασίσουν τι ακριβώς θέλουν. Γιατί λοιπόν η κοινοποίηση αυτής της απόφασης δημιουργεί πρόβλημα; Μήπως άλλο πράγμα θέλουν οι συνάδελφοι κι άλλο διαλαλούν οι διοικήσεις τους;
Άλλοι συνάδελφοι ενοχλήθηκαν με τη φράση «επαναστάτες του πληκτρολογίου». Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου , αλλά σε αυτούς που η δράση τους αρχίζει και τελειώνει στον υπολογιστή τους.
Η ανακοίνωση που εξέδωσε η Ομοσπονδία και στάλθηκε σε όλα τα σωματεία της χώρας έχει ως εξής:
«Η διοίκηση της Ομοσπονδίας έχει αποδείξει ότι στέκεται πάντα στο ύψος των περιστάσεων. Έγκαιρα και κυρίως αποτελεσματικά αντιμετώπισε όλες τις δύσκολες καταστάσεις προστατεύοντας τα συμφέροντα του κλάδου. Όσοι έχουν επενδύσει την συνδικαλιστική τους υπόσταση στην αποτυχία της Ομοσπονδίας κάνουν κακό πρώτα από όλα στο επάγγελμά μας.
Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθειά μας παρακάμπτοντας τους επαναστάτες του πληκτρολογίου και όσους συνειδητά και μόνιμα είναι πολέμιοι των ενεργειών του προεδρείου της Ομοσπονδίας . Απευθυνόμαστε στις διοικήσεις όλων των σωματείων της χώρας και ζητάμε - μέσα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες, δηλαδή Γενική Συνέλευση- να πάρουν μια ξεκάθαρη θέση σε ότι αφορά τη στάση που θα τηρήσει ο κλάδος με τον ΟΑΕΕ.
Είναι γεγονός ότι το ζήτημα των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ αποτελεί αυτή τη στιγμή μια μεγάλη πληγή για τον κλάδο. Όσοι διακανονισμοί κι αν ψηφίστηκαν από την κυβέρνηση αποδείχτηκαν άστοχοι και αναποτελεσματικοί.
Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθειά μας παρακάμπτοντας τους επαναστάτες του πληκτρολογίου και όσους συνειδητά και μόνιμα είναι πολέμιοι των ενεργειών του προεδρείου της Ομοσπονδίας . Απευθυνόμαστε στις διοικήσεις όλων των σωματείων της χώρας και ζητάμε - μέσα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες, δηλαδή Γενική Συνέλευση- να πάρουν μια ξεκάθαρη θέση σε ότι αφορά τη στάση που θα τηρήσει ο κλάδος με τον ΟΑΕΕ.
Είναι γεγονός ότι το ζήτημα των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ αποτελεί αυτή τη στιγμή μια μεγάλη πληγή για τον κλάδο. Όσοι διακανονισμοί κι αν ψηφίστηκαν από την κυβέρνηση αποδείχτηκαν άστοχοι και αναποτελεσματικοί.
Η διοίκηση της Ομοσπονδίας έχει ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας και με τον Οργανισμό και με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Έχει κάνει συγκεκριμένες προτάσεις και ζητάει λύσεις που θα απαλλάξουν οριστικά τους ταξιτζήδες από το βραχνά των χρεών. Στην τελευταία συνάντηση με τον κ. ρούτση ζητήσαμε τα εξής:
1. Αποπληρωμή όλου του οφειλόμενου ποσού προς τον ΟΑΕΕ σε 100 δόσεις.
1. Αποπληρωμή όλου του οφειλόμενου ποσού προς τον ΟΑΕΕ σε 100 δόσεις.
2. Επιλογή ασφαλιστικής κλάσης για όλους τους ασφαλισμένους αυτοκινητιστές.
3. Παροχή υγειονομικής περίθαλψης και για τους οφειλέτες ασφαλισμένους στον ΟΑΕΕ.
4. Μείωση των προσαυξήσεων για καθυστέρηση πληρωμών κατά 50%.
5. Κατάργηση του βιβλίου υπερωριών για τον οδηγό ταξί και κατάργηση της κατάστασης εργασίας.
5. Κατάργηση του βιβλίου υπερωριών για τον οδηγό ταξί και κατάργηση της κατάστασης εργασίας.
6. Απαλλαγή από την ασφάλιση στον ΟΑΕΕ όταν ο ασφαλισμένος ασκεί το δικαίωμα κατάθεσης πινακίδων μέχρι και 1 χρόνο (Νόμος 4070/2012).
Συνάδελφοι, δεν θυμηθήκαμε τώρα το πρόβλημα των οφειλών. Η διοίκηση της Ομοσπονδίας προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα με διάλογο και προτάσεις από το 2010.
Δεν σκεφτήκαμε ποτέ να καπηλευτούμε - όπως κάνουν άλλοι συνάδελφοι- τις αγωνίες και τους φόβους σας και να τα χρησιμοποιήσουμε ως προεκλογικό λάβαρο. Το προεδρείο προσπαθεί να λύσει το θέμα, αναίμακτα και με το λιγότερο δυνατό κόστος για τους συναδέλφους.
Είμαστε της άποψης ότι ένας απεργιακός αγώνας δεν πρέπει να έχει επιστροφή. Τελειώνει μόνο με νίκη με όποιο κόστος και με όσο χρόνο απαιτηθεί. Οι σπασμωδικές κινήσεις ( στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες κ.λ.π.) είναι μόνο για την δημιουργία εντυπώσεων. Την ουσία όμως θα την έχουμε χάσει. Μια απεργία χωρίς να πετύχουμε κάτι ισοδυναμεί με ήττα , ειδικά μετά την επική επιτυχία του αγώνα μας το 2011
Είναι ώρα λοιπόν να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους. Και πρώτα από όλους οι διοικήσεις των σωματείων. Άμεση ενημέρωση των συναδέλφων, άμεσες αποφάσεις, ξεκάθαρες θέσεις. Κύριοι στο διά ταύτα.
Η πρόταση της Ομοσπονδίας είναι ξεκάθαρη. Αφού αποφασίσουμε να πάμε σε απεργιακές κινητοποιήσεις, αυτές θα είναι 48ωρες επαναλαμβανόμενες μέχρι να λυθεί οριστικά το ζήτημα.
Κάθε σωματείο θα πρέπει να καλέσει άμεσα Γενική Συνέλευση (με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή) και να ενημερώσει τα μέλη του για την πρόταση της Ομοσπονδίας. Το πρακτικό της Συνέλευσης με τις υπογραφές των μελών που συμφωνούν με την απεργία θα πρέπει να σταλεί άμεσα στα γραφεία της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.
Η στήριξη των συναδέλφων και η αποφασιστικότητα για μάχη μέχρις εσχάτων, αποτελεί μοναδική και απαραίτητη προϋπόθεση για να αρχίσει ο απεργιακός μας αγώνας.
Τέρμα οι λαϊκισμοί, τέρμα τα μεγάλα λόγια, τέρμα τα ναι μεν αλλά. Η Ομοσπονδία είναι έτοιμη για όλα. Εσείς;
Ο νόμος 4254/2014
Στην αφαίρεση του άρθρου 9 με το οποίο νομιμοποιούνταν η υποκλοπή μεταφορικού έργου από τουριστικά γραφεία και εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων προχώρησε το υπουργείο Ανάπτυξης στο κείμενο του πολυνομοσχεδίου που ψηφίστηκε στη Βουλή.
Στην αφαίρεση του άρθρου 9 με το οποίο νομιμοποιούνταν η υποκλοπή μεταφορικού έργου από τουριστικά γραφεία και εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων προχώρησε το υπουργείο Ανάπτυξης στο κείμενο του πολυνομοσχεδίου που ψηφίστηκε στη Βουλή.
Η ρύθμιση περιλαμβανόταν στο αρχικό κείμενο που δόθηκε στα κόμματα και αφαιρέθηκε εν τέλει, μετά τις άμεσες αντιδράσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Το εν λόγω άρθρο, όριζε ότι το μεταφορικό έργο της παραγράφου 1 του Ν. 711/1977 για τα τουριστικά λεωφορεία (μεταξύ άλλων, η μεταφορά από και προς αεροδρόμια, λιμάνια, σιδηροδρομικούς και συνοριακούς σταθμούς, έργο δηλαδή που καλύπτεται κατά ένα μεγάλο μέρος από τα ταξί) "διενεργείται και με επιβατηγά Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκίνητα από επιχειρήσεις τουριστικών γραφείων, γραφείων ενοικιάσεως αυτοκινήτων, εταιρειών και συνεταιρισμών Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης Αυτοκινήτων που έχουν συσταθεί σύμφωνα με το άρθρο 6 του Ν. 3109/2003 (Α' 38) και το άρθρο 87 του Ν. 4070/2012 (Α' 82) 66 υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις της υποπαραγράφου Η2 του Ν. 4093/2012 και της κατ' εξουσιοδότηση αυτής νομοθεσίας». Με το νέο νόμο ορίζεται η κατάργηση του ελάχιστου ορίου κυβισμού των 1500 κ. εκ. στα οχήματα που θα ενοικιάζονται με οδηγό, καθώς και η μείωση της ελάχιστη διάρκειας μίσθωσης από 12 ώρες που είναι σήμερα σε 6.
Η διοίκηση της Ομοσπονδίας για μια ακόμη φορά στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Έγκαιρα και κυρίως αποτελεσματικά αντιμετώπισε μια δύσκολη κατάσταση προστατεύοντας τα συμφέροντα του κλάδου. Όσοι έχουν επενδύσει στην αποτυχία της Ομοσπονδίας θα πρέπει να περιμένουν άλλες ευκαιρίες. Μέχρι τότε μπορούν να στηρίζουν την συνδικαλιστική τους υπόσταση σε αντιλυμπεροπουλικό παραλήρημα. Θα το αντέξουμε…
Συνάδελφοι, τόσα χρόνια η Ομοσπονδία έχει απαιτήσει και έχει καταφέρει να εκδοθούν νόμοι, αποφάσεις, εγκύκλιοι που βοηθούν το επάγγελμά μας. Δεν ζητάμε συγχαρητήρια, αλλά μην απαξιώνετε το έργο και την προσπάθεια που γίνεται. Σε όλα τα κέντρα αποφάσεων η Ομοσπονδία είναι παρούσα. Επηρεάζει, συμμετέχει, διεκδικεί. Φράσεις όπως «μεταρρυθμίσεις με τον Θύμιο δεν γίνονται» είναι εύσημα για την διοίκηση της Ομοσπονδίας. Για μένα και το προεδρείο το ταξί θα είναι πάντα πάνω από κόμματα και παρατάξεις. Ξέρουμε να τα χρησιμοποιούμε και όχι να μας χρησιμοποιούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...