Αγαπητοί συνάδελφοι προβληματίστηκα πολύ πριν προβώ στην αποστολή του παρόντος ενημερωτικού· και τούτο, ασφαλώς, διότι, σύμφωνα με την
κρατούσα άποψη, το συνδικαλιστικό κίνημα και οι εκπρόσωποί του δεν πρέπει να εμπλέκονται με ιδιωτικά συμφέροντα και εταιρείες.
Ασφαλώς και έτσι θα πρέπει να είναι. Εγώ όμως προβαίνω και σε μια άλλη ρηξικέλευθη προσέγγιση αυτού του θέματος. Μήπως αυτή η αξιωματικού χαρακτήρα άποψη πολλές φορές επιφέρει αντίθετα -αρνητικά- αποτελέσματα, αφού δεν ενημερώνονται οι ενδιαφερόμενοι με αποτέλεσμα να καρτελοποιείται (πολλές φορές με την ανοχή αν όχι και με τη συνενοχή των υπευθύνων να κατευθύνουν σε σωστές λύσεις τους συναδέλφους) η αγορά δεδομένου ότι δεν λειτουργεί ουδείς ανταγωνισμός;
Μήπως το συνδικαλιστικό κίνημα και οι εκπρόσωποί του, οφείλουν και πρέπει να διευκολύνουν και να ευνοούν την παρουσία όσο το δυνατόν περισσότερων ενδιαφερόμενων υγιών επαγγελματιών που επιθυμούν να γνωστοποιήσουν, προωθήσουν και να πουλήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία ενός Κλάδου, όπως λόγου χάρη στον δικό μας είναι τα ταξίμετρα, τα συστήματα τηλεματικής, τα συστήματα και οι εφαρμογές διαχείρισης κλήσεων; θυμίζω την πρόταση που έριξα πριν λίγες εβδομάδες στο τραπέζι της διαβούλευσης για την είσοδο του GPS, του ίντερνετ και των εφαρμογών του στην μέτρηση του ταξιμέτρου.
Με αυτόν τον τρόπο είναι δεδομένο ότι θα έμπαιναν περισσότεροι στο παιχνίδι και αμέσως θα έσπαγε αυτή η πολύ κλειστή αγορά με ωφελούμενο τελικά τον συνάδελφό μας που αντί για 500-700 ευρώ που θα πληρώσει για ένα νέο ταξίμετρο θα χρειαστεί 100-200 ευρώ για μια ταμπλέτα με την ανάλογη εφαρμογή ταξιμέτρου κάτι που ισχύει σε πολλά Κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ως ένας από τους πρωτοπόρους της ενημέρωσης του Κλάδου μας («συνδικαλιστές του πληκτρολογίου και της κρεβατοκάμαρας» το λένε αυτό κάποιοι - θα το σχολιάσουμε άλλη φορά αυτό, δεν είναι του παρόντος), που από το 2008 και εντεύθεν, τότε που οι συνάδελφοι που χρησιμοποιούσαν και ενημερώνονταν από το facebook ήταν ελάχιστοι, όπου μαζί με τον Κώστα από την Ξάνθη και τον Βαγγέλη από την Πτολεμαΐδα, κυρίως μέσω αποστολής e-mail και αναρτήσεων στα blog, ενημερώναμε τους συναδέλφους μας σε όλη τη Χώρα, έχω γνωστοποιήσει προ πολλού τη θέση μου ότι η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών, χωρίς να είναι πανάκεια, θα βοηθήσουν τον Κλάδο μας ποικιλοτρόπως. Μην τα ξαναλέω τα έχουμε πει πολλές φορές.
Θυμάμαι πριν είκοσι πέντε περίπου χρόνια που τα ραδιοταξί ιδρύονταν αντικαθιστώντας τα τηλέφωνα στις πιάτσες. Οι δύσπιστοι συνάδελφοι υπήρχαν και τότε και τώρα. Μαζί μ’ αυτούς όμως υπήρχαν (και υπάρχουν) και οι -ευτυχώς ελάχιστοι- παντοιοτρόπως βολεμένοι «συνάδελφοι» που όπως τότε ανησυχούσαν ότι η νεοεισερχόμενη τεχνολογία του VHF θα τους εκτοπίσει, έτσι και σήμερα ανησυχούν ότι οι ιλιγγιώδεις τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν διεισδύσει και στο Κλάδο μας θα επιφέρουν εξαιρετική λειτουργικότητα, διαφάνεια και φυσικά μειωμένο κόστος, καθιστώντας αυτούς εκ των πραγμάτων ως μη απαραίτητους και χρήσιμους.
Με διάφορα προσκόμματα και αστείες δικαιολογίες αρνούνται να ενημερώσουν τους συναδέλφους και με πρόσχημα την οικονομική κρίση και την αναδουλειά τους κοιμίζουν ότι «καλά είμαστε», «δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα».
Δεν μακρηγορώ άλλο και με οδηγό τις προαναφερόμενες απόψεις μου γνωστοποιώ με χαρά και υπερηφάνεια ότι από την πόλη μου τη Σπάρτη, μια μικρή έδρα εξήντα δυο ταξί, πριν λίγους μήνες ξεκίνησε μια εξαιρετικά καλή δουλειά, σε αυτό το πνεύμα εκσυγχρονισμού και μείωσης του κόστους των υπηρεσιών που απαιτούνται να χρησιμοποιεί το ανθρώπινο δυναμικό, οι εργαζόμενοι του Κλάδου, προκειμένου να προσφέρουν όσο το δυνατό καλύτερες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό, στην οικονομία και στην κοινωνία.
Ένας Σπαρτιάτης, ο Γιώργος Μπάρδης, καλός φίλος, λαμπρός επιστήμονας, Διδάκτορας Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κατέχων δίπλωμα Μηχανικού Η/Υ & Πληροφορικής με ειδικότητα στα δίκτυα υπολογιστών από το Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών, συνεργάστηκε επί μήνες με συναδέλφους μας εδώ στη Σπάρτη. Ακούει, ακούει, ακούει, του μιλούν, του μιλούν, τους μιλάει, σχεδιάζουν από κοινού και ο Γιώργος μαζί με τους συνεργάτες του, μια πλήρως καταρτισμένη ομάδα επιστημόνων και τεχνικών, μετά από επίπονη εργασία δημιούργησαν μια εξαιρετική δουλειά διαχείρισης έργου κλήσεων χωρίς την μεσολάβηση τηλεφωνήτριας, μιας δουλειάς, ενός συστήματος που από τα πρώτα του βήματα ο δείκτης προβλημάτων ήταν στο μηδέν και ο δείκτης λειτουργικότητας στο άριστα.
Έτσι λοιπόν, μετά το εξαιρετικά επιτυχημένο εγχείρημα της Σπάρτης, η ομάδα του mtaxi απευθύνεται και φιλοδοξεί να προσφέρει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στους συναδέλφους ολόκληρης της Χώρας. Όπου και αν συστήσαμε τον Γιώργο και αυτός επέδειξε τη δουλειά του, οι συνάδελφοι έμειναν εξαιρετικά ικανοποιημένοι και ήδη σε αρκετές άλλες πόλεις έχει ξεκινήσει συνεργασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...