Συνάδελφοι καλησπέρα σας, ονομάζομαι Γρηγόρης Αποστολίδης και είμαι Πρόεδρος του Eurotaxi Καβάλας και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί της Ανατολικής Μακεδονίας
και Θράκης.
Χρωστώ 11.000 € στον ΟΑΕΕ και είμαι ένας από τους χιλιάδες συναδέλφους σε όλη την Ελλάδα με το ίδιο ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Φαντάζομαι ίδιος με εσάς... ή... ένας από σας... αν και το απεύχομαι.
Συστήνομαι κατά αυτόν τον τρόπο γιατί εάν δεν αλλάξει κάτι γρήγορα αυτός που θα λέει ότι δεν χρωστά θα φαντάζει σαν εξωγήινος...
Όλη η κοινωνία σήμερα στενάζει από την ανεργία, την οικονομική εξαθλίωση και την μιζέρια που μας επιβάλουν με το έτσι θέλω οι ντόπιοι και οι εξωγενείς παράγοντες που έχουν στην ευθύνη τους την διακυβέρνηση αυτής της χώρας.
Το ταξί στενάζει και στενάζει παντού από Κρήτη μέχρι Έβρο και όχι μόνο από την οικονομική κρίση αλλά και από την απελευθέρωση του μεταφορικού έργου που έγινε με εμάς... ΑΠΟΝΤΕΣ... θεατές θα έλεγα.
Μετά λόγου γνώσεως σας λέω... ότι δεν κατάφερε ο Ραγκούσης το 2011 το κατάφεραν τρία νομοσχέδια σε τρεις νύχτες.
Ο Ν.4070/12 ο Ν.4093/12 και ο Ν.4199/13 ή αλλιώς νόμος του επικομίστρου και της προμίσθωσης διαλύσανε τα πάντα. Κρατήσαμε μόνο το ιδιοκτησιακό καθεστώς και αυτό ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ.
Τα 9θεσια Ε.Δ.Χ. και Ε.Ι.Χ. αλωνίζουν όλη την Χώρα κλέβοντας στην ουσία το δικό μας έργο. Όσο για την απόσυρση του άρθρου 9 σας βεβαιώ ότι δεν τελείωσε εδώ.
Με μια ΚΥΑ ναι με μια ΚΥΑ μπορεί να υλοποιηθεί αυτό που υποτίθεται ότι σταματήσαμε. Την συμμετοχή δηλαδή των ΕΙΧ στον διεθνή διαγωνισμό για τα μαθητικά δρομολόγια. Έτσι μπαίνουν από την πίσω πόρτα χωρίς πολλές πολλές φασαρίες. Τώρα εάν το 12ωρο έγινε 6ωρο κτλπ σας λέω ότι σε λίγο θα φύγει και αυτό εντελώς. Εξάλλου ποιος είναι ο ελεγκτικός μηχανισμός που ελέγχει τα αυτοκίνητα αυτά; Η τροχαία; Αυτή ξέρει μόνο να γράφει τα ΤΑΞΙ στις πιάτσες όταν δεν χωρούν.
Τα 7θεσια μαύρα ταξί έρχονται σε πολύ σύντομο χρόνο για να προστεθούν και αυτά στις επιτυχίες αυτής της διοίκησης της ομοσπονδίας και τωνεξαίρετων στελεχών του προεδρείου.
Αυτά τουλάχιστον εμείς τα φέραμε ο κλάδος τα ζήτησε είναι δικά μας. Το έργο που θα παίρνουν δεν θα είναι από τα συμβατικά ταξί αλλά θα βοηθούν στην ανάπτυξη και τον τουρισμό. Έλεος δηλαδή. Τι άλλο θα ακούσουμε.
Τα αλλοδαπά ταξί και τα μαϊμού ταξί η το Ι.Χ. του κάθε επιτήδειου δρουν ανεξέλεγκτα κάτω από την μύτη μας. Εδώ έφτασαν να κάνουν όλοι κούρσες να το παίζουν ταξιτζήδες εκτός από μας τους ταξιτζήδες.
Μέχρι με μηχανάκι καφετζής κάνει τον ταξιτζή και παίρνει 2 € από τον πελάτη του για να τον πάει στο σπίτι του η να τον φέρει στο καφενείο του να πιει καφέ.
Εταιρίες ταξί διαχείρισης στόλου βρίσκουν εμάς ανοργάνωτους για μια ακόμη φορά και κάνουν πάρτι με τα δικά μας οχήματα ανταγωνίζοντας εκ των έσω το λιγοστό μεταφορικό έργο που μας απέμεινε παρουσιάζοντας έτσι κέρδη που εμείς τους δώσαμε.
Νέες εταιρίες με Ι.Χ. παρανόμως... λέω εγώ... βγαίνουν στο διαδίκτυο και βάζουν ρεφενέ οι πολίτες ναυλώνοντας ένα αυτοκίνητο για να πάνε στον προορισμό τους.
Όλα αυτά μαζί με την αδιαλλαξία του ΟΑΕΕ που ζει στο δικό του κόσμο, το νέο φορολογικό του 26% από το πρώτο ευρώ, το χαράτσι του επιτηδεύματος και την ανέχεια του κόσμου μας βάζουν στην γωνία του ρινγκ σε κατάσταση απόγνωσης.
Την κατάσταση όμως την ξέρετε και την ξέρετε όλοι σας το ίδιο καλά γιατί την βιώνετε καθημερινά.
Τα προβλήματα του κλάδου... τις αιτίες... αλλά και τις προτάσεις σε αυτά, θα έχουμε πιστεύω σύμφωνα με το πρόγραμμα την ευκαιρία να τα πούμε και να τα πουν οι συνάδελφοι λίγο αργότερα πιο αναλυτικά.
Μου ζητήθηκε όμως από τους διοργανωτές να μιλήσω για ένα θέμα καθόλα επίκαιρο που απασχολεί.
ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ Ρ/Τ
Θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας αλλά συνάμα και πολύ προσεκτικός, για να μην θεωρηθεί ότι κάνω και διαφήμιση η προώθηση στον οποιονδήποτε.
Σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ ότι η τεχνολογία και οι εφαρμογές διαχείρισης στόλου είναι το ΜΕΙΖΟΝ πρόβλημα του κλάδου στη παρούσα φάση.
Σε καμία περίπτωση πάλι δεν θεωρώ ότι ως δια μαγείας και από μόνη της η τεχνολογία θα λύση προβλήματα του κλάδου.
Φρονώ όμως ότι σε χέρια ειδικών που την κατέχουν, μπορεί να γίνει έναεργαλείο... ένα δυνατό εργαλείο για μείωση των εξόδων του ταξιτζή και να ανοίξει δρόμους για νέο μεταφορικό έργο και συνεργασίες.
Εκτιμώ επίσης ότι με τον κατάλληλο σχεδιασμό και από ανθρώπους που γνωρίζουν μπορεί να οδηγήσουν ολόκληρο τον κλάδο σε μια καινούρια φιλοσοφία κάτω από καινούρια δεδομένα.
Το internet - τα smartphone κινητά - τα tablet και οι - androidεφαρμογές έχουν μπεί γερά μέσα στη ζωή μας κάνοντας την ποιο ευχάριστη και ποιο χρηστική.
Ξέρω ότι ειδικά στην Ελλάδα κάθε τι νέο αντιμετωπίζεται με δυσπιστία και καχυποψία.
Έχουμε εξάλλου την εμπειρία των Ρ/Τ γι αυτό.
30 χρόνια έχουν ζωή τα Ρ/Τ... και υπάρχουν ακόμη συνάδελφοι που τα εχθρεύονται... τα φοβούνται και τα πολεμούν. Προτιμούν να μην βάλουν κεραία γιατί η κεραία σήμαινε και σημαίνει οργάνωση – πειθαρχεία – κανόνες.
Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει ότι εάν έγινε κάτι θετικό στον κλάδο αυτά τα χρόνια έγινε από τα Ρ/Τ;
Ποιος μπορεί να κλείσει τα μάτια μπροστά σε αυτό που η Λάρισα έχει φτιάξει - η Ξάνθη, - η Σέρρες, - η Κρήτη;;
Δικά τους καύσιμα - λάδια - σέρβις - πλυσίματα και ανταλλακτικά σε πολύ καλύτερες τιμές από την αγορά.
Έχουν χάσιμο αυτοί;;
Μήπως δεν μείωσαν τις λειτουργικές τους δαπάνες;;
Μήπως οι υπόλοιποι συνεταιρισμοί δεν είχαν όφελος;; Δεν έκαναν συμβάσεις έργου;; Δεν έδωσαν και δίνουν δουλειά στα μέλη τους;;
Μήπως οι ίδιοι που σήμερα χωρίς να ξέρουν ειρωνεύονται την νέα τεχνολογία και τις δυνατότητες της, τότε δεν λέγανε πάλι τα ίδια;
Αυτοί δεν ήταν απέναντι στην τότε νέα τεχνολογία των Ρ/Τ;;
Για την ίδρυση των συνεταιρισμών τα ίδια δεν περάσαμε;
Ότι θα χάσουμε τις άδειες μας δεν φώναζαν;
Τις άδειες μπορεί να τις χάσουμε συνάδελφοι αλλά για άλλους λόγους όχι από τους συνεταιρισμούς.
Ναι η κατάσταση είναι δύσκολη σήμερα.
Ναι το συνδικαλιστικό κίνημα έχει σοβαρά προβλήματα.
Ναι τα λάθη πολλά... ακόμη όμως περισσότερο η αδράνεια – η έλλειψη σχεδιασμού - ο μπούσουλας και το - όραμα για το αύριο. Είναι αυτά που λείπουν από την ηγεσία και τον κλάδο.
Ποτέ αυτός ο κλάδος δεν σχεδίασε - ποτέ δεν βγήκε μπροστά από τις εξελίξεις. Πάντα από πίσω σέρνεται για να σώσει ότι σώζεται.
Πολλοί λένε... είναι καιρός να μιλήσουμε τώρα για νέες τεχνολογίες και tablet;
Δεν βλέπετε ότι χανόμαστε;... Έχουμε σοβαρότερα προβλήματα.!!!
Αυτό μου θυμίζει αυτό που λέγανε πολύ παλιά κάποιοι εδώ στην Ελλάδα -δεν έχουμε να φάμε, δεν έχουμε νερό να πλυθούμε, θα στείλουμε το παιδί μας στο σχολείο;;
«ΤΑΥΤΑ ΔΕΙ ΠΟΙΗΣΕ ΚΑΚΕΙΝΑ ΜΗ ΑΦΙΕΝΑΙ» λέει η γραφή
Εγώ λοιπόν συνάδελφοι δεν θα σας κάνω μάρκετινγκ υπέρ της τεχνολογίας ούτε θα σας πω για την ζημιά που κάνουν οι εταιρίες διαχείρισης στόλου στα Ρ/Τ ούτε θα σας προτείνω να κάνετε και εσείς το ίδιο.
Θα σας πω για το τι ξεκίνησε στη δική μου περιφέρεια πως δουλεύει και μέχρι που θέλουμε να το φτάσουμε.
Από τον Ιανουάριο λοιπόν η Καβάλα έχει ένα σύστημα διαχείρισης στόλου με tablet. Το ίδιο και η Ξάνθη.
Σε συζητήσεις που είχαμε Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή αποφασίσαμε να ενώσουμε της δυνάμεις μας και τα τηλεφωνικά μας κέντρα σε ένα με βάση την Ξάνθη.
Η φιλοδοξία μας είναι να εντάξουμε και άλλες πόλεις ίσως και αγοραία που θα τους δρομολογούμε κλήσεις στην έδρα τους.
Σήμερα ήδη η Κομοτηνή με την Ξάνθη δουλεύουν από κοινού.
Η Καβάλα μέσα στις επόμενες μέρες θα ενσωματωθεί και αυτή.
Τα έξοδα των τριών πόλεων θα μοιραστούν, οι προοπτικές συνεργασίας και σε άλλους τομείς τώρα φαντάζουν ακόμη μεγαλύτερες.
Τα προβλήματα που βρίσκουμε μπροστά μας πολλά και μεγάλα.
Η νοοτροπία και η καχυποψία τα μεγαλύτερα.
Τα προσπερνάμε όμως για το καλό όλων.
Οι συνάδελφοι δουλεύουν πια ποιο δίκαια αξιοκρατικά και ξεκούραστα έχοντας στο αυτοκίνητο τους ένα εργαλείο πολλαπλών δυνατοτήτων.
Οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να έχουν ποιο γρήγορα το ταξί στην πόρτα τους.
Θα μου πείτε εντάξει, τώρα έλυσες τα προβλήματα σου;
Ο ΟΑΕΕ θα σου έρθει ποιο φτηνός;;
Τώρα που έκανες αυτό θα μπορέσουν τα μέλη σου να πληρώσουν το χαράτσι και την εφορία;
Και ο κόσμος ως δια μαγείας θα βρει λεφτά και θα τρέξει να πάρει ταξί;;
ΌΧΙ κατηγορηματικά ΟΧΙ.
Ότι και να κάνεις εάν ο κόσμος δεν έχει λεφτά στη τσέπη του όλα αυτά τα σχέδια και οι προσπάθειες είναι καταδικασμένες να αποτύχουν.
Να πέσουν σαν χάρτινοι πύργοι.
Πρώτα όμως θα πέσουν οι μεμονωμένοι και έπειτα οι συνεργασίες.
Αυτό λέει η ζωή αυτό και η λογική.
Ειλικρινά θα μπορούσα να σας πω ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που θα μπορούσε να φέρει τον κλάδο σε καλύτερη μοίρα μέσα από τις νέες τεχνολογίες και τις συνεργασίες των πόλεων μεταξύ τους.
Την ένωση ενός τηλεφωνικού κέντρου ως παράδειγμα ανά περιφέρεια μη εξαιρουμένων των αγοραίων που θα μπορούσαν για πρώτη φορά να έχουν κίνητρο να μείνουν στις έδρες τους χωρίς βλέψεις στις αστικές μεγάλες έδρες.
Ένα κοινό τηλέφωνο για όλα τα Ρ/Τ στην Ελλάδα δίνοντας έτσι την δυνατότητα στον κόσμο να το χρησιμοποιεί όπου και εάν είναι. Αποκτώντας έτσι για πρώτη φορά τα Ρ/Τ ταυτότητα και πανελλήνιο χαρακτήρα ενός τεράστιου στόλου.
Υπάρχουν ολοκληρωμένες προτάσεις για πώς το αύριο του ταξί θα περάσει μέσα από το Ρ/Τ με τον σωστό σχεδιασμό και σύμμαχο την τεχνολογία.
Όπως υπάρχουν προτάσεις και μάλιστα κατατεθειμένες δημοσίως και στην ΠΟΕΙΑΤΑ που αφορούν τον ΟΑΕΕ την Εφορία τα οχήματα ΕΙΔΜΕΤ & ΕΙΔΜΙΣΘ και ένα σωρό αλλά.
Έξαλλου μετά από μένα είμαι σίγουρος και εδώ ότι οι προτάσεις θα πέσουν βροχή.
Άραγε θα καταγραφούν;; Θα υλοποιηθούν ποτέ;; Θα τις υιοθετήσει το ιερατείο;
Κλείνω λέγοντας ότι ο κλάδος δεν έχει ανάγκη από προτάσεις οι προτάσεις είναι πολλές.
Έχει ανάγκη όμως από ανθρώπους και πολιτικές που μπορούν να υλοποιήσουν αυτές τις προτάσεις. ΤΩΡΑ. Έπρεπε χθες.
Πρέπει να δώσουν ΟΡΑΜΑ και προ πάντως να έχουν την δύναμη και το θέλω να διεκδικήσουν στο πεζοδρόμιο.
Να ξυπνήσουν τον κλάδο και να τον οδηγήσουν ΤΩΡΑ σε αγώνες για τα δίκαια κεκτημένα που του πήραν σε τρεις νύχτες, σταματώντας επιτέλους αυτό το αντιλαϊκό παραλήρημα που μας εξοντώνει κάθε μέρα και ποιο πολύ.
Ευχαριστώ.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ EUROTAXI ΚΑΒΑΛΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ
Ομιλητής ο Γρηγόρης Αποστολίδης, πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Eurotaxi Καβάλας και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης
και Θράκης.
Χρωστώ 11.000 € στον ΟΑΕΕ και είμαι ένας από τους χιλιάδες συναδέλφους σε όλη την Ελλάδα με το ίδιο ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Φαντάζομαι ίδιος με εσάς... ή... ένας από σας... αν και το απεύχομαι.
Συστήνομαι κατά αυτόν τον τρόπο γιατί εάν δεν αλλάξει κάτι γρήγορα αυτός που θα λέει ότι δεν χρωστά θα φαντάζει σαν εξωγήινος...
Όλη η κοινωνία σήμερα στενάζει από την ανεργία, την οικονομική εξαθλίωση και την μιζέρια που μας επιβάλουν με το έτσι θέλω οι ντόπιοι και οι εξωγενείς παράγοντες που έχουν στην ευθύνη τους την διακυβέρνηση αυτής της χώρας.
Το ταξί στενάζει και στενάζει παντού από Κρήτη μέχρι Έβρο και όχι μόνο από την οικονομική κρίση αλλά και από την απελευθέρωση του μεταφορικού έργου που έγινε με εμάς... ΑΠΟΝΤΕΣ... θεατές θα έλεγα.
Μετά λόγου γνώσεως σας λέω... ότι δεν κατάφερε ο Ραγκούσης το 2011 το κατάφεραν τρία νομοσχέδια σε τρεις νύχτες.
Ο Ν.4070/12 ο Ν.4093/12 και ο Ν.4199/13 ή αλλιώς νόμος του επικομίστρου και της προμίσθωσης διαλύσανε τα πάντα. Κρατήσαμε μόνο το ιδιοκτησιακό καθεστώς και αυτό ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ.
Τα 9θεσια Ε.Δ.Χ. και Ε.Ι.Χ. αλωνίζουν όλη την Χώρα κλέβοντας στην ουσία το δικό μας έργο. Όσο για την απόσυρση του άρθρου 9 σας βεβαιώ ότι δεν τελείωσε εδώ.
Με μια ΚΥΑ ναι με μια ΚΥΑ μπορεί να υλοποιηθεί αυτό που υποτίθεται ότι σταματήσαμε. Την συμμετοχή δηλαδή των ΕΙΧ στον διεθνή διαγωνισμό για τα μαθητικά δρομολόγια. Έτσι μπαίνουν από την πίσω πόρτα χωρίς πολλές πολλές φασαρίες. Τώρα εάν το 12ωρο έγινε 6ωρο κτλπ σας λέω ότι σε λίγο θα φύγει και αυτό εντελώς. Εξάλλου ποιος είναι ο ελεγκτικός μηχανισμός που ελέγχει τα αυτοκίνητα αυτά; Η τροχαία; Αυτή ξέρει μόνο να γράφει τα ΤΑΞΙ στις πιάτσες όταν δεν χωρούν.
Τα 7θεσια μαύρα ταξί έρχονται σε πολύ σύντομο χρόνο για να προστεθούν και αυτά στις επιτυχίες αυτής της διοίκησης της ομοσπονδίας και τωνεξαίρετων στελεχών του προεδρείου.
Αυτά τουλάχιστον εμείς τα φέραμε ο κλάδος τα ζήτησε είναι δικά μας. Το έργο που θα παίρνουν δεν θα είναι από τα συμβατικά ταξί αλλά θα βοηθούν στην ανάπτυξη και τον τουρισμό. Έλεος δηλαδή. Τι άλλο θα ακούσουμε.
Τα αλλοδαπά ταξί και τα μαϊμού ταξί η το Ι.Χ. του κάθε επιτήδειου δρουν ανεξέλεγκτα κάτω από την μύτη μας. Εδώ έφτασαν να κάνουν όλοι κούρσες να το παίζουν ταξιτζήδες εκτός από μας τους ταξιτζήδες.
Μέχρι με μηχανάκι καφετζής κάνει τον ταξιτζή και παίρνει 2 € από τον πελάτη του για να τον πάει στο σπίτι του η να τον φέρει στο καφενείο του να πιει καφέ.
Εταιρίες ταξί διαχείρισης στόλου βρίσκουν εμάς ανοργάνωτους για μια ακόμη φορά και κάνουν πάρτι με τα δικά μας οχήματα ανταγωνίζοντας εκ των έσω το λιγοστό μεταφορικό έργο που μας απέμεινε παρουσιάζοντας έτσι κέρδη που εμείς τους δώσαμε.
Νέες εταιρίες με Ι.Χ. παρανόμως... λέω εγώ... βγαίνουν στο διαδίκτυο και βάζουν ρεφενέ οι πολίτες ναυλώνοντας ένα αυτοκίνητο για να πάνε στον προορισμό τους.
Όλα αυτά μαζί με την αδιαλλαξία του ΟΑΕΕ που ζει στο δικό του κόσμο, το νέο φορολογικό του 26% από το πρώτο ευρώ, το χαράτσι του επιτηδεύματος και την ανέχεια του κόσμου μας βάζουν στην γωνία του ρινγκ σε κατάσταση απόγνωσης.
Την κατάσταση όμως την ξέρετε και την ξέρετε όλοι σας το ίδιο καλά γιατί την βιώνετε καθημερινά.
Τα προβλήματα του κλάδου... τις αιτίες... αλλά και τις προτάσεις σε αυτά, θα έχουμε πιστεύω σύμφωνα με το πρόγραμμα την ευκαιρία να τα πούμε και να τα πουν οι συνάδελφοι λίγο αργότερα πιο αναλυτικά.
Μου ζητήθηκε όμως από τους διοργανωτές να μιλήσω για ένα θέμα καθόλα επίκαιρο που απασχολεί.
ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ Ρ/Τ
Θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας αλλά συνάμα και πολύ προσεκτικός, για να μην θεωρηθεί ότι κάνω και διαφήμιση η προώθηση στον οποιονδήποτε.
Σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ ότι η τεχνολογία και οι εφαρμογές διαχείρισης στόλου είναι το ΜΕΙΖΟΝ πρόβλημα του κλάδου στη παρούσα φάση.
Σε καμία περίπτωση πάλι δεν θεωρώ ότι ως δια μαγείας και από μόνη της η τεχνολογία θα λύση προβλήματα του κλάδου.
Φρονώ όμως ότι σε χέρια ειδικών που την κατέχουν, μπορεί να γίνει έναεργαλείο... ένα δυνατό εργαλείο για μείωση των εξόδων του ταξιτζή και να ανοίξει δρόμους για νέο μεταφορικό έργο και συνεργασίες.
Εκτιμώ επίσης ότι με τον κατάλληλο σχεδιασμό και από ανθρώπους που γνωρίζουν μπορεί να οδηγήσουν ολόκληρο τον κλάδο σε μια καινούρια φιλοσοφία κάτω από καινούρια δεδομένα.
Το internet - τα smartphone κινητά - τα tablet και οι - androidεφαρμογές έχουν μπεί γερά μέσα στη ζωή μας κάνοντας την ποιο ευχάριστη και ποιο χρηστική.
Ξέρω ότι ειδικά στην Ελλάδα κάθε τι νέο αντιμετωπίζεται με δυσπιστία και καχυποψία.
Έχουμε εξάλλου την εμπειρία των Ρ/Τ γι αυτό.
30 χρόνια έχουν ζωή τα Ρ/Τ... και υπάρχουν ακόμη συνάδελφοι που τα εχθρεύονται... τα φοβούνται και τα πολεμούν. Προτιμούν να μην βάλουν κεραία γιατί η κεραία σήμαινε και σημαίνει οργάνωση – πειθαρχεία – κανόνες.
Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει ότι εάν έγινε κάτι θετικό στον κλάδο αυτά τα χρόνια έγινε από τα Ρ/Τ;
Ποιος μπορεί να κλείσει τα μάτια μπροστά σε αυτό που η Λάρισα έχει φτιάξει - η Ξάνθη, - η Σέρρες, - η Κρήτη;;
Δικά τους καύσιμα - λάδια - σέρβις - πλυσίματα και ανταλλακτικά σε πολύ καλύτερες τιμές από την αγορά.
Έχουν χάσιμο αυτοί;;
Μήπως δεν μείωσαν τις λειτουργικές τους δαπάνες;;
Μήπως οι υπόλοιποι συνεταιρισμοί δεν είχαν όφελος;; Δεν έκαναν συμβάσεις έργου;; Δεν έδωσαν και δίνουν δουλειά στα μέλη τους;;
Μήπως οι ίδιοι που σήμερα χωρίς να ξέρουν ειρωνεύονται την νέα τεχνολογία και τις δυνατότητες της, τότε δεν λέγανε πάλι τα ίδια;
Αυτοί δεν ήταν απέναντι στην τότε νέα τεχνολογία των Ρ/Τ;;
Για την ίδρυση των συνεταιρισμών τα ίδια δεν περάσαμε;
Ότι θα χάσουμε τις άδειες μας δεν φώναζαν;
Τις άδειες μπορεί να τις χάσουμε συνάδελφοι αλλά για άλλους λόγους όχι από τους συνεταιρισμούς.
Ναι η κατάσταση είναι δύσκολη σήμερα.
Ναι το συνδικαλιστικό κίνημα έχει σοβαρά προβλήματα.
Ναι τα λάθη πολλά... ακόμη όμως περισσότερο η αδράνεια – η έλλειψη σχεδιασμού - ο μπούσουλας και το - όραμα για το αύριο. Είναι αυτά που λείπουν από την ηγεσία και τον κλάδο.
Ποτέ αυτός ο κλάδος δεν σχεδίασε - ποτέ δεν βγήκε μπροστά από τις εξελίξεις. Πάντα από πίσω σέρνεται για να σώσει ότι σώζεται.
Πολλοί λένε... είναι καιρός να μιλήσουμε τώρα για νέες τεχνολογίες και tablet;
Δεν βλέπετε ότι χανόμαστε;... Έχουμε σοβαρότερα προβλήματα.!!!
Αυτό μου θυμίζει αυτό που λέγανε πολύ παλιά κάποιοι εδώ στην Ελλάδα -δεν έχουμε να φάμε, δεν έχουμε νερό να πλυθούμε, θα στείλουμε το παιδί μας στο σχολείο;;
«ΤΑΥΤΑ ΔΕΙ ΠΟΙΗΣΕ ΚΑΚΕΙΝΑ ΜΗ ΑΦΙΕΝΑΙ» λέει η γραφή
Εγώ λοιπόν συνάδελφοι δεν θα σας κάνω μάρκετινγκ υπέρ της τεχνολογίας ούτε θα σας πω για την ζημιά που κάνουν οι εταιρίες διαχείρισης στόλου στα Ρ/Τ ούτε θα σας προτείνω να κάνετε και εσείς το ίδιο.
Θα σας πω για το τι ξεκίνησε στη δική μου περιφέρεια πως δουλεύει και μέχρι που θέλουμε να το φτάσουμε.
Από τον Ιανουάριο λοιπόν η Καβάλα έχει ένα σύστημα διαχείρισης στόλου με tablet. Το ίδιο και η Ξάνθη.
Σε συζητήσεις που είχαμε Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή αποφασίσαμε να ενώσουμε της δυνάμεις μας και τα τηλεφωνικά μας κέντρα σε ένα με βάση την Ξάνθη.
Η φιλοδοξία μας είναι να εντάξουμε και άλλες πόλεις ίσως και αγοραία που θα τους δρομολογούμε κλήσεις στην έδρα τους.
Σήμερα ήδη η Κομοτηνή με την Ξάνθη δουλεύουν από κοινού.
Η Καβάλα μέσα στις επόμενες μέρες θα ενσωματωθεί και αυτή.
Τα έξοδα των τριών πόλεων θα μοιραστούν, οι προοπτικές συνεργασίας και σε άλλους τομείς τώρα φαντάζουν ακόμη μεγαλύτερες.
Τα προβλήματα που βρίσκουμε μπροστά μας πολλά και μεγάλα.
Η νοοτροπία και η καχυποψία τα μεγαλύτερα.
Τα προσπερνάμε όμως για το καλό όλων.
Οι συνάδελφοι δουλεύουν πια ποιο δίκαια αξιοκρατικά και ξεκούραστα έχοντας στο αυτοκίνητο τους ένα εργαλείο πολλαπλών δυνατοτήτων.
Οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να έχουν ποιο γρήγορα το ταξί στην πόρτα τους.
Θα μου πείτε εντάξει, τώρα έλυσες τα προβλήματα σου;
Ο ΟΑΕΕ θα σου έρθει ποιο φτηνός;;
Τώρα που έκανες αυτό θα μπορέσουν τα μέλη σου να πληρώσουν το χαράτσι και την εφορία;
Και ο κόσμος ως δια μαγείας θα βρει λεφτά και θα τρέξει να πάρει ταξί;;
ΌΧΙ κατηγορηματικά ΟΧΙ.
Ότι και να κάνεις εάν ο κόσμος δεν έχει λεφτά στη τσέπη του όλα αυτά τα σχέδια και οι προσπάθειες είναι καταδικασμένες να αποτύχουν.
Να πέσουν σαν χάρτινοι πύργοι.
Πρώτα όμως θα πέσουν οι μεμονωμένοι και έπειτα οι συνεργασίες.
Αυτό λέει η ζωή αυτό και η λογική.
Ειλικρινά θα μπορούσα να σας πω ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που θα μπορούσε να φέρει τον κλάδο σε καλύτερη μοίρα μέσα από τις νέες τεχνολογίες και τις συνεργασίες των πόλεων μεταξύ τους.
Την ένωση ενός τηλεφωνικού κέντρου ως παράδειγμα ανά περιφέρεια μη εξαιρουμένων των αγοραίων που θα μπορούσαν για πρώτη φορά να έχουν κίνητρο να μείνουν στις έδρες τους χωρίς βλέψεις στις αστικές μεγάλες έδρες.
Ένα κοινό τηλέφωνο για όλα τα Ρ/Τ στην Ελλάδα δίνοντας έτσι την δυνατότητα στον κόσμο να το χρησιμοποιεί όπου και εάν είναι. Αποκτώντας έτσι για πρώτη φορά τα Ρ/Τ ταυτότητα και πανελλήνιο χαρακτήρα ενός τεράστιου στόλου.
Υπάρχουν ολοκληρωμένες προτάσεις για πώς το αύριο του ταξί θα περάσει μέσα από το Ρ/Τ με τον σωστό σχεδιασμό και σύμμαχο την τεχνολογία.
Όπως υπάρχουν προτάσεις και μάλιστα κατατεθειμένες δημοσίως και στην ΠΟΕΙΑΤΑ που αφορούν τον ΟΑΕΕ την Εφορία τα οχήματα ΕΙΔΜΕΤ & ΕΙΔΜΙΣΘ και ένα σωρό αλλά.
Έξαλλου μετά από μένα είμαι σίγουρος και εδώ ότι οι προτάσεις θα πέσουν βροχή.
Άραγε θα καταγραφούν;; Θα υλοποιηθούν ποτέ;; Θα τις υιοθετήσει το ιερατείο;
Κλείνω λέγοντας ότι ο κλάδος δεν έχει ανάγκη από προτάσεις οι προτάσεις είναι πολλές.
Έχει ανάγκη όμως από ανθρώπους και πολιτικές που μπορούν να υλοποιήσουν αυτές τις προτάσεις. ΤΩΡΑ. Έπρεπε χθες.
Πρέπει να δώσουν ΟΡΑΜΑ και προ πάντως να έχουν την δύναμη και το θέλω να διεκδικήσουν στο πεζοδρόμιο.
Να ξυπνήσουν τον κλάδο και να τον οδηγήσουν ΤΩΡΑ σε αγώνες για τα δίκαια κεκτημένα που του πήραν σε τρεις νύχτες, σταματώντας επιτέλους αυτό το αντιλαϊκό παραλήρημα που μας εξοντώνει κάθε μέρα και ποιο πολύ.
Ευχαριστώ.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ EUROTAXI ΚΑΒΑΛΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ
Ομιλητής ο Γρηγόρης Αποστολίδης, πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Eurotaxi Καβάλας και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης
Δευτερολογία του ομιλητή Γρηγόρη Αποστολίδη, προέδρου του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Eurotaxi Καβάλας και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης
ΠΗΓΗ: http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...