Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΑΡΘΡΟ του Κώστα Δήμου, Γενικού Γραμματέα της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.:Το ταξί μπορεί να πρωταγωνιστεί και στον τομέα της ειδικής μεταφοράς..!

Του Κώστα Δήμου, Γενικού Γραμματέα της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.
Από εμάς εξαρτάται αν θα πρωταγωνιστήσουμε ή θα αφήσουμε ένα φιλέτο της δουλειάς μας να περάσει σε ξένα
χέρια. Ο νόμος, το θεσμικό πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί,  μας παρέχει τη δυνατότητα να είμαστε εμείς ‘’τα αφεντικά’’ στον τομέα της ειδικής μεταφοράς. Απαιτείται όμως ανοικτό μυαλό,  αλλαγή νοοτροπίας και διάθεση από όλους μας να χρησιμοποιήσουμε σωστά τα όπλα που μας δίνονται.
Στον πρόσφατο νόμο για τα ΚΤΕΛ που ψηφίστηκε στη Βουλή εμπεριέχονται και άρθρα που αφορούν τον κλάδο των ταξί. Στην ουσία πρόκειται για βελτιώσεις διατάξεων των Ν 4070 και 4093. Πολλές φορές στο παρελθόν έχουμε συζητήσει αυτές τις τροποποιήσεις και τις θεωρούμε ως αφετηρία οργάνωσης και καθιέρωσης κανόνων στην αγορά της ειδικής μίσθωσης.
Το προεδρείο της Ομοσπονδίας ασκώντας υπεύθυνα και μεθοδικά τα καθήκοντά του, υλοποιώντας την επιθυμία της πλειοψηφίας όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τα κλαδικά μας συμβούλια, διαπραγματεύτηκε με συνέπεια και σοβαρότητα την κατάσταση και κατέληξε σε ένα νόμο που με την προσθήκη των απαραίτητων υπουργικών αποφάσεων θα βοηθήσει βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα να οριοθετηθούν οι κανόνες που θα ισχύσουν τα επόμενα χρόνια σε μια δύσκολη και υπό διαμόρφωση αγορά.
Σε αυτή τη νέα κατηγορία μεταφοράς έχουμε τη δυνατότητα ως κλάδος να παίξουμε τον πιο σημαντικό ρόλο. Από εμάς εξαρτάται αν θα πρωταγωνιστήσουμε ή θα αφήσουμε ένα φιλέτο της δουλειάς μας να περάσει σε ξένα χέρια. Ο νόμος, το θεσμικό πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί,  μας παρέχει τη δυνατότητα να είμαστε εμείς ‘’τα αφεντικά’’ στον τομέα της ειδικής μεταφοράς. Απαιτείται όμως ανοικτό μυαλό,  αλλαγή νοοτροπίας και διάθεση από όλους μας να χρησιμοποιήσουμε σωστά τα όπλα που μας δίνονται.
Για να συγκεκριμενοποιήσουμε κάπως τα πράγματα. Επιβάλλεται στα μεγάλα αστικά κέντρα και κυρίως στην Αθήνα να γίνουν:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΜΑΖΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
Α. Ανάπτυξη πρωτοβουλιών από τα ίδια τα ραδιοταξί για την αξιοποίηση της τεχνολογίας και την μαζική είσοδο των συναδέλφων που παραμένουν εκτός ραδιοταξί.
Β. Οι νέες τεχνολογίες tablet έχουν χαμηλό κόστος εισόδου – περίπου 15 ευρώ το μήνα και για το ιντερνέτ και για το tablet- σε σχέση με τα UHF που κοστίζουν από 600 έως 800 ευρώ το κάθε ένα. Άρα στρεφόμαστε στις νέες τεχνολογίες για να διευκολυνθεί η είσοδος νέων συναδέλφων.
Γ. Να γίνουν μεγάλα τα ραδιοταξί ώστε να καλύπτουν όλες τις ανάγκες της αγοράς. Οι συνάδελφοι ιδιοκτήτες ταξί που βρήκαν στέγη σε εφαρμογές που δεν ανήκουν σε ταξιτζήδες να επιστρέψουν στα ραδιοταξί που θα χρησιμοποιούν πλέον νέες τεχνολογίες ώστε να περιφρουρήσουμε το έργο μας.
Δ. Οι συνάδελφοι που είναι ενταγμένοι στους συνεταιρισμούς ραδιοταξί πέραν των παραπάνω επιβάλλεται να προχωρήσουν και σε άλλες κινήσεις όπως:
Ομαδοποιήσεις, για να πετύχουν χαμηλότερα ασφάλιστρα για τα ταξί τους μέσα από τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Γιατί όχι και δική τους υποδομή που θα παρέχει σέρβις στα αυτοκίνητα και μια σειρά από άλλα πράγματα. Φανταστείτε πόσα μικρά συνεργεία επιβιώνουν με 50 ή 100 πελάτες. Ένας συνεταιρισμός των 300 ή των 500 αυτοκινήτων δικός μας δεν θα μπορούσε να επιβιώσει;
Στις παρεχόμενες υπηρεσίες θα μπορούσαν να προστεθούν και τα καύσιμα
Οι παραπάνω σκέψεις έχουν εκφραστεί κατά καιρούς αλλά σήμερα επιβάλλεται να γίνουν πράξη αν θέλουμε να επιβιώσουμε και τα ταξί να παραμείνουν στα χέρια μας.
Παραγραφή των διώξεων για τις απεργίες του 2011
Στο   Νόμο του υπουργείου Δικαιοσύνης ‘’ Πρόληψη και καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων και προστασία των θυμάτων αυτής και άλλες διατάξεις’’
προβλέπεται η παραγραφή για τη δίωξη και το αξιόποινο των πράξεων για τις απεργίες του 2011. Είναι κάτι για το οποίο η Ομοσπονδία είχε κατηγορηθεί ότι δεν πίεζε  και δεν προσπαθούσε όσο έπρεπε  ούτως ώστε να υπάρχει θετική εξέλιξη σε ένα ζήτημα που απασχολούσε χιλιάδες συναδέλφους. Η αλήθεια είναι ότι η διοίκηση και το προεδρείο δεν νομοθετούν ούτε μπορούν να επιβάλλουν νόμους στην εκάστοτε κυβέρνηση. Αυτό που μπορεί να κάνει και το κάνει με συνέπεια και λογική είναι να προτείνει λύσεις για όλα τα θέματα και με υπομονή και επιμονή να παράγει όσο περισσότερο έργο μπορεί.
Λυπούμαστε μεν, δεν καταδικάζουμε δε
Στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του ΣΑΤΑ ακούστηκε κι αυτό. Οι εκπρόσωποι της Χρυσής Αυγής και εκλεγμένοι σύμβουλοι με τον ΛΑ.ΣΙ.ΤΑ. την ώρα που συζητούσαμε για το ψήφισμα του Συνδικάτου με αφορμή την δολοφονία του Παύλου Φύσα διευκρίνισαν ότι ‘’λυπούνται’’ για το γεγονός αλλά δεν το καταδικάζουν και ως εκ τούτου δεν συνυπογράφουν ούτε συμφωνούν με το ψήφισμα. Συνάδελφοι, τα συμπεράσματα δικά σας…
Το σχόλιο το δικό μου για τα τελευταία γεγονότα που αφορούν τη δράση της Χρυσής Αυγής είναι ξεκάθαρο. Στη χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία, οι τραμπουκισμοί, οι απειλές και οι ακραίες συμπεριφορές είχαν πάντοτε περιορισμένη διάρκεια και κατατροπώνονταν από τους απλούς πολίτες που αποτελούν τον υγιή και βασικό ιστό της ελληνικής κοινωνίας. Όσες φορές στο παρελθόν βρήκαν χώρο και εκφράστηκαν τέτοιες απόψεις και ενέργειες, η χώρα μας πέρασε δύσκολες στιγμές και το πλήρωσε ακριβά. Θέλω να πιστεύω ότι βρισκόμαστε στο σημείο που η κοινωνία μας ανακτά την αυτοεκτίμησή της και πετάει από πάνω της τη ρετσινιά του φασισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...