Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

ΥΜΕ (ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) - Κοινοποίηση διατάξεων του Νόμου «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις»..!

ΑΔΑ: ΒΛΛΤ1-ΒΞ5
Αριθμός Πρωτοκόλλου: B/οικ.52536/4730/13
Θέμα: Κοινοποίηση διατάξεων του Νόμου «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές

επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις»
Τελικός Υπογράφων: Γενικός Γραμματέας - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ
Ημερομηνία Απόφασης: 24/10/2013
Ημερομηνία Ανάρτησης: 24/10/2013 16:34:24
Είδος Απόφασης: ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
Φορέας: Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Μονάδα: Yπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Θεματική: Μεταφορές γενικά, Υπεραστικές συγκοινωνίες, Αστικές συγκοινωνίες, Ταξί, Εμπορευματικές μεταφορές, Οδική ασφάλεια


Αθήνα, 24 Οκτωβρίου 2013

Αριθμ. Πρωτ.
B/οικ.52536/4730/13

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ταχ. Δ/νση : Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε
Τ.Κ. : 10191 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες : 2131308000
Τηλέφωνο :
Fax :
e-mail :

ΠΡΟΣ:
όπως ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση διατάξεων του Νόμου «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις».

Σας ενημερώνουμε ότι την 11-10-2013 δημοσιεύτηκε ο Νόμος 4199/13 «Δημόσιες Υπεραστικές Οδικές Μεταφορές Επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 216/A) και παραθέτουμε στη συνέχεια τα κύρια σημεία αυτού, ανά θεματική ενότητα:

Α. Δημόσιες Υπεραστικές Οδικές Μεταφορές Επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών

1. Με τα άρθρα 3 έως 44 τίθεται το νέο πλαίσιο (αρμόδιες αρχές, σχεδιασμός και καθορισμός δικτύου, υποδομές, διαγωνιστικές διαδικασίες) που θα διέπει τις υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών.

2. Με το άρθρο 47 ορίζεται ότι οι διατάξεις του Ν.2963/2001 (ΦΕΚ 268/Α) που αφορούν στην οργάνωση και λειτουργία των δημόσιων υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι την ολοκλήρωση των διαδικασιών ανάθεσης του μεταφορικού έργου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007 και του ν.4199/13.

3. Με το άρθρο 49 ορίζεται ως καταληκτική ημερομηνία α) συγκρότησης και στελέχωσης της ΡΑΕΜ η 31η Μαρτίου 2014, β) κατάρτισης σχεδίου δράσης και χρονοδιαγράμματος εφαρμογής των ρυθμίσεων του πρώτου μέρους του παρόντος νόμου, η 31η Ιουλίου 2014 με επισπεύδουσα τη ΡΑΕΜ και με ανατροφοδότηση στοιχείων από τις Περιφέρειες (παρ2β ιδίου άρθρου).

4. Με το άρθρο 50, προβλέπεται ότι το προσωπικό κίνησης που προσλαμβάνεται από τα ΚΤΕΛ ΑΕ ή ΚΤΕΛ ή τις εταιρείες που ιδρύθηκαν βάσει του άρθρου 29 του Ν.588/1977, υποχρεούται να υποβάλει πιστοποιητικό από γιατρούς του Ε.Ο.Π.Π.Υ, το οποίο έχει εκδοθεί κατά το τελευταίο εξάμηνο προ της υποβολής του, κατά την πρόσληψή του ή το αργότερο εντός 20 ημερών από τότε που ειδοποιήθηκε εγγράφως από το οικείο ΚΤΕΛ ή ΚΤΕΛ ΑΕ για την υποχρέωση αυτή.

5. Με το άρθρο 51, σε σταθμούς άφιξης και αναχώρησης υπεραστικών λεωφορείων ΚΤΕΛ Α.Ε. ή ΚΤΕΛ, που λειτουργούν χωρίς άδεια λειτουργίας για οποιονδήποτε λόγο, παρέχεται η δυνατότητα χορήγησης, κατόπιν αιτήσεώς τους στις οικείες Δ/νσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Π.Ε. της χώρας, προσωρινής άδειας λειτουργίας, με την υποβολή πιστοποιητικού πυρασφάλειας, μέχρι την ανάθεση της εκτέλεσης των υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών στους Αναδόχους κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του ν.4199/13.

6. Με το άρθρο 52 παρ.2, εξομοιώνεται το όριο ηλικίας των τιθέμενων σε κυκλοφορία με τις διατάξεις του π.δ.967/1979 λεωφορείων (άγονες γραμμές) στα 15 χρόνια από το έτος κατασκευής πλαισίου, μη συμπεριλαμβανομένου του έτους αυτού, όπως ισχύει και για τις λοιπές κατηγορίες υπεραστικών ή αστικών λεωφορείων.

Λοιπές ρυθμίσεις του παρόντος άρθρου διευθετούν εξειδικευμένα ζητήματα της λειτουργίας των ΚΤΕΛ ή ΚΤΕΛ ΑΕ.

7. Με το άρθρο 53, παρέχεται η δυνατότητα μείωσης της απόστασης από Σχολεία ή Ενοριακούς Ναούς από 100 μ. σε 50 μ, για την ίδρυση σταθμών άφιξης και αναχώρησης υπεραστικών λεωφορείων, μετά από σύμφωνη γνώμη του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου.

8. Με το άρθρο 54 ορίζεται ότι υπόχρεοι για την υποβολή ασφαλιστικής ενημερότητας, σε κάθε περίπτωση έκδοσης άδειας κυκλοφορίας ή πράξης αποχαρακτηρισμού ή μεταβίβασης λεωφορείου Δημοσίας Χρήσεως είναι τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και οι μέτοχοι των φορέων αυτών τόσο για τα ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε. όσο και για τις εταιρείες που ιδρύθηκαν βάσει του άρθρου 29 του Ν.588/1977.

9. Με τα άρθρα 55 έως 84, καθορίζονται η διαδικασία σύστασης, συγκρότησης, οργάνωσης, στελέχωσης και λειτουργίας της ΡΑΕΜ και οι ρυθμιστικές – κανονιστικές αρμοδιότητές της.

10. Για τα άρθρα του πρώτου και δεύτερου μέρους του νόμου θα σας σταλούν τυχόν επιμέρους οδηγίες.

Β. Διατάξεις για τα επιβατικά δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα και τα ενοικιαζόμενα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα με οδηγό

1. Με τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου 104 του παρόντος νόμου τροποποιούνται οι περιπτώσεις δ’ των παραγράφων 5 των άρθρων 89 και 92 του ν.4070/2012 (Α’ 82) αναφορικά με την κατηγορία εκπομπών των Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων (ΤΑΞΙ και Ειδικής Μίσθωσης- ΕΙΔΜΙΣΘ) που δύνανται να τίθενται σε κυκλοφορία και να λειτουργούν κατά τα οριζόμενα των άρθρων 82 έως 112 του ν.4070/2012 και προστίθεται η κατηγορία EURO 5 στην υπάρχουσα EURO V.

Παράλληλα, τα Ε.Δ.Χ.- ΕΙΔΜΙΣΘ αυτοκίνητα προκειμένου να ταξινομηθούν και να τεθούν σε κυκλοφορία πρέπει, σύμφωνα με την παράγραφο 8 του άρθρου 106 του νόμου που τροποποιεί την περίπτωση α της παραγράφου 1 του άρθρου 92 του ν.4070/2012, να διαθέτουν τουλάχιστον τρεις (3) πόρτες για την είσοδο και έξοδο των επιβατών και του οδηγού.

2. Με την παράγραφο 1 του άρθρου 105 του νόμου παρέχεται εξουσιοδότηση στους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Τουρισμού έκδοσης απόφασης για τον καθορισμό διακριτικών γνωρισμάτων και λοιπών αποδεικτικών στοιχείων που φέρουν τα εκμισθωμένα Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητα με οδηγό για την πραγματοποίηση του μεταφορικού έργου της περίπτωσης 1 της υποπαραγράφου Η2 της παραγράφου Η του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 (Α’ 222) όπως ισχύει. Ως εκ τούτου, η εφαρμογή της διάταξης αυτής θα γίνει μετά την έκδοση της σχετικής κ.υ.α.

Με τις παραγράφους 2 και 3 του ίδιου άρθρου θεσπίζονται πρόσθετες προϋποθέσεις για τους οδηγούς των επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων που απασχολούνται σε επιχειρήσεις της περίπτωσης 1 της υποπαραγράφου Η2 της παραγράφου Η του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012, καθώς και σχετικά δικαιολογητικά για την απόδειξη συνδρομής αυτών.

3. Με την περίπτωση α της παραγράφου 1 του άρθρου 106 του νόμου εισάγεται περίπτωση γ’ στην παράγραφο 1 του άρθρου 82 του ν.4070/2012 με την οποία θεσπίζεται νέα κατηγορία Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων «Ε.Δ.Χ.- Ειδικών Μεταφορών(ΕΙΔΜΕΤ)» από πέντε (5) έως επτά (7) θέσεις, χωρίς μετρητή με έργο την εκτέλεση διαδρομών αποκλειστικά ύστερα από προηγούμενη ειδική μίσθωση αυτών από φυσικά ή νομικά πρόσωπα έναντι ελευθέρως συμφωνημένου ανταλλάγματος.

Τα εν λόγω αυτοκίνητα δύνανται να κυκλοφορήσουν, σύμφωνα με τοάρθρο 92Α που εισάγεται με την παράγραφο 9 του άρθρου 106 του παρόντος στο ν.4070/2012, αποκλειστικά κατόπιν μετατροπής ήδη κυκλοφορούντων Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων (ΤΑΞΙ ή ΕΙΔΜΙΣΘ) και αντικατάστασης αυτών με αυτοκίνητα καινούργια ή μεταχειρισμένα της τελευταίας διετίας, πέντε (5) έως επτά (7) θέσεων, άνω των 2.500 κυβικών εκατοστών, ενώ με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων θα καθοριστούν οι όροι και οι προϋποθέσεις της κυκλοφορίας των ΕΔΧ- ΕΙΔΜΕΤ αυτοκινήτων, η διαδικασία και το ποσοστό μετατροπής των κυκλοφορούντων Ε.Δ.Χ. ανά Περιφέρεια, τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και το μεταφορικό τους έργο, τα προσόντα των οδηγών, καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια. Για τη μετατροπή κυκλοφορούντος Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου σε Ε.Δ.Χ.- ΕΙΔΜΕΤ καταβάλλεται, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 106 του παρόντος νόμου, το παράβολο της παραγράφου 6 του άρθρου 85 του ν.4070/2012. Ως εκ τούτου, η εφαρμογή της διάταξης αυτής θα γίνει εφόσον εκδοθούν οι σχετικές υ.α.

4. Με την περίπτωση β της παραγράφου 1 του άρθρου 106αντικαθίσταται η παράγραφος 5 του άρθρου 82 του ν.4070/2012.

5. Με την περίπτωση γ της παραγράφου 1 του άρθρου 106 του νόμου προσδιορίζονται τα σημεία από όπου επιτρέπεται η επιβίβαση και αποβίβαση από Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητο αναφορικά με τα όρια της έδρας- διοικητικής μονάδας αυτού, ενώ με την παράγραφο 6 του άρθρου 106του παρόντος, με την οποία αντικαθίσταται η παράγραφος 4 του άρθρου 88 του ν.4070/2012, αποτυπώνονται οι τρόποι της προμίσθωσης και εισάγεται νέα ρύθμιση με την οποία στις περιπτώσεις της προμίσθωσης το ταξίμετρο τίθεται σε λειτουργία από το σημείο επιβίβασης του πελάτη.

6. Με την παράγραφο 2 του άρθρου 106 καταργούνται οι παράγραφοι 4 και 5 του άρθρου 84 του ν.4070/2012, ήτοι η δυνατότητα στάθμευσης και μεταστάθμευσης Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ αυτοκινήτου κατόπιν σχετικών αποφάσεων του οικείου ή οικείων Περιφερειαρχών κατά περίπτωση, σε έδρα- διοικητική μονάδα διαφορετική από αυτήν που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του.

Επιπλέον, καταργείται η περίπτωση β’ της παραγράφου 10 του άρθρου 6 του ν.3109/2003 (Α’ 38) με την οποία παραχωρούνταν στις ανώνυμες εταιρίες ή συνεταιρισμούς Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων που συστάθηκαν με τις διατάξεις του ίδιου άρθρου του ν.3109/2013 δικαίωμα θέσης σε κυκλοφορία Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων άνω των 3.000 κ.εκ.

7. Με την παράγραφο 4 του άρθρου 106 αναδιατυπώνεται η περίπτωση α της παραγράφου 1 του άρθρου 86 του ν. 4070/2012 που αναφέρεται στο περιεχόμενο του Μητρώου Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων που πρέπει να τηρείται σε κάθε υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών προκειμένου να περιλαμβάνεται και η νέα κατηγορία Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων.

8. Με την παράγραφο 5 του άρθρου 106 του παρόντος τροποποιείται το άρθρο 87 του ν.4070/2012και προστίθενται νέες παράγραφοι 4 έως 10 με τις οποίες ορίζεται η διαδικασία σύστασης και λειτουργίας ανωνύμων εταιρειών και συνεταιρισμών από ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων με αποκλειστικό σκοπό την εκμετάλλευση των αυτοκινήτων αυτών.

9. Με την παράγραφο 7 του άρθρου 106 του νόμου αντικαθίσταται το άρθρο 91 του ν.4070/2012 προκειμένου να προσδιοριστούν οι ειδικοί κανόνες λειτουργίας της νέας κατηγορίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων, των Ε.Δ.Χ.- ΕΙΔΜΕΤ. Ως εκ τούτου, η εφαρμογή της διάταξης αυτής θα γίνει εφόσον εκδοθεί η σχετική υ.α. του άρθρου 92Α του ν.4070/2012 που εισάγεται με την παράγραφο 9 του άρθρου 106 του παρόντος νόμου.

10. Με την παράγραφο 10 του άρθρου 106 καταργείται η προϋπόθεση είκοσι τετράμηνης προηγούμενης κατοχής άδειας οδήγησης τουλάχιστον Β’ κατηγορίας για την απόκτηση ειδικής άδειας οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου.

11. Με την παράγραφο 11 του άρθρου 106 τροποποιείται η περίπτωση γ’ της παραγράφου 1 του άρθρου 98 του ν.4070/2012 που αναφέρεται στις υποχρεώσεις των οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και ειδικότερα αντικαθίσταται η λέξη «πέραν» με τη λέξη «διάφορο» απαγορεύοντας καθ’ αυτόν τον τρόπο την είσπραξη αντιτίμου ανώτερου ή κατώτερου από το προβλεπόμενο από την κείμενη νομοθεσία, ενώ οι κυρώσεις για την είσπραξη διάφορου του νομίμου επιβάλλονται και στους οδηγούς των Ε.Δ.Χ.-ΕΙΔΜΕΤ αυτοκινήτων.

12. Με την παράγραφο 12 του άρθρου 106 τροποποιείται το άρθρο 99 του ν.4070/2012 προκειμένου το προεδρικό διάταγμα που θα εκδοθεί με πρόταση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να ρυθμίζει τους κανόνες λειτουργίας και των Ε.Δ.Χ.- ΕΙΔΜΕΤ αυτοκινήτων μετά την έκδοση της σχετικής υ.α. του άρθρου 92Α του ν.4070/2012 που εισάγεται με την παράγραφο 9 του άρθρου 106 του παρόντος νόμου.

13. Με τη ρύθμιση της παραγράφου 13 του άρθρου 106 αντικαθίσταται η περίπτωση δ΄ του άρθρου 100 του ν. 4070/2012 αναφορικά με τις οριστικές ανακλήσεις αδειών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων όταν αυτά βρίσκονται σε ακινησία. Ειδικότερα, όταν διαπιστωθεί ότι το Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητο βρίσκεται σε ακινησία πέραν του ενός έτους από την κατάθεση της άδειας κυκλοφορίας και των κρατικών πινακίδων για οποιονδήποτε λόγο με απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη ανακαλείται η άδεια κυκλοφορίας και αφαιρούνται οι κρατικές πινακίδες του συγκεκριμένου Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου για χρονικό διάστημα ενός (1) μηνός. Σε περίπτωση παραμονής του ανωτέρω Ε.Δ.Χ. οχήματος σε ακινησία με κατατιθέμενη την άδεια κυκλοφορίας και τις κρατικές πινακίδες για επιπλέον έξι (6) μήνες από τη λήξη του χρονικού διαστήματος ανάκλησης της άδειας κυκλοφορίας και αφαίρεσης των κρατικών πινακίδων, τότε, με απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη, ανακαλείται εκ νέου η άδεια κυκλοφορίας και αφαιρούνται οι κρατικές πινακίδες των συγκεκριμένων Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων για επιπλέον χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών. Σε περίπτωση παραμονής του ανωτέρω Ε.Δ.Χ. οχήματος σε ακινησία με κατατιθέμενη την άδεια κυκλοφορίας και τις κρατικές πινακίδες για επιπλέον έξι (6) μήνες από τη λήξη του χρονικού διαστήματος της εξάμηνης ανάκλησης της άδειας κυκλοφορίας και αφαίρεσης των κρατικών πινακίδων τότε, με απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη, ανακαλείται οριστικά η άδεια κυκλοφορίας.

14. Με την παράγραφο 14 του άρθρου 106 του νόμου προστίθεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 105 του ν.4070/2012 νέο εδάφιο με το οποίο διευκρινίζεται ότι με την απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με την οποία καθορίζεται το κόμιστρο δύναται να καθορίζεται ανώτατο όριο προαιρετικής προσαύξησης του κομίστρου για κάθε περίπτωση προμίσθωσης.

15. Οι παράγραφοι 15 έως 19 του άρθρου 106 του νόμου αναφέρονται στη λειτουργία των Ραδιοταξί, και ειδικότερα:

α. Θεσπίζεται διαδικασία αναγγελίας έναρξης λειτουργίας Ραδιοταξί στην οικεία Περιφέρεια με την υποβολή:

α) Καταστατικού του νομικού προσώπου στο οποίο συμπεριλαμβάνονται απαραιτήτως όλα τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα που έχουν ενταχθεί στο Ραδιοταξί, και

β) Περιγραφής του συστήματος ηλεκτρονικών επικοινωνιών που θα χρησιμοποιείται από το νομικό πρόσωπο.

β. Σε κάθε έδρα - διοικητική μονάδα επιτρέπεται η λειτουργία ενός (1) Ραδιοταξί, εφόσον στο Ραδιοταξί έχει ενταχθεί το 50% του συνολικού αριθμού των ΕΔΧ-ΤΑΞΙ αυτοκινήτων της ίδιας αυτής έδρας-διοικητικής μονάδας.

γ. Δεύτερο Ραδιοταξί δύναται να λειτουργεί για μεν τις έδρες - διοικητικές μονάδες της περίπτωσης α’ της παραγράφου 2 του άρθρου 83 του ν.4070/2012 εφόσον σε αυτό έχει ενταχθεί τουλάχιστον το 30% του συνολικού αριθμού των Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ αυτοκινήτων, για δε τις έδρες- ενιαίες διοικητικές μονάδες της περίπτωσης β’ της παραγράφου 2 του ίδιου ανωτέρω άρθρου του ν.4070/2012 εφόσον σε αυτό έχουν ενταχθεί τουλάχιστον 150 Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ αυτοκίνητα.

δ. Οι ανωτέρω διατάξεις καθώς και κάθε άλλη διάταξη περί Ραδιοταξί της κείμενης νομοθεσίας δεν εφαρμόζονται στις περιπτώσεις νομικών προσώπων, τα οποία εφαρμόζουν συστήματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών οποιασδήποτε μορφής για την εξυπηρέτηση Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων, πλην ραδιοσυχνοτήτων.

ε. Τα νομικά πρόσωπα στα οποία έχει χορηγηθεί άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας ειδικών ραδιοδικτύων για Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των π.δ. 482/1987 (Α΄ 220) και 587/1988 (Α΄ 282) ή έχουν υπαχθεί σε καθεστώς Γενικής Άδειας κατόπιν έγκρισης του καταστατικού τους από τον οικείο Νομάρχη, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 28 του ν. 3431/2006 (Α΄ 13), θεωρούνται επίσης «Ραδιοταξί» και συνεχίζουν να λειτουργούν σύμφωνα με τα οριζόμενα στον παρόντα νόμο.

16. Οι παράγραφοι 20 έως 22 του άρθρου 106 του παρόντος νόμου αναφέρονται στα όρια ηλικίας των οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων, σχολικών λεωφορείων και οδηγών αστικών και υπεραστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης. Ειδικότερα:

α. Το όριο ηλικίας των οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ορίζεται στα εξήντα εννέα (69) έτη ενώ, σε κάθε περίπτωση, η ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου ανανεώνεται υποχρεωτικά στα εξήντα επτά (67) έτη ηλικίας κατά τα οριζόμενα του άρθρου 95 του ν.4070/2012.

Εκ των ανωτέρω συνεπάγεται ότι σε περιπτώσεις ανανέωσης ειδικής άδειας οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου οδηγού ηλικίας μεταξύ εξήντα δύο (62) και εξήντα επτά (67) ετών, η ημερομηνία λήξης της εκδιδόμενης άδειας δε δύναται να υπερβαίνει την ημερομηνία συμπλήρωσης του 67ου έτους ηλικίας του οδηγού. Προκειμένου η ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου να ανανεωθεί περαιτέρω έως τα εξήντα εννέα (69) έτη ηλικίας του κατόχου, ο ενδιαφερόμενος οφείλει να προσέλθει στην αρμόδια υπηρεσία, κατά τα οριζόμενα της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του π.δ. 346/1997 (Α’ 238), για την υποβολή των οριζόμενων στην παράγραφο 2 του άρθρου 95 του ν.4070/2012 δικαιολογητικών περί ανανέωσης της ειδικής άδειας οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου.

Διευκρινίζεται ότι οι κάτοχοι ειδικών αδειών οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου που έχουν λήξει πριν τη θέση σε ισχύ του ν.4199/2013, ήτοι την 11η Οκτωβρίου 2013, λόγω συμπλήρωσης του 67ου έτους ηλικίας τους κατά τα οριζόμενα της παραγράφου 1 του άρθρου 26 του ν.3710/2008 (Α’ 216) δύνανται να την ανανεώσουν κατόπιν υποβολής σχετικού αιτήματος και λοιπών δικαιολογητικών του ν.4070/2012 καταβάλλοντας παράβολο υπέρ του Δημοσίου ποσού πενήντα (50) ευρώ ακόμα κι αν έχει παρέλθει εξάμηνο από την ημερομηνία λήξης αυτής.

β. Το όριο ηλικίας των οδηγών σχολικών λεωφορείων ορίζεται στα εξήντα πέντε (65) έτη.

γ. Το όριο ηλικίας των ιδιοκτητών- οδηγών, καθώς και οδηγών με σχέση εξαρτημένης εργασίας, αστικών και υπεραστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης, ορίζεται στα εξήντα επτά (67) έτη ηλικίας.

δ. Καταργείται η παράγραφος 1 του άρθρου 26 του ν.3710/2008 (Α’ 216).

17. Με το άρθρο 106 παρ.23 Οι διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 5Α του ν.3887/2010 (Α’ 174), όπως αυτό προστίθεται με την παράγραφο 1 του άρθρου 121 του παρόντος νόμου και αναφέρεται στη διαδικασία θέσης σε προσωρινή ακινησία Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, εφαρμόζονται και στα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας ρυθμίζονται θέματα σχετικά με τη διακοπή ασφαλιστικών υποχρεώσεων του μεταφορέα κατά τη διάρκεια της προσωρινής ακινησίας.

18. Με το άρθρο 133 του νόμου ορίζεται ότι για Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα των οποίων εγκρίθηκε η μόνιμη μεταφορά έδρας στο Δήμο Χερσονήσου Ν. Ηρακλείου μέχρι 31.7.2012 καθώς και για Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα των οποίων εγκρίθηκε με απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη η μόνιμη μεταφορά έδρας τους μέχρι 30.4.2013 και οι οποίες ανακλήθηκαν, ο οικείος Περιφερειάρχης εκδίδει κατά δέσμια αρμοδιότητά του νέα απόφαση με την οποία μεταφέρονται οριστικά όλα τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα που περιλαμβάνονται στις παραπάνω αποφάσεις.

Γ. Θέματα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΚ)181/2011 σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών στις οδικές μεταφορές

Με το άρθρο 117 ρυθμίζονται τα θέματα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΚ)181/2011 σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών στις οδικές μεταφορές.

1. Με την παράγραφο 1 αυτού ορίζεται ότι με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ρυθμίζονται ανά κατηγορία οδικών επιβατικών μεταφορών, το εύρος εφαρμογής, οι εθνικοί φορείς ελέγχου, οι επιβαλλόμενες διοικητικές κυρώσεις και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των προβλέψεων του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 181/2011 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (Ε.Ε. L 51/28.2.2011) «για τα δικαιώματα των επιβατών λεωφορείων και πούλμαν και για την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2006/2004». Έως την 1η Μαρτίου 2017 οι διατάξεις του κανονισμού αυτού δεν εφαρμόζονται στις διεθνείς τακτικές μεταφορές επιβατών μεταξύ της Ελλάδας και χωρών που δεν είναι μέλη της Ε.Ε..

2. Με την παράγραφο 2 αυτού ορίζεται ότι τα επιβαλλόμενα διοικητικά πρόστιμα υπέρ του Δημοσίου για τις παραπάνω παραβάσεις κυμαίνονται από 800 έως 1500 ευρώ, ενώ σε περίπτωση υποτροπής για την ίδια παράβαση το πρόστιμο διαμορφώνεται σε 1500 έως 1800 ευρώ για την πρώτη φορά, 1810 έως 2000 ευρώ για τη δεύτερη φορά και 2010 έως 3000 ευρώ για την τρίτη φορά και σε 3000 ευρώ για κάθε επόμενη υποτροπή.

3. Με την παράγραφο 3 αυτού ορίζεται ότι, έως την ανάθεση της εκτέλεσης των υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου, για τις εθνικές τακτικές αστικές ή υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών που εκτελούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2963/2001 (Α΄ 268), ως εθνικοί φορείς ελέγχου λογίζονται οι οικείες Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών της έδρας του ΚΤΕΛ και τα οικεία Πειθαρχικά Συμβούλια, ενώ οι διοικητικές κυρώσεις ρυθμίζονται από τις διατάξεις του π.δ. 170/2003 (Α΄ 140).

Δ. Θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας

Άρθρο 101

1. Προβλέπεται η έκδοση απόφασης Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων που καθορίζει τις λεπτομέρειες για τη κυκλοφορία επιβατηγών αυτοκινήτων εφοδιασμένων αντί εφεδρικού τροχού, με Κιβώτιο Επισκευής Ελαστικού ή με ειδικά συστήματα οδήγησης (παρ. 2).

2. Τα σχολικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν πριν την 15-5-2013 εξακολουθούν να κυκλοφορούν και να μεταβιβάζονται μέχρι την λήξη ισχύος των αδειών τους, με τις προδιαγραφές που ταξινομήθηκαν (παρ. 3) και δεν απαιτείται αλλαγή των αδειών κυκλοφορίας.

3. Επίσης θα εκδοθεί απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με την οποία θα καθοριστούν νέες προδιαγραφές για σχολικά λεωφορεία που μεταφέρουν νήπια και μαθητές εντός αστικών περιοχών(παρ.4).

4. Με το άρθρο 101 παρ.5, ορίζεται ότι με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και συνυπογραφή του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής καθορίζονται οι όροι και προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας των Σταθμών Διεθνών Λεωφορειακών Γραμμών καθώς και η διαδικασία και προϋποθέσεις χορήγησης της πιο πάνω άδειας. Η ίδρυση και λειτουργία των ως άνω σταθμών, θα επιτρέπεται κατόπιν άδειας που θα χορηγείται από την αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας. Η χρήση Σταθμού Διεθνών Λεωφορειακών Γραμμών στην αφετηρία / τέρμα των διεθνών λεωφορειακών γραμμών (στο ελληνικό έδαφος), καθίσταται υποχρεωτική για τη χορήγηση άδειας διεθνούς τακτικής λεωφορειακής γραμμής, μετά το πέρας τριών (3) ετών από την έκδοση του προαναφερθέντος προεδρικού διατάγματος.

Άρθρο 103

Παρατείνεται η προθεσμία για απόκτηση Π.Ε.Ι. μεταφοράς επιβατών , των οδηγών , κατόχων αδειών οδήγησης των υποκατηγοριών Δ1, ΔΙ+Ε των κατηγοριών Δ, Δ+Ε μέχρι 9-3-2014 (παρ. 1).

Άρθρο 112

Ρυθμίζονται θέματα σχετικά με τις κυκλοφοριακές συνδέσεις σε πρατήρια υγρών καυσίμων.

Άρθρο 114

Με τις διατάξεις του άρθρου αυτού καθίσταται υποχρεωτικό, η αντικατάσταση συστήματος – εξαρτήματος που έχει τοποθετηθεί εκ κατασκευής σε κάποιο όχημα να γίνει με άλλο όμοιο που είναι επίσης εγκεκριμένο με την ίδια ή νεώτερη οδηγία της ΕΕ ή διεθνή Κανονισμό. Για να γίνει αυτό πρέπει η οδηγία /κανονισμός του «αρχικού» συστήματος- εξαρτήματος να προβλέπει «αυτοτελώς» την έκδοση έγκρισης τύπου για τέτοιο εξάρτημα. Αν η οδηγία – κανονισμός δεν το προβλέπει –επιτρέπει τότε δίδεται η δυνατότητα στον Υπουργό με υπουργική απόφαση να καθορίσει τους όρους και τις προϋποθέσεις αντικατάστασης.

Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου θα σας δοθούν περαιτέρω οδηγίες κατά περίπτωση.

Άρθρο 115

1. Προβλέπονται ρυθμίσεις σχετικές με τα πρατήρια υγραερίου (παρ. 1,2,3,4 και 5 ).

2. Προβλέπονται ρυθμίσεις σχετικές με την λειτουργία πρατηρίων φυσικού αερίου αμιγών και μικτών (παρ. 6, 7, και 8) Θα αναμένετε την έκδοση των σχετικών αποφάσεων του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

Άρθρο 116

1. Προβλέπονται ρυθμίσεις σχετικές με τα συνεργεία αερίων καυσίμων(παρ. 1).

2. Με την παρ.2 απαλλάσσονται οι εκμεταλλευτές συνεργείων από την υποχρέωση της έκδοσης, ή της αναθεώρησης της άδειας δόμησης ή της αναθεώρησης της οικοδομικής άδειας σε περίπτωση υφιστάμενου κτιρίου για την εγκατάσταση και τη χορήγηση της άδειας λειτουργίας συνεργείου, με χρήση Η (εμπορική), Ι (βιομηχανία – βιοτεχνία), Λ (σταθμός αυτοκινήτων) ή Κ (αποθήκευση), ανεξάρτητα από τη διαφοροποίηση ως προς το δυσμενέστερο του αριθμού των απαιτουμένων θέσεων στάθμευσης.

Ε. Θέματα Οδικών Εμπορευματικών Μεταφορών

Άρθρο 118

Τροποποιούνται τα άρθρα 3, 4 και 5 του ν. 3651/2008 (Α' 44) και καταργείται η υποχρέωση των αυτόνομων πανελλαδικών και των μικτών επιχειρήσεων οδικής βοήθειας να καταθέτουν στην αρμόδια κατά περίπτωση αρχή αντίγραφα των ασφαλιστηρίων οδικής βοήθειας που συνάπτουν με τους ασφαλισμένους τους (προκειμένου για ασφαλιστικές επιχειρήσεις) ή αντίγραφα των συμβάσεων οδικής βοήθειας που συνάπτουν με τους συνδρομητές τους (προκειμένου για μη ασφαλιστικές επιχειρήσεις).

Άρθρο 121

Παράγραφος 1: Προβλέπεται η δυνατότητα προσωρινής ακινησίας των φορτηγών δημοσίας χρήσης και παρέχεται νομοθετική εξουσιοδότηση στους Υπουργούς Οικονομικών , Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας για τη ρύθμιση της δυνατότητας διακοπής των ασφαλιστικών υποχρεώσεων του μεταφορέα κατά τη διάρκεια της προσωρινής ακινησίας. Η εγκύκλιός μας υπ' αριθμ. Β1/34382/3228/7-8-2013 (ΑΔΑ ΒΛΩΕ1-Τ3Β) εξακολουθεί να ισχύει.

Παράγραφος 2: Προβλέπεται ότι οι κάτοχοι άδειας άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων διεθνών μεταφορών, οι οποίοι απέκτησαν την άδεια ή το αντίστοιχο πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας (ΠΕΕ) λόγω προηγούμενης επαγγελματικής εμπειρίας χωρίς εξετάσεις σε εφαρμογή του π.δ. 346/2001 και των προγενέστερων κανονιστικών διατάξεων, απαλλάσσονται από τις εξετάσεις για την απόδειξη της επαγγελματικής τους επάρκειας στις εθνικές μεταφορές, εφ' όσον αποδεικνύουν ότι εργάζονταν συνεχώς ως διαχειριστές μεταφορικής επιχείρησης διεθνών μεταφορών εμπορευμάτων κατά τα τελευταία δέκα έτη πριν από τις 4 Δεκεμβρίου 2009.

Σε αυτούς η αρμόδια υπηρεσία μεταφορών της Περιφέρειας χορηγεί με αίτησή τους ΠΕΕ εθνικών και διεθνών οδικών μεταφορών εμπορευμάτων σύμφωνα με το υπόδειγμα του παραρτήματος ΙΙΙ του Κανονισμού 1071/2009. Κατά την έκδοση του ΠΕΕ οι αρμόδιες υπηρεσίες θα διαγράφουν με το χέρι το ακόλουθο κείμενο από το έντυπο του ΠΕΕ:

"πέρασε επιτυχώς τις εξετάσεις (έτος: ...... περίοδος: ......)(5) που απαιτούνται για τη χορήγηση πιστοποιητικού επαγγελματικής επάρκειας για οδικές μεταφορές εμπορευμάτων/επιβατών (3), σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 1071/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 21ης Οκτωβρίου 2009, σχετικά με τη θέσπιση κοινών κανόνων όσον αφορά τους όρους που πρέπει να πληρούνται για την άσκηση του επαγγέλματος του οδικού μεταφορέα (6)"

και αντί του ανωτέρω κείμενου θα συμπληρώνουν (χειρόγραφα ή με σφραγίδα), θα υπογράφουν αρμοδίως και θα σφραγίζουν με την επίσημη σφραγίδα της υπηρεσίας το εξής κείμενο, στα ελληνικά και αγγλικά:

"Χορήγηση σύμφωνα με το άρθρο 9 Κανονισμού 1071/2009 και το άρθρο 121 του νόμου 4199/2013 (ΦΕΚ Α' 216)

Issued according to Article 9 of Regulation 1071/2009 and article 121 of Greek Law 4199/2013 (Official Journal Α' 216)"

Άρθρο 128: Απλούστευση της διαδικασίας χορήγησης των αδειών κυκλοφορίας και μεταβίβασης της κυριότητας των φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης

Η μόνη αλλαγή, που επέρχεται με την παρούσα διάταξη, είναι η διενέργεια της πράξης μεταβίβασης επί του εντύπου της άδειας κυκλοφορίας και όχι επί του βιβλιαρίου μεταβολών και κυριότητας, το οποίο καταργείται ΦΙΧ αυτοκίνητα μικτού βάρους κάτω των τεσσάρων τόνων, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που γίνεται και στα Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητα.

Συγκεκριμένα:

Στο πίσω μέρος της άδειας κυκλοφορίας, αφού κατατεθούν οι πινακίδες των ΦΙΧ αυτοκινήτων και καταβληθούν τα τέλη μεταβίβασης, υπογράφεται η πράξη από αγοραστή και πωλητή. Στα πεδία C.1.1 και C.2.2 αναγράφονται η επωνυμία ή το ονοματεπώνυμο του αγοραστή και στα αντίστοιχα πεδία ο τρόπος μεταβίβασης (παρακράτηση κυριότητας, χρηματοδοτική μίσθωση, πλήρης κυριότητα, ή αναγραφή του αριθμού συμβολαίου εάν έχει συνταχθεί συμβολαιογραφική πράξη.)

Επίσης, κατά τη μεταβίβαση δεν απαιτείται πλέον συμβολαιογραφικό έγγραφο, αλλά αρκεί απλή εξουσιοδότηση με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

Στη συνέχεια, ακολουθείται η ίδια διαδικασία που ακολουθείται μέχρι σήμερα, δηλαδή έλεγχος μεταφορικού έργου, μεταφορά φακέλων εάν είναι αναγκαία, καθώς και υποβολή τυχόν πρόσθετων δικαιολογητικών (βεβαίωση δ/νσης κτηνιατρικής, υγείας κλπ).

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Ν. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ

Ακριβές Αντίγραφο

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ:

1. ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
- Γενικούς Διευθυντές Μεταφορών
- Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών, Τμήματα, Γραφεία
και για την ενημέρωση των Μεικτών Κλιμακίων Ελέγχου
2. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ
Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Σταδίου 29, 101 10, Αθήνα
Διεύθυνση Κύριας Ασφάλισης Αυτοαπασχολούμενων, Τμήμα Ελευθέρων Επαγγελματιών
3. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, Δ/νση Τροχαίας, Π. Κανελλοπούλου 4, ΤΚ 101 77, Αθήνα
4. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
- 19η Διεύθυνση Τελωνειακών Διαδικασιών, Αμαλίας 40 Αθήνα 10558
(με την παράκληση όπως ενημερωθούν όλα τα τελωνεία της χώρας)
- 33η Διεύθυνση Ελέγχου Τελωνείων, Κ. Σερβίας 10 Αθήνα 10184
- Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ), Πειραιώς 207 και Αλκίφρονος 92, Αθήνα 11853
- Διεύθυνση Φορολογίας Εισοδήματος, Καρ. Σερβίας 10 Αθήνα 10184
- Διεύθυνση Φ.Π.Α., Σίνα 2-4 Αθήνα 10672
- Διεύθυνση Τελών και Ειδικών Φορολογιών, Σίνα 2-4 Αθήνα 10672
- Διεύθυνση Πιστωτικών και Δημοσιονομικών Υποθέσεων, Νίκης 5-7, Αθήνα, 101 80
- Διεύθυνση Βιβλίων και Στοιχείων, Πανεπιστημίου 20 Αθήνα 10184
- Διεύθυνση Φορολογίας Κεφαλαίου, Καρ. Σερβίας 10 Αθήνα 10184
- Διεύθυνση Μητρώου, Καρ. Σερβίας 10 Αθήνα 10184
5. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών ιδίου Υπουργείου, Τμήμα Νομοθετικού Συντονισμού,
Αμαλίας 12, ΤΚ 105 57, Αθήνα
6. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ
Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής
Κλάδος Αστυνομίας και Τάξης, Διεύθυνση Γενικής Αστυνόμευσης & Κανονισμών Λιμένων
Ακτή Βασιλειάδη Πύλη Ε1 18510 Πειραιάς
7. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ (ΟΑΕΕ)
Διεύθυνση Ασφάλισης, Σατωβριάνδου 18 Αθήνα 10432
8. ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΙΔΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, Ανθίμου Γαζή 4 & Χρήστου Λαδά, Αθήνα 10191
9. ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ
Γ. Γενναδίου 4 Τ.Κ. 106 78 Αθήνα, με την παράκληση να ενημερωθούν οι συμβολαιογραφικοί σύλλογοι
της Χώρας
10. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Τμήμα Διοικητικής Εποπτείας Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Επιχειρήσεων,
Αμερικής 3 Αθήνα 10250
11. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Π.Ο.Α.Υ.Σ.)
Πειραιώς 4, 10431 Αθήνα
12. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Π.Ο.Α.Σ.), Πειραιώς 4,10431 Αθήνα
13. ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΓΕ.Π.Ο.Ε.Τ.) Πανεπιστημίου 57,
1ος όροφος τ.κ. 10564 Αθήνα
14. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, Τερτσέτη 6, 54630 Θεσσαλονίκη
15. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
16. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (Ο.Σ.Μ.Ε.), Μενάνδρου 51, 10437 Αθήνα
17. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΑΞΙ & ΑΓΟΡΑΙΩΝ, Πειραιώς 4, ΤΚ 104 31, Αθήνα
18. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (ΟΦΑΕ),
Πατησίων 351 Αθήνα 11144
19. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (ΠΣΧΕΜ), Πειραιώς 4
Αθήνα 10431
20. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΔΧ ΤΟΥ ΝΔ 531/1970, Γούναρη 21-23,
Πειραιάς
21. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (ΠΟΕΜΙΦΑ),
Θηβών 219, Περιστέρι
22. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ
 "Ο Φίλιππος", 26ης Οκτωβρίου 14, Θεσσαλονίκη 54642
23. ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΒΥΤΙΟΦΟΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΧ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟΥ, Ηφαίστου 12 & Φωτοπούλου, Σκαραμαγκάς Αττικής ΤΚ 12462
24. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΧ,
Μαιζώνος 45, Πάτρα
25. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΓΕΡΑΝΟΦΟΡΩΝ (ΣΙΓΟ), Ιερά Οδός 294, Αιγάλεω Αττικής
26. ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

27. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΔΧ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
28. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΥΓΡΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, Φοινίκων 23 ΤΚ 12137 Περιστέρι Αττικής
29. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ «Η
ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ» 3ο χλμ Π.Ε.Ο. Κατερίνης – Θεσσαλονίκης, ΤΚ 60100 ΤΘ 97
30. ΕΝΩΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ, Ξενοφώντος 10 Αθήνα 10557
31. ΕΝΩΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΕΑΒΕ), Ν. Κουντουριώτου 19 Θεσσαλονίκη 54625
32. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΩΝ (ΕΛΠΑ), Μεσογείων 395 Αγία Παρασκευή 15343
33. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
, Αγίου Κωνσταντίνου 6 Αθήνα 10431
34. ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ (Σ.Ε.Ο.Β.), Στουρνάρη 51 Αθήνα 10432
35. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (Ο.Σ.Μ.Ε.), Μενάνδρου 51 Τ.Κ. 104 37 Αθήνα
36. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΕ (Ο.Δ.Δ.Υ. Α.Ε.), Σταδίου 60, ΤΚ 10564, Αθήνα

Εσωτερική κοινοποίηση

• Γραφείο Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
• Γραφείο Υφυπουργού Υποδομών, μεταφορών και Δικτύων
• Γραφείο Γενικού Γραμματέα
• Γενική Διεύθυνση Μεταφορών
• Γενική Διεύθυνση Οδικής Ασφάλειας
• Γενική Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης

Εσωτερική διανομή

Διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών
- Τμήμα Υπεραστικών Συγκοινωνιών
- Τμήμα Αστικών Συγκοινωνιών

Συνημμένο Αρχείο:
Κοινοποίηση διατάξεων του Νόμου «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις»


ΠΗΓΗ:http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...