Αν θες να βρίσκεσαι μπροστά από τις εξελίξεις, πρέπει να παρέχεις συνέχεια νέες υπηρεσίες. Σε αυτό το πλαίσιο, προχωρήσαμε στην αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου στα
Ράδιο Ταξί της Ρόδου.
Ο συνεταιρισμός Ράδιο Ταξί της Ρόδου με αυτή τη μεγάλη και σημαντική επένδυση που αφορά στην προμήθεια και εγκατάσταση ενός τηλεφωνικού κέντρου τεχνολογίας VOIP και σε συνδιασμό με την δεύτερη έκδοση της πλατφόρμας cabs.gr θα παρέχει, πλέον, ολοκληρωμένη λύση στην εταιρία Ραδιο Ταξί που θα επιτρέπει να έχει τον έλεγχο των τηλεφωνικών κλήσεων από σταθερά και κινητά τηλέφωνα, κλήσεις μέσα από το internet και τις smartphone εφαρμογές για επαγγελματίες B2B και ιδιώτες.
Η νέα έκδοση της ψηφιακής πλατφόρμας για εταιρίες Ταξί, cabs.gr, παρέχει μεταξύ άλλων και ολοκληρωμένη διαχείριση κρατήσεων από τουριστικά πρακτορεία και συνεργάτες του εξωτερικού. Η πλατφόρμα αυτοματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος των καθημερινών εργασιών ενός σταθμού Ράδιο Ταξί που λειτουργεί σε τουριστικές περιοχές και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες αντιμετωπίζει πρόβλημα λόγω του μεγάλου φόρτου που δημιουργείται από τη χρονοβόρα αναμονή του πελάτη κατά την κλήση του στο τηλεφωνικό κέντρο σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, η οποία μπορεί να ξεπεράσει τα 10 λεπτά.
Να τονίσουμε ότι η ψηφιακή πλατφόρμα cabs.gr εώς και το τέλος του 2013 θα λειτουργεί σε τέσσερις μεγάλους τουριστικούς προορισμούς και πρίν την έναρξη της νέας τουριστικής σεζόν έχει προγραμματιστεί η εγκατάστασή της σε άλλες πέντε πόλεις.
Η δεύτερη έκδοση της ψηφιακής πλατφόρμας για ράδιο ταξί, cabs.gr, θα βγεί επίσημα στην αγορά στις 15 Νοεμβρίου 2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...