Το πρόβλημα απαντά μεγαλύτερες διαστάσεις στο Δήμο της Αθήνας. Παρά το γεγονός ότι και το Δημοτικό Συμβούλιο και ο ΟΑΣΑ έχουν εγκρίνει τη λειτουργία 39 σταθμών στάθμευσης
ταξί στα όρια του Δήμου, εντούτοις βρισκόμαστε ακόμη σε σημείο μηδέν. Η πίεση που ασκεί το ΣΑΤΑ για να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες είναι δεδομένη. Έχουμε φτάσει στα όρια μας και οι αντοχές και η υπομονή μας έχουν στερέψει.
Στο προηγούμενο τεύχος της εφημερίδας μας είχαμε αναφέρει τις πιάτσες που δημιουργήθηκαν ή πρόκειται να δημιουργηθούν στους νέους σταθμούς του μετρό. Μιλούσα για τα αυτονόητα, αφού είναι υποχρέωση και ευθύνη όσων εμπλέκονται με την κατασκευή και τη λειτουργία του μετρό να φροντίσουν για σταθμούς στάθμευσης ταξί σε κάθε στάση. Είναι απαίτηση όχι μόνο των ταξιτζήδων για να κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους αλλά και του επιβατικού κοινού που δεν έχει κανένα λόγο να ταλαιπωρείται βγαίνοντας στο δρόμο να ψάχνει για ταξί.
Σε ότι αφορά τις υπόλοιπες πιάτσες οι οποίες έχουν εγκριθεί και από τον ΟΑΣΑ και από τις αρμόδιες αρχές των Δήμων, υπάρχει μία καθυστέρηση η οποία σε μας τουλάχιστον φαντάζει αναίτια. Κατανοώ ότι οι ρυθμοί των υπηρεσιών των ΟΤΑ δεν φημίζονται για την ταχύτητά τους, όμως μιλάμε για απλές κατασκευές και απλές διαδικασίες που για κάποιο λόγο εγκλωβίζονται στα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Σε κανέναν Δήμο της Αττικής δεν είχαμε πρόβλημα επικοινωνίας ή συμφωνίας για τη δημιουργία πιατσών σε σημεία που πραγματικά χρειάζονται και εξυπηρετούν τον πολίτη.
Από την συμφωνία έως και την υλοποίηση και λειτουργία της πιάτσας φαίνεται ότι υπάρχει τεράστια απόσταση. Είτε γιατί οι Δήμοι έχουν άλλες προτεραιότητες, είτε γιατί δεν υπάρχουν στα ταμεία τους ακόμη κι αυτά τα ελάχιστα χρήματα που απαιτούνται για την διαγράμμιση και την χωροθέτηση των σταθμών στάθμευσης ταξί, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Σαν επαγγελματίες δεν έχουμε τη δυνατότητα της στάθμευσης σε βασικά σημεία ούτε το επιβατικό κοινό μπορεί να εξυπηρετηθεί όπως θα έπρεπε.
Το πρόβλημα απαντά μεγαλύτερες διαστάσεις στο Δήμο της Αθήνας. Παρά το γεγονός ότι και το Δημοτικό Συμβούλιο και ο ΟΑΣΑ έχουν εγκρίνει τη λειτουργία 39 σταθμών στάθμευσης ταξί στα όρια του Δήμου, εντούτοις βρισκόμαστε ακόμη σε σημείο μηδέν. Η πίεση που ασκεί το ΣΑΤΑ για να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες είναι δεδομένη. Έχουμε φτάσει στα όρια μας και οι αντοχές και η υπομονή μας έχουν στερέψει. Από εδώ και στο εξής η καθυστέρηση λογίζεται ως κοροϊδία, οπότε και εμείς θα το χειριστούμε ανάλογα. Χορτάσαμε από καλές προθέσεις και καλή διάθεση. Χρειαζόμαστε μόνο πιάτσες για να κάνουμε τη δουλειά μας και να εξυπηρετούμε καλύτερα τον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...