Με νέο κύκλο απεργιακών κινητοποιήσεων απειλούν οι ιδιοκτήτες ταξί όλης της χώρας, οι οποίοι θα αναμένουν ώς την ερχόμενη Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου τις τελικές θέσεις-ρυθμίσεις
του υπουργείου Μεταφορών και τις αποφάσεις της κυβέρνησης για τη μελλοντική λειτουργία του κλάδου.
του υπουργείου Μεταφορών και τις αποφάσεις της κυβέρνησης για τη μελλοντική λειτουργία του κλάδου.
1/9/2011
Μάλιστα, πηγές από τον χώρο των ταξί δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να υπάρξει «δυναμική παρουσία» του κλάδου στις συγκεντρώσεις-κινητοποιήσεις που θα γίνουν στο πλαίσιο της Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ). Ωστόσο διευκρίνιζαν ότι «όλα θα εξαρτηθούν από το περιεχόμενο της σχετικής ρύθμισης».
Μάλιστα, πηγές από τον χώρο των ταξί δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να υπάρξει «δυναμική παρουσία» του κλάδου στις συγκεντρώσεις-κινητοποιήσεις που θα γίνουν στο πλαίσιο της Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ). Ωστόσο διευκρίνιζαν ότι «όλα θα εξαρτηθούν από το περιεχόμενο της σχετικής ρύθμισης».
Ηδη το υπουργείο Μεταφορών προχωρεί στη σύνταξη της ρύθμισης για την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί, η οποία θα συζητηθεί στα αρμόδια κυβερνητικά όργανα και στη συνέχεια θα τεθεί σε δημόσια δια-
βούλευση. Μεταξύ άλλων θα προβλέπεται η επέκταση της παροχής συγκοινωνιακού έργου και σε τομείς στους οποίους σήμερα οι αυτοκινητιστές δεν έχουν δικαίωμα δραστηριοποίησης. Στο πλαίσιο αυτό, όπως προέβλεπε και το ΠΔ Ρέππα, οι αυτοκινητιστές θα μπορούν να κυκλοφορούν οχήματα περισσότερων θέσεων (επταθέσια-εννεαθέσια) και να διαφοροποιούν τον τρόπο χρέωσης, παρέχοντας υπηρεσίες με προσυμφωνημένο κόμιστρο (πέραν του ταξιμέτρου). Παράλληλα, προωθείται το μέτρο της μίσθωσης οχημάτων με οδηγό, κάτι που σήμερα δεν επιτρέπεται.
ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. Την ίδια στιγμή αυξημένες θα είναι και οι υποχρεώσεις των ιδιοκτητών ταξί, καθώς πρόκειται να θεσμοθετηθούν προϋποθέσεις εισόδου στο επάγγελμα, τυπικού αλλά και ουσιαστικού χαρακτήρα, όπως είναι η απόκτηση διοικητικής άδειας χαμηλού κόστους και η κατοχή φιλικού προς το περιβάλλον οχήματος. Παράλληλα, θα προβλέπονται αυστηρές εξετάσεις για την είσοδο στο επάγγελμα, προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να αποτελέσει καταφύγιο για κάποιους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν περιστασιακά.
Πάντως, χτες, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Ιδιοκτητών Αγοραίων - Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος, παρεμβαίνοντας στο «μέτωπο» Ρέππα - Ραγκούση, κατηγόρησε τον νυν υπουργό Μεταφορών ότι «κοροϊδεύει τον κόσμο και τους ιδιοκτήτες ταξί, τη στιγμή που οι θέσεις του κλάδου δικαιώθηκαν από τα πέντε κόμματα της Βουλής, συμπεριλαμβανομένου και του ΠΑΣΟΚ». Ο κ. Λυμπερόπουλος, σε δηλώσεις του έξω από τα γραφεία της ΝΔ στη Λεωφόρο Συγγρού, έκανε λόγο για «σκάνδαλο παραποίησης» από πλευράς του υπουργείου Μεταφορών της απόφασης του ΣτΕ για τα κλειστά επαγγέλματα. Οπως ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά, «η απόφαση του ΣτΕ που εμφάνισε ο κ. Ραγκούσης προκειμένου να πείσει την κοινή γνώμη ότι δικαιώνεται για τους χειρισμούς του στο θέμα των ταξί δεν αφορά τα ταξί αλλά προσφυγή του 2007 για τον κλάδο των φορτηγών, η οποία καθαρογράφηκε πριν από λίγες μέρες».
Είναι αντισυνταγματικό! Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας των ταξιτζήδων Θύμιος Λυμπερόπουλος, σχετικά με την επίκληση του άρθρου 5 του Συντάγματος «περί ελεύθερης συμμετοχής στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας», απάντησε... με το άρθρο 25 (!), το οποίο, όπως είπε, «προβλέπει την αρχή της αναλογικότητας και βάσει αυτού εξαιρείται η απελευθέρωση των ταξί».
Πηγή:http://www.tanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...