protothema.gr |
οι μισές εκτιμάται ότι αφορούν το Λεκανοπέδιο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής κ. Κώστα Καρτάλη 17.500 ταξί (13.500 που είναι υφιστάμενος στόλος συν τις 4.000) είναι πάρα πολλά για το κέντρο, αφού επιστημονικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι ένα ταξί μέσα στην πόλη ισοδυναμεί με 10 οχήματα.
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι τις μέρες των απεργιακών κινητοποιήσεων των επαγγελματιών του κλάδου, οι δρόμοι της Αθήνας θυμίζουν Αύγουστο με την αέρια ρύπανση να περιορίζεται κατά 50% και να υπερδιπλασιάζεται ο μέσος όρος ταχύτητας.
Ο βουλευτής Μαγνησίας του ΠΑΣΟΚ, σε επιστολή που απέστειλε στον υπουργό Υποδομών κ. Γιάννη Ραγκούση με αφορμή το σχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί, σημειώνει ότι «το εύρος της απελευθέρωσης των αδειών ταξί δεν πρέπει να αγνοεί τα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά μιας πόλης» και προσθέτει ότι αυτό που έχει σημασία είναι ο αριθμός των διανυόμενων χιλιομέτρων ανά ημέρα και η περιβαλλοντική και κυκλοφοριακή επιβάρυνση.
Προβληματική χαρακτηρίζει την πρόβλεψη του νόμου για την οργάνωση των αδειών μέσα από εταιρείες, υποστηρίζοντας ότι θα πρέπει να υπάρχει ελεύθερη επιλογή στη νομική μορφή και να επιτραπεί άδειες να αποκτούν φυσικά πρόσωπα, συνεταιρισμοί κ.ά.
Σύμφωνα με τον κ. Καρτάλη, η απελευθέρωση πρέπει επίσης να συνοδεύεται από την ελεύθερη μεταβίβαση άδειας ταξί, υπό την προϋπόθεση καθιέρωσης αντικειμενικών αξιών, στα πρότυπα των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων.
Οπως αναφέρει, η αντικειμενική τιμή θα προσδιορίζεται ανάλογα με την περιοχή, καθώς άλλη θα είναι π.χ. στην Ανάφη και άλλη στη Ρόδο. Με την καθιέρωση αντικειμενικών αξιών αντιμετωπίζεται στη ρίζα του το πρόβλημα της φοροδιαφυγής και του μαύρου χρήματος στις μεταβιβάσεις των αδειών. «Είναι προφανές δε ότι όσο περισσότερες μεταβιβάσεις πραγματοποιούνται τόσο δυναμικότερη είναι η αγορά και τόσο περισσότερα τα έσοδα για το Ελληνικό Δημόσιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...