Στα περσινά επίπεδα κυμαίνεται η τουριστική σεζόν για τους ιδιοκτήτες ταξί στη Ρόδο. Παρόλο που το ξεκίνημα ήταν υποτονικό, η κίνηση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο εξισορρόπησε τα δεδομένα για τα ταξί.
Σε περίπτωση που οι τουριστικές αφίξεις κινηθούν σε ικανοποιητικά επίπεδα τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο, τότε προβλέπεται να μην μετρήσουν σημαντικές απώλειες οι ταξιτζήδες που δραστηριοποιούνται στο νησί. Παρόλα αυτά, οι επαγγελματίες ανησυχούν για την πορεία του κλάδου, καθώς έχει περιοριστεί πολύ το μεταφορικό έργο των ταξί ύστερα από την παραχώρηση αρμοδιοτήτων στις εταιρείες ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και στα τουριστικά πρακτορεία που εκμισθώνουν οχήματα ή mini van με οδηγό.
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Ρόδου, κ. Θεοδόσης Καστανίδης πλέον δεν γίνονται μεγάλες διαδρομές. Τα ταξί κάνουν τις συνήθεις αποστάσεις προς αεροδρόμιο ή Φαληράκι. «Πλέον κανείς δεν επιλέγει τα ταξί για μεγάλες αποστάσεις όπως πριν. Οι ξένοι επισκέπτες του νησιού μας είναι χαμηλής οικονομικής στάθμης και κινούνται πολύ συντηρητικά. Τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα από την άλλη είναι πολύ οικονομικότερα σε σύγκριση με το παρελθόν και συνεπώς περισσότερο προσιτά στον επισκέπτη. Την ίδια στιγμή, υπάρχει ανταγωνισμός με εταιρείες που διοργανώνουν εκδρομές με μίνι βαν.
Συνεπώς, έχει περιοριστεί σημαντικά η δουλειά για τα ταξί. Ευτυχώς όμως τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αυξήθηκε η κίνηση και ελπίζουμε να συνεχιστούν μέχρι και τον Οκτώβριο τα πράγματα σε ικανοποιητικούς ρυθμούς για να πιάσουμε τα περσινά δεδομένα. Η περίοδος από τον Απρίλιο μέχρι και τον Ιούνιο δεν ήταν καθόλου καλή και ευχόμαστε να καταφέρουμε να συγκρατήσουμε τις απώλειες», είπε ο κ. Καστανίδης.
Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Ρόδου, υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός από τις εταιρείες και τα πρακτορεία που διοργανώνουν μετακινήσεις με μίνι βαν, καθώς χρησιμοποιούν παράνομους οδηγούς. «Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου χρησιμοποιούνται παράνομοι οδηγοί σε μίνι βαν. Γίνεται δε άγρα πελατών έξω από ξενοδοχεία από παράνομους οδηγούς οι οποίοι μπορεί να συνεργάζονται με τις όποιες εταιρίες. Λόγω όλων αυτών τα ταξί έχουν χάσει μεγάλο μέρος της δουλειάς τους και κυρίως τις μεγάλες διαδρομές», είπε ο κ. Καστανίδης, ο οποίος επισημαίνει ότι το νέο νομοσχέδιο που προβλέπεται να ψηφιστεί από τη Βουλή τον Σεπτέμβριο αναμένεται να ενισχύσει τον κλάδο των ταξί.
Επίσης ο κ. Καστανίδης εμφανίζεται ικανοποιημένος που η κυβέρνηση θέτει περιορισμούς στην εξάπλωση της UBER στην Ελλάδα.
«Με το νέο νομοσχέδιο αναμένεται να ενισχυθεί ο κλάδος μας, καθώς αρμοδιότητες που δόθηκαν στις εταιρείες ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων ή στα πρακτορεία περιορίζονται ή αφαιρούνται. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο που η κυβέρνηση θέτει περιορισμούς στην εξάπλωση της UBER στην Ελλάδα.
Εάν ανοίξει η αγορά για τη συγκεκριμένη εταιρεία, όπως προσπαθεί να πετύχει η ΝΔ, 50.000 οικογένειες στην Ελλάδα, που συντηρούνται από τα ταξί, θα μαραζώσουν. Όταν έρθει προς ψήφιση το νομοσχέδιο, θα φανεί ποιοι είναι οι φίλοι μας και ποιοι όχι», είπε ο κ. Καστανίδης.
ΠΗΓΗ: http://taxianddriver.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...