Του Φώτη Φωτεινού
Η διαμάχη κρατάει εδώ και χρόνια. Κορυφώθηκε επί υπουργίας Γ. Ραγκούση, ο οποίος απελευθέρωνε πλήρως τον κλάδο. Μετά ήρθε η συμβιβαστική λύση του Μ
. Βορίδη, ο οποίος επέβαλε πλαφόν στην έκδοση των νέων αδειών και έδωσε το δικαίωμα πρώτης προτίμησης στους υφιστάμενους ιδιοκτήτες ταξί για την απόκτηση των αδειών μίνι βαν (7θέσια – 9θέσια).
Ξάφνου, την Παρασκευή (2/11) το βράδυ, ο ΣΑΤΑ εξέδωσε ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία «έναν ακόμη πονοκέφαλο επιφύλασσε στον κλάδο των ταξί ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης.
Με τη γνωστή συνταγή του απόλυτου αιφνιδιασμού, το υπουργείο ενημέρωσε ότι στο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή περιέχεται άρθρο που ουσιαστικά αφαιρεί μέρος του μεταφορικού μας έργου.
Είναι απορίας άξιο αυτό που προσπαθεί να κάνει ο κ. Χατζηδάκης. Μόνο ο ίδιος γνωρίζει πως και γιατί μέσα σε μια παράγραφο ικανοποιείται το πάγιο αίτημα του τουριστικού κλάδου, δηλαδή του ΣΕΤΕ, να νομιμοποιηθεί η υποκλοπή του μεταφορικού μας έργου».
Η διαμάχη μεταξύ των ιδιοκτητών ταξί (προχωρούν σε επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες από τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου), των ξενοδόχων και των εταιρειών μίσθωσης αυτοκινήτων εδράζεται στα ακόλουθα:
-Οι ξενοδόχοι και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων ζητούν να επιτραπεί στις επιχειρήσεις ενοικιαζομένων αυτοκινήτων, η ενοικίαση αυτοκινήτου με οδηγό, κάτι το οποίο υπάρχει σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΟΟΣΑ.
Η ενοικίαση αυτοκινήτου με οδηγό να επιτρέπεται μόνο για συγκεκριμένων προδιαγραφών αυτοκίνητα (δηλαδή πολυτελών, από ένα κυβισμό και πάνω κλπ).
Τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό να λειτουργούν μόνο με προκρατήσεις μέσω διαδικτύου, τηλεφώνου κλπ, και να μπορούν να παραλαμβάνουν πελάτη μόνο από προκαθορισμένο σημείο.
-Δεν πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τον αριθμό των αδειών ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων με οδηγό, τη νομική μορφή (ατομική επιχείρηση ή εταιρεία) ή την τιμολογιακή πολιτική.
Κύριο ζητούμενο στην όποια νέα νομοθετική ρύθμιση είναι να δημιουργηθούν προδιαγραφές ποιότητας – κατάστασης – τεχνολογίας – μεγέθους οχήματος, που θα λαμβάνουν υπόψη τις νέες ανάγκες του τουρισμού, πχ mini bus μέχρι 9 θέσεων, οχήματα 4×4, λιμουζίνες κλπ.
Με άλλα λόγια, οι ιδιοκτήτες ταξί θεωρούν ότι, με αυτό τον τρόπο, τα ξενοδοχεία και οι εταιρείες leasing θα τους «υφαρπάξουν» την καλή πελατεία από λιμάνια, αεροδρόμια και φυσικά από τα ξενοδοχεία.
http://www.trolleatzis.com/2012/11/leasing.html#ixzz2BH9NcA8I
Η διαμάχη κρατάει εδώ και χρόνια. Κορυφώθηκε επί υπουργίας Γ. Ραγκούση, ο οποίος απελευθέρωνε πλήρως τον κλάδο. Μετά ήρθε η συμβιβαστική λύση του Μ
. Βορίδη, ο οποίος επέβαλε πλαφόν στην έκδοση των νέων αδειών και έδωσε το δικαίωμα πρώτης προτίμησης στους υφιστάμενους ιδιοκτήτες ταξί για την απόκτηση των αδειών μίνι βαν (7θέσια – 9θέσια).
Ξάφνου, την Παρασκευή (2/11) το βράδυ, ο ΣΑΤΑ εξέδωσε ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία «έναν ακόμη πονοκέφαλο επιφύλασσε στον κλάδο των ταξί ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης.
Με τη γνωστή συνταγή του απόλυτου αιφνιδιασμού, το υπουργείο ενημέρωσε ότι στο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή περιέχεται άρθρο που ουσιαστικά αφαιρεί μέρος του μεταφορικού μας έργου.
Είναι απορίας άξιο αυτό που προσπαθεί να κάνει ο κ. Χατζηδάκης. Μόνο ο ίδιος γνωρίζει πως και γιατί μέσα σε μια παράγραφο ικανοποιείται το πάγιο αίτημα του τουριστικού κλάδου, δηλαδή του ΣΕΤΕ, να νομιμοποιηθεί η υποκλοπή του μεταφορικού μας έργου».
Η διαμάχη μεταξύ των ιδιοκτητών ταξί (προχωρούν σε επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες από τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου), των ξενοδόχων και των εταιρειών μίσθωσης αυτοκινήτων εδράζεται στα ακόλουθα:
-Οι ξενοδόχοι και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων ζητούν να επιτραπεί στις επιχειρήσεις ενοικιαζομένων αυτοκινήτων, η ενοικίαση αυτοκινήτου με οδηγό, κάτι το οποίο υπάρχει σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΟΟΣΑ.
Η ενοικίαση αυτοκινήτου με οδηγό να επιτρέπεται μόνο για συγκεκριμένων προδιαγραφών αυτοκίνητα (δηλαδή πολυτελών, από ένα κυβισμό και πάνω κλπ).
Τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό να λειτουργούν μόνο με προκρατήσεις μέσω διαδικτύου, τηλεφώνου κλπ, και να μπορούν να παραλαμβάνουν πελάτη μόνο από προκαθορισμένο σημείο.
-Δεν πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τον αριθμό των αδειών ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων με οδηγό, τη νομική μορφή (ατομική επιχείρηση ή εταιρεία) ή την τιμολογιακή πολιτική.
Κύριο ζητούμενο στην όποια νέα νομοθετική ρύθμιση είναι να δημιουργηθούν προδιαγραφές ποιότητας – κατάστασης – τεχνολογίας – μεγέθους οχήματος, που θα λαμβάνουν υπόψη τις νέες ανάγκες του τουρισμού, πχ mini bus μέχρι 9 θέσεων, οχήματα 4×4, λιμουζίνες κλπ.
Με άλλα λόγια, οι ιδιοκτήτες ταξί θεωρούν ότι, με αυτό τον τρόπο, τα ξενοδοχεία και οι εταιρείες leasing θα τους «υφαρπάξουν» την καλή πελατεία από λιμάνια, αεροδρόμια και φυσικά από τα ξενοδοχεία.
http://www.trolleatzis.com/2012/11/leasing.html#ixzz2BH9NcA8I
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...