Καλούν το υπουργείο Υποδομών να καταργήσει πλήρως τα εμπόδια στο επάγγελμα
Οπως αναφέρεται, «οι εργαζόμενοι -μη ιδιοκτήτες επαγγελματίες οδηγοί ταξί... κρίνουν ως θετικό αυτό το μέτρο και είναι έτοιμοι να προσφέρουν την εργασία τους, ειδικά αυτήν τη δύσκολη χρονική περίοδο που μαστίζονται από την υψηλή ανεργία και τις μεθοδεύσεις χειραγώγησης εκ μέρους της συντεχνίας των ''επενδυτών'' στον κλάδο του ταξί».
Σύμφωνα με την απελευθέρωση των
εναλλακτικών υπηρεσιών ταξί δηλώνει το Σωματείο Οδηγών Ταξί Αττικής, το οποίο, σε ανακοίνωσή του καλεί το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης, «να προχωρήσει στην πλήρη κατάργηση των εμποδίων εισόδου στο επάγγελμά μας».
εναλλακτικών υπηρεσιών ταξί δηλώνει το Σωματείο Οδηγών Ταξί Αττικής, το οποίο, σε ανακοίνωσή του καλεί το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης, «να προχωρήσει στην πλήρη κατάργηση των εμποδίων εισόδου στο επάγγελμά μας».
Οπως αναφέρεται, «οι εργαζόμενοι -μη ιδιοκτήτες επαγγελματίες οδηγοί ταξί... κρίνουν ως θετικό αυτό το μέτρο και είναι έτοιμοι να προσφέρουν την εργασία τους, ειδικά αυτήν τη δύσκολη χρονική περίοδο που μαστίζονται από την υψηλή ανεργία και τις μεθοδεύσεις χειραγώγησης εκ μέρους της συντεχνίας των ''επενδυτών'' στον κλάδο του ταξί».
Το Σωματείο δηλώνει τη διαφωνία του με «τις αποφάσεις της ιδιοκτησίας για ακινητοποίηση» των ταξί και τονίζει ότι οι αυτοκινητιστές «είναι εκ του νόμου υπόχρεοι να θέτουν τα Επιβατηγά Δημοσίας Χρήσης οχήματα τους για την εξυπηρέτηση του Πολίτη, καθ' όλη την διάρκεια του 24ωρου και να απασχολούν τουλάχιστον δύο οδηγούς».
Οι συνδικαλιστές επιτίθενται στον ΣΑΤΑ, μιλώντας για «κατ' ευφημισμόν» σωματείο, που τελεί σε «κατάσταση πανικού εν όψει των αναπόφευκτων αλλαγών» και «κήρυξε λοκ άουτ με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες -μη ιδιοκτήτες-οδηγοί ταξί να αποστερηθούν του πενιχρού μεροκάματου, βρίσκοντας τα οχήματα κλειδωμένα».
«Οι σημερινές ακινητοποιήσεις με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των πολιτών, γίνονται στην βάση της προνομιακής αντιμετώπισης τους από τα απομεινάρια του χρεοκοπημένου στην συνείδηση των πολιτών παλαιοκομματικού-πελατειακού συστήματος» σημειώνεται.
«Μαθημένοι στο εύκολο και άκοπο εισόδημα, δεν ανέχονται τον ανταγωνισμό και δεν διστάζουν να δείξουν τα δόντια αναστατώνοντας την κοινωνία, κρύβοντας επιμελώς τις επιδιώξεις τους εμφανιζόμενοι ως υπερασπιστές των λαϊκών συμφερόντων. Αιδώς Αργείοι!» επισημαίνουν οι οδηγοί.
Μάλιστα, γίνεται έκκληση προς τους συνδικαλιστικούς φορείς «να απομονώσουν τους λύκους που ντύθηκαν πρόβατα, αναζητώντας συμμάχους υπεράσπισης της συντεχνιακής τους τύφλωσης» και προς το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης «να προχωρήσει στην πλήρη κατάργηση των εμποδίων εισόδου στο επάγγελμα».
«Στην εποχή της φτώχειας, της ανεργίας, της μαύρης εργασίας, της φοροδιαφυγής, είναι αδιανόητο να προστατεύεται ένα κλειστό καρτέλ χειραγώγησης και αγοραπωλησίας - ενοικίασης Δημοσίων Εγγράφων όπως είναι οι Άδειες Κυκλοφορίας οχημάτων» σημειώνεται.
Οι συνδικαλιστές ζητούν την πιστοποίηση μέσω εκπαίδευσης, την εκκαθάριση του Μητρώου των Επαγγελματιών Οδηγών ταξί, την αντικατάσταση των Ειδικών Αδειών με νέου τύπου, με δυνατότητα ηλεκτρονικής αποθήκευσης δεδομένων και τον επανέλεγχο τους, καθώς και το να τεθεί ως ανώτατο όριο κυκλοφορίας των οχημάτων ταξί τα 10 έτη, «προκειμένου να απαλλαγεί η κοινωνία ...από κινούμενα φέρετρα, ''επισκευασμένα'' με ταινίες συσκευασίας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...