Κατακόρυφη είναι πτώση του τζίρου στον κλάδο του ταξί στην περιοχή μας, γεγονός που αποδίδεται σύμφωνα με τον πρόεδρο Ιδιοκτητών Αγοραίων - Ταξί
Αγριάς κ. Δημήτρη Μπαΐλα στο γεγονός ότι εν μέσω κρίσης τα ταξί είναι ακριβά για τα δεδομένα του κόσμου σήμερα. Μάλιστα η πτώση του τζίρου στον κλάδο εκτιμάται ότι έχει φτάσει το 60%, αφού πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας υπάρχουν 4 - 5 πελάτες.
Αγριάς κ. Δημήτρη Μπαΐλα στο γεγονός ότι εν μέσω κρίσης τα ταξί είναι ακριβά για τα δεδομένα του κόσμου σήμερα. Μάλιστα η πτώση του τζίρου στον κλάδο εκτιμάται ότι έχει φτάσει το 60%, αφού πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας υπάρχουν 4 - 5 πελάτες.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αθηνά Τσιργή
Όλα αυτά φυσικά είναι συνέπεια της οικονομικής κρίσης, που έχει ως αποτέλεσμα να έχουν μειωθεί οι κούρσες και αντί τα ταξί να κυκλοφορούν στους δρόμους μετακινώντας επιβάτες, παραμένουν για ώρες σταθμευμένα στις πιάτσες. Χαρακτηριστικά όπως αναφέρει ο κ. Μπαΐλας, οι περισσότεροι ταξιτζήδες περνάνε περισσότερες ώρες στις πιάτσες παρά οδηγώντας, σε αντίθετη με το παρελθόν που ο κόσμος προτιμούσε περισσότερο το ταξί.
Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο πλέον οι ιδιοκτήτες ταξί δυσκολεύονται ακόμη και να προβούν στη συντήρηση των αυτοκινήτων τους. «Πλέον κάνουμε μόνο την απαραίτητη συντήρηση στα ταξί μας, για να είμαστε εντάξει με το θέμα ασφάλειας» τονίζει ο ίδιος, ενώ αναφερόμενος στο θέμα των ρυθμίσεων προσθέτει ότι «η περιμετρική ζώνη χρήζει της μονής ταρίφας και γι’ αυτό είναι επιτακτική ανάγκη τη δεδομένη στιγμή να γίνουν οι λήψεις κατάλληλων αποφάσεων όχι μόνο για την άρση των απαράδεκτων στρεβλώσεων στον χώρο των ταξί, αλλά και για την δημιουργία ενός βιώσιμου ταξί, το οποίο θα είναι προσιτό από όλους».
Τα ταξί που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο πρόβλημα, σύμφωνα με τον κ. Μπαΐλα, είναι αυτά της ευρύτερης περιοχής και όχι αυτά που βρίσκονται μέσα στην πόλη. «Αυτή τη στιγμή τα ταξί στα χωριά του Πηλίου δεινοπαθούν και τα βγάζουν με δυσκολία πέρα. Καλό είναι να αλλάξουν ορισμένα πράγματα στο χώρο μας για το καλό όλων μας. Όταν ο κόσμος δυσκολεύεται οικονομικά δεν έχει ως προτεραιότητα το ταξί. Εμείς θέλουμε να είναι προσιτό για όλο τον κόσμο», κατέληξε ο κ. Μπαΐλας.
Από την πλευρά του ο κ. Αναστάσης Δεμερτζής, πρόεδρος Σωματείου οδηγών Ταξί Βόλου, αναφέρει ότι το πρόβλημα είναι εντονότερο κυρίως τις απογευματινές και βραδινές ώρες, αφού ο κόσμος αποφεύγει πλέον τα ψώνια αλλά και τη διασκέδαση και κατ ‘επέκταση και τα ταξί: «Δυστυχώς δεν η κατάσταση έχει φτάσει στα όρια της πολλές φορές οι ταξιτζήδες περιμένουν δύο ώρες για μια κούρσα, και αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα από ταξί του βρίσκονται στις πιάτσες. Τα πρωινά υπάρχει ακόμη μια σχετική κίνηση αλλά τα απογεύματα και τις βραδινές ώρες παρατηρείται μεγάλη πτώση που κυμαίνεται στο 65%», τόνισε ο κ. Δεμερτζής.
Τέλος να σημειωθεί ότι μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να πραγματοποιηθεί η συνάντηση που είχε διακοπεί με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό για τον καθορισμό των εδρών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...