Το Σ.Α.Τ.Α δεν είναι πλέον επαγγελματικό σωματείο αλλά κλαμπ του Λυμπερόπουλου που δεν έχει ούτε παρόν ούτε μέλλον. Για τους λόγους αυτούς ιδρύθηκε το Σ.Ι.ΤΑ.Π. Αυτοί που
ίδρυσαν το Σ.Ι.ΤΑ.Π δεν είναι τα παιδιά του λιμανιού και δεν έχουν διαγράφει από το Σ.Α.Τ.Α.
Το Σ.Ι.ΤΑ.Π το ίδρυσαν 38 μέλη πραγματικοί συνάδελφοι ιδιοκτήτες ταξί και κυρίως νέοι που αγαπούν την δουλειά τους και ανησυχούν σοβαρά για όλα αυτά που γίνονται στο Σ.Α.Τ.Α. Μετά την ίδρυση του Σ.Ι.ΤΑ.Π έστειλα στο Σ.Α.Τ.Α εξώδικο που το δημοσιεύουμε ολόκληρο και ζήτησαν την διαγραφή τους από το Σ.Α.Τ.Α γιατί αυτό δεν τους εκπροσωπεί επάξια. Μετά από δύο μήνες το Σ.Α.Τ.Α διαστρέβλωσε και αυτό το εξώδικο και σε επίδειξη λεονταρισμού δημοσίευσε στην όλο μπλε εφημερίδα του ότι δήθεν διέγραψε 6 από αυτούς γιατί συμμετείχαν στην ίδρυση του Σ.Ι.ΤΑ.Π (τη διαγραφή όμως την είχαν ζητήσει οι ίδιοι).
Τα εκατοντάδες μέλη που εντάχθηκαν στο Σ.Ι.ΤΑ.Π δεν είναι από το λιμάνι αλλά από όλο το λεκανοπέδιο και δεν έχουν πειθαρχικά παραπτώματα, ούτε ίδρυσαν το Σ.Ι.ΤΑ.Π για να καλύψουν τις πειθαρχικές τους παραβάσεις. Οι διεργασίες ίδρυσης του Σ.Ι.ΤΑ.Π άρχισαν τον Αύγουστο του 2011, όταν ο πρόεδρος του Σ.Α.Τ.Α και της Ομοσπονδίας μας αφού έλαβε κομματική εντολή μας πρόδωσε και έλυσε τον ανεβασμένο απεργιακό μας αγώνα και μας πήγαινε για κρέμασμα ενώ ο ανεκδιήγητος Ραγκούσης πανηγύρισε και έπαιρνε εγκρίσεις από το υπουργικό συμβούλιο. Γι’ αυτό άρχισαν οι ζυμώσεις για την ίδρυση του Σ.Ι.ΤΑ.Π γιατί προβλέπαμε την καταστροφή. Ευτυχώς για εμάς ο προστάτης του κλάδου μας (Άγιος Χριστόφορος), μας βοήθησε γιατί έπεσε ξαφνικά η κυβέρνηση Παπανδρέου και παρέσυρε μαζί της και το Ραγκούση!!!!!
Περιμέναμε από τον τότε νέο υπουργό κύριο Βορίδη να λύσει τα θέματά μας. Δεν είχαμε καμμία ενημέρωση από την ομοσπονδία. Ο νέος υπουργός είχε δηλώσει δημόσια την αντίθεσή του στο σχέδιο Ραγκούση, αλλά επειδή αγνοούσε το θέμα ζήτησε από την Ομοσπονδία να συντάξει ένα νέο νομοσχέδιο. Όμως και η Ομοσπονδία αγνοούσε τα θέματα του κλάδου και δεν είχε δυνατότητα να συντάξει νομοσχέδιο. Γι’ αυτό προσέφυγε στον αγαπημένο γι’ αυτή νόμο τον ανεκδιήγητο και καταραμένο 3109/2003 γνωστό και ως νόμο Βερελή. Έκανε ελάχιστες παρεμβάσεις σε αυτό πού καταστροφικές για τον κλάδο και τον παρέδωσε ως νομοσχέδιο και έτσι βγήκε ο νόμος 4070/2012 ο οποίος ναι μεν σώζει προσωρινά το μεταβιβάσιμο τον ταξί πλήν όμως είναι πολύ χειρότερος από τον νόμο Βερελή και γι’ αυτό πρέπει πολύ σύντομα να αντικατασταθεί ή να τροποποιηθεί ριζικά. Με τον νέο νόμο δημιουργούνται μεγάλες εταιρίες και καρτέλ, αφού ένα πρόσωπο ή μια εταιρία μπορεί να αποκτήσει 750 άδειες ταξί!!! Αυτά τα καρτέλ που σύντομα θα δημιουργηθούν θα έχουν ως στόχο την εκμετάλλευση των μεγάλων χώρων (αεροδρόμια, λιμάνια κτλ.) και γι’ αυτό με εντολή του προέδρου του Σ.Α.Τ.Α άρχισαν οι ανελέητοι διωγμοί και η τρομοκρατία σε βάρος των συναδέλφων ώστε να μην προσέρχονται στους χώρους αυτούς.
Είναι ΑΙΣΧΟΣ είναι ΝΤΡΟΠΗ να εκδίδει το Σ.Α.Τ.Α ανακοίνωση και να ζητά από την διωκτικές αρχές να διώκονται και να τιμωρούνται οι συνάδελφοι με υπέρμετρες εξοντωτικές ποινές που ζήτησε η Ομοσπονδία και συμπεριλήφθησαν στον νέο νόμο.
Σε όλα αυτά τα σκοτεινά σχέδια που αποβλέπουν στην καταστροφή του κλάδου, το Σ.Ι.ΤΑ.Π είναι αποφασισμένο να αντισταθεί και να προβάλει τα στήθη του.
Το Σ.Ι.ΤΑΠ.. ιδρύθηκε με νέες αρχές, με νέα πιστεύω, με ήθος, με αξιοπρέπεια, με διαφάνεια και με καθαρές διαδικασίες και αποφάσεις που θα λαμβάνονται από όλα τα όργανά του και θα συμμετέχουν σε αυτά όλοι οι συνάδελφοι.
Με όλες αυτές τις αρχές εμφορούμενο το Σ.Ι.ΤΑ.Π είναι αποφασισμένο να δώσει την μάχη μέχρι τέλους και γι’ αυτό καλεί τους συναδέλφου να ενταχθούν σε αυτό.
Το Σ.Α.Τ.Α δεν έχει κανένα όραμα καμιά προοπτική κανένα μέλλον.
Αυτοί που ίδρυσαν το Σ.Α.Τ.Α το 1984 εκδιώχθηκαν βάναυσα από το σημερινό προεδρείο του Σ.Α.Τ.Α, είναι στο πλευρό μας και κλαίει η καρδιά τους για το κατάντημα του Σ.Α.Τ.Α .
Τέλος όσο αναφορά τη περιβόητη ενότητα που περιφέρει ως επιχείρημα ο πρόεδρος του Σ.Α.Τ.Α και οι πρώην Πιατσάρχες του στον Πειραιά είναι ο επιθανάτιος βρόγχος του κλαμπ του Λυμπερόπουλου που βλέπουν τους συνάδελφούς τους να τους εγκαταλείπουν.
Ο Πειραιάς και όμοροι δήμοι δικαιούνται, πρέπει και έχουν δικό τους Σωματείο.
Ολόκληρη η Ελλάδα έχει περισσότερα από 80 τοπικά Σωματεία τα οποία είναι αρμόδια και υπεύθυνα για τα τοπικά τους προβλήματα.
Την ενότητα του κλάδου δεν την διασπά η ίδρυση ενός Πρωτοβάθμιου τοπικού Σωματείου αφού αυτοί την διαφυλάσσει και πρέπει να την διαφυλάττει η δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση δηλαδή Π.Ο. Ε.Ι.Α.Τ.Α της οποίας μέλος θα είναι και το Σ.Ι.ΤΑ.Π.
Παραθέτουμε παρακάτω συννημένα ολα τα σχετικά έγγραφα - αλληλογραφία με τους αρμόδιους φορείς:
http://www.sata.gr
ίδρυσαν το Σ.Ι.ΤΑ.Π δεν είναι τα παιδιά του λιμανιού και δεν έχουν διαγράφει από το Σ.Α.Τ.Α.
Το Σ.Ι.ΤΑ.Π το ίδρυσαν 38 μέλη πραγματικοί συνάδελφοι ιδιοκτήτες ταξί και κυρίως νέοι που αγαπούν την δουλειά τους και ανησυχούν σοβαρά για όλα αυτά που γίνονται στο Σ.Α.Τ.Α. Μετά την ίδρυση του Σ.Ι.ΤΑ.Π έστειλα στο Σ.Α.Τ.Α εξώδικο που το δημοσιεύουμε ολόκληρο και ζήτησαν την διαγραφή τους από το Σ.Α.Τ.Α γιατί αυτό δεν τους εκπροσωπεί επάξια. Μετά από δύο μήνες το Σ.Α.Τ.Α διαστρέβλωσε και αυτό το εξώδικο και σε επίδειξη λεονταρισμού δημοσίευσε στην όλο μπλε εφημερίδα του ότι δήθεν διέγραψε 6 από αυτούς γιατί συμμετείχαν στην ίδρυση του Σ.Ι.ΤΑ.Π (τη διαγραφή όμως την είχαν ζητήσει οι ίδιοι).
Τα εκατοντάδες μέλη που εντάχθηκαν στο Σ.Ι.ΤΑ.Π δεν είναι από το λιμάνι αλλά από όλο το λεκανοπέδιο και δεν έχουν πειθαρχικά παραπτώματα, ούτε ίδρυσαν το Σ.Ι.ΤΑ.Π για να καλύψουν τις πειθαρχικές τους παραβάσεις. Οι διεργασίες ίδρυσης του Σ.Ι.ΤΑ.Π άρχισαν τον Αύγουστο του 2011, όταν ο πρόεδρος του Σ.Α.Τ.Α και της Ομοσπονδίας μας αφού έλαβε κομματική εντολή μας πρόδωσε και έλυσε τον ανεβασμένο απεργιακό μας αγώνα και μας πήγαινε για κρέμασμα ενώ ο ανεκδιήγητος Ραγκούσης πανηγύρισε και έπαιρνε εγκρίσεις από το υπουργικό συμβούλιο. Γι’ αυτό άρχισαν οι ζυμώσεις για την ίδρυση του Σ.Ι.ΤΑ.Π γιατί προβλέπαμε την καταστροφή. Ευτυχώς για εμάς ο προστάτης του κλάδου μας (Άγιος Χριστόφορος), μας βοήθησε γιατί έπεσε ξαφνικά η κυβέρνηση Παπανδρέου και παρέσυρε μαζί της και το Ραγκούση!!!!!
Περιμέναμε από τον τότε νέο υπουργό κύριο Βορίδη να λύσει τα θέματά μας. Δεν είχαμε καμμία ενημέρωση από την ομοσπονδία. Ο νέος υπουργός είχε δηλώσει δημόσια την αντίθεσή του στο σχέδιο Ραγκούση, αλλά επειδή αγνοούσε το θέμα ζήτησε από την Ομοσπονδία να συντάξει ένα νέο νομοσχέδιο. Όμως και η Ομοσπονδία αγνοούσε τα θέματα του κλάδου και δεν είχε δυνατότητα να συντάξει νομοσχέδιο. Γι’ αυτό προσέφυγε στον αγαπημένο γι’ αυτή νόμο τον ανεκδιήγητο και καταραμένο 3109/2003 γνωστό και ως νόμο Βερελή. Έκανε ελάχιστες παρεμβάσεις σε αυτό πού καταστροφικές για τον κλάδο και τον παρέδωσε ως νομοσχέδιο και έτσι βγήκε ο νόμος 4070/2012 ο οποίος ναι μεν σώζει προσωρινά το μεταβιβάσιμο τον ταξί πλήν όμως είναι πολύ χειρότερος από τον νόμο Βερελή και γι’ αυτό πρέπει πολύ σύντομα να αντικατασταθεί ή να τροποποιηθεί ριζικά. Με τον νέο νόμο δημιουργούνται μεγάλες εταιρίες και καρτέλ, αφού ένα πρόσωπο ή μια εταιρία μπορεί να αποκτήσει 750 άδειες ταξί!!! Αυτά τα καρτέλ που σύντομα θα δημιουργηθούν θα έχουν ως στόχο την εκμετάλλευση των μεγάλων χώρων (αεροδρόμια, λιμάνια κτλ.) και γι’ αυτό με εντολή του προέδρου του Σ.Α.Τ.Α άρχισαν οι ανελέητοι διωγμοί και η τρομοκρατία σε βάρος των συναδέλφων ώστε να μην προσέρχονται στους χώρους αυτούς.
Είναι ΑΙΣΧΟΣ είναι ΝΤΡΟΠΗ να εκδίδει το Σ.Α.Τ.Α ανακοίνωση και να ζητά από την διωκτικές αρχές να διώκονται και να τιμωρούνται οι συνάδελφοι με υπέρμετρες εξοντωτικές ποινές που ζήτησε η Ομοσπονδία και συμπεριλήφθησαν στον νέο νόμο.
Σε όλα αυτά τα σκοτεινά σχέδια που αποβλέπουν στην καταστροφή του κλάδου, το Σ.Ι.ΤΑ.Π είναι αποφασισμένο να αντισταθεί και να προβάλει τα στήθη του.
Το Σ.Ι.ΤΑΠ.. ιδρύθηκε με νέες αρχές, με νέα πιστεύω, με ήθος, με αξιοπρέπεια, με διαφάνεια και με καθαρές διαδικασίες και αποφάσεις που θα λαμβάνονται από όλα τα όργανά του και θα συμμετέχουν σε αυτά όλοι οι συνάδελφοι.
Με όλες αυτές τις αρχές εμφορούμενο το Σ.Ι.ΤΑ.Π είναι αποφασισμένο να δώσει την μάχη μέχρι τέλους και γι’ αυτό καλεί τους συναδέλφου να ενταχθούν σε αυτό.
Το Σ.Α.Τ.Α δεν έχει κανένα όραμα καμιά προοπτική κανένα μέλλον.
Αυτοί που ίδρυσαν το Σ.Α.Τ.Α το 1984 εκδιώχθηκαν βάναυσα από το σημερινό προεδρείο του Σ.Α.Τ.Α, είναι στο πλευρό μας και κλαίει η καρδιά τους για το κατάντημα του Σ.Α.Τ.Α .
Τέλος όσο αναφορά τη περιβόητη ενότητα που περιφέρει ως επιχείρημα ο πρόεδρος του Σ.Α.Τ.Α και οι πρώην Πιατσάρχες του στον Πειραιά είναι ο επιθανάτιος βρόγχος του κλαμπ του Λυμπερόπουλου που βλέπουν τους συνάδελφούς τους να τους εγκαταλείπουν.
Ο Πειραιάς και όμοροι δήμοι δικαιούνται, πρέπει και έχουν δικό τους Σωματείο.
Ολόκληρη η Ελλάδα έχει περισσότερα από 80 τοπικά Σωματεία τα οποία είναι αρμόδια και υπεύθυνα για τα τοπικά τους προβλήματα.
Την ενότητα του κλάδου δεν την διασπά η ίδρυση ενός Πρωτοβάθμιου τοπικού Σωματείου αφού αυτοί την διαφυλάσσει και πρέπει να την διαφυλάττει η δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση δηλαδή Π.Ο. Ε.Ι.Α.Τ.Α της οποίας μέλος θα είναι και το Σ.Ι.ΤΑ.Π.
Παραθέτουμε παρακάτω συννημένα ολα τα σχετικά έγγραφα - αλληλογραφία με τους αρμόδιους φορείς:
Δελτιο Τύπου |
Προς Δημο Νικαιας |
http://www.sata.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...