Γνωρίζουμε πολύ καλά πως μπήκε αυτή η διάταξη στο πολυνομοσχέδιο. Οι εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου, έχοντας τη δυνατότητα των απευθείας
συνομιλιών με την τρόικα, βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία να ‘’βάλουν από το παράθυρο’’ τη διάταξη που τους εξυπηρετούσε και για την οποία παλεύουν πολλά χρόνια με θεμιτά και αθέμιτα μέσα.
Επειδή πολλά ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες-τα περισσότερα από τα οποία δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα- οφείλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα περισσότερο για ενημέρωση των συναδέλφων και λιγότερο για να απαντήσω στις γνωστές συνδικαλιστικές συκοφαντίες.
συνομιλιών με την τρόικα, βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία να ‘’βάλουν από το παράθυρο’’ τη διάταξη που τους εξυπηρετούσε και για την οποία παλεύουν πολλά χρόνια με θεμιτά και αθέμιτα μέσα.
Επειδή πολλά ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες-τα περισσότερα από τα οποία δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα- οφείλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα περισσότερο για ενημέρωση των συναδέλφων και λιγότερο για να απαντήσω στις γνωστές συνδικαλιστικές συκοφαντίες.
Την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου, λίγο μετά το μεσημέρι, αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας με συναδέλφους από όλη την Ελλάδα επισκεφτήκαμε τον Υπουργό Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη. Εκεί μας ανακοίνωσε για το επίμαχο άρθρο του πολυνομοσχεδίου που μας αφορά. Αντίγραφο αυτού του σχεδίου δόθηκε σε όλους μας. Ο απόλυτος αιφνιδιασμός ήταν κάτι που βιώσαμε όλοι μας. Όλο το προηγούμενο διάστημα στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν τόσο με τον υπουργό όσο και με τον Γενικό Γραμματέα τον κ. Σταθόπουλο εισπράτταμε διαβεβαιώσεις ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα στον κλάδο μας και ότι το ταξί δεν κινδυνεύει από κανέναν και τίποτα. Προφανώς η ηγεσία του υπουργείου ή μας κορόιδευε ή αιφνιδιάστηκε κι αυτή όπως κι εμείς… λαμβάνοντας μια έτοιμη διάταξη.
Από το μεσημέρι και μετά επιδοθήκαμε σε έναν αγώνα δρόμου, όλοι μας, προκειμένου να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διάταξη. Οι συνεχόμενες απεργίες έγιναν με τη σύμφωνη γνώμη όλων των συμβούλων της Ομοσπονδίας. Το προεδρείο αντέδρασε όσο καλύτερα μπορούσε, κάτω από απίστευτη πίεση χρόνου και δεδομένου ότι το άρθρο για τις μεταφορές είναι μέρος ενός νόμου τόσο σημαντικού για τη χώρα μας.
Γνωρίζουμε πολύ καλά πως μπήκε αυτή η διάταξη στο πολυνομοσχέδιο. Οι εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου, έχοντας τη δυνατότητα των απευθείας συνομιλιών με την τρόικα, βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία να ‘’βάλουν από το παράθυρο’’ τη διάταξη που τους εξυπηρετούσε και για την οποία παλεύουν πολλά χρόνια με θεμιτά και αθέμιτα μέσα. Η πλειοψηφία των βουλευτών και των υπουργών που συναντήσαμε ή επικοινωνήσαμε κατανόησε την αδικία που γίνεται, ωστόσο δήλωσαν εγκλωβισμένοι στο σύνολο του πολυνομοσχεδίου. Σημειώνουμε ότι η ψηφοφορία δεν γίνεται κατ άρθρο αλλά στο σύνολο του νόμου.
Οι διαπραγματευτικές δυνατότητες που είχαμε ήταν σχεδόν ανύπαρκτες. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα καταθέσουμε τόσο εύκολα τα όπλα. Ο αγώνας μας δεν τελειώνει την Τετάρτη το βράδυ με την ψήφιση (μακάρι οι εκπρόσωποι του ελληνικού κοινοβουλίου να έχουν διαφορετική άποψη) του πολυνομοσχεδίου. Αντίθετα, τώρα ξεκινάει η αντεπίθεση. Το σκυμμένο κεφάλι δεν αρμόζει στον ταξιτζή. Το ξέρουμε και το ξέρουν. Μπορεί να κέρδισαν μια μάχη αλλά τον πόλεμο θα τον κερδίσουμε εμείς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...