Καταρχήν σας ζητάμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία, αλλά ειλικρινά δεν ευθυνόμαστε εμείς για αυτό. Παρακάτω σας παραθέτουμε έναν πίνακα για το τι ισχύει στις υπόλοιπες
χώρες της Ευρώπης, ενώ στην Ελλάδα με τη γνωστή συνταγή του απόλυτου αιφνιδιασμού, στο πολυνομοσχέδιο του νέου μνημονίου που κατατέθηκε στη Βουλή προς ψήφιση την Τετάρτη περιέχεται άρθρο που ουσιαστικά αφαιρεί μεγάλο μέρος του μεταφορικού μας έργου. Με τον φαύλο κύκλο της ύφεσης να βρίσκεται στο απόλυτο κόκκινο... και με τις Προσκλήσεις των οικείων Περιφερειαρχών να καλούνται οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση νέων αδειών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων...
Το επιχείρημα του Υπουργείου Μεταφορών...
«Σημειώνεται ότι σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξαιρουμένης της Ελλάδος επιτρέπεται χωρίς χρονικούς ή άλλους περιορισμούς η μίσθωση αυτοκινήτων με οδηγό από γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων. Αυτή η υπηρεσία παρέχεται επίσης και σε χώρες μη μέλη της ΕΕ, όπως Τουρκία και Σερβία, οι οποίες ανταγωνίζονται τη χώρα μας από πλευράς προσέλκυσης τουριστών. Στην Ελλάδα, η παροχή τέτοιου είδους υπηρεσιών δεν είναι μέχρι σήμερα δυνατή».
ΧΩΡΑ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜ. ΤΑΞΙ
ΧΩΡΑ ΤΑΞΙ/1000 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΑΤΟΜΙΚΕΣ-ΜΕΓΑΛΕΣ
7. ΝΟΡΒΗΓΙΑ 1,7 ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΙΚΕΣ
8. ΟΛΛΑΝΔΙΑ 1,4 4,800-275
9. ΕΛΛΑΔΑ 2,9 ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΙΚΕΣ
http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
χώρες της Ευρώπης, ενώ στην Ελλάδα με τη γνωστή συνταγή του απόλυτου αιφνιδιασμού, στο πολυνομοσχέδιο του νέου μνημονίου που κατατέθηκε στη Βουλή προς ψήφιση την Τετάρτη περιέχεται άρθρο που ουσιαστικά αφαιρεί μεγάλο μέρος του μεταφορικού μας έργου. Με τον φαύλο κύκλο της ύφεσης να βρίσκεται στο απόλυτο κόκκινο... και με τις Προσκλήσεις των οικείων Περιφερειαρχών να καλούνται οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση νέων αδειών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων...
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συμπαράσταση σας.
Όταν συμφέρει τους ισχυρούς είμαστε Ευρώπη όταν όμως δεν τους συμφέρει...
Δείτε σχετικά: ΕΔΩ και ΕΔΩ
Το έγγραφο 06.09.2011:
Απελευθέρωση αγοράς στα ταξί και τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα
Δείτε σχετικά: ΕΔΩ και ΕΔΩ
Το έγγραφο 06.09.2011:
Απελευθέρωση αγοράς στα ταξί και τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα
Το επιχείρημα του Υπουργείου Μεταφορών...
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΧΩΡΑ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜ. ΤΑΞΙ
- ΓΕΡΜΑΝΙΑ 82,5 ΕΚ. 56,932 ΧΙΛ.
- ΑΥΣΤΡΙΑ 8,1 ΕΚ. 9,900 ΧΙΛ.
- ΙΣΠΑΝΙΑ 40,2 ΕΚ. 73,014 ΧΙΛ.
- ΦΙΛΑΝΔΙΑ 5,2 ΕΚ. 9,300 ΧΙΛ.
- ΓΑΛΛΙΑ 60,1 ΕΚ. 44,000 ΧΙΛ.
- ΑΓΓΛΙΑ 55,0 ΕΚ. 55,000 ΧΙΛ.
- ΝΟΡΒΗΓΙΑ 4,5 ΕΚ. 7,714 ΧΙΛ.
- ΟΛΛΑΝΔΙΑ 16,0 ΕΚ. 23,500 ΧΙΛ.
- ΕΛΛΑΔΑ 10,0 ΕΚ. 29,000 ΧΙΛ.
ΧΩΡΑ ΤΑΞΙ/1000 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΑΤΟΜΙΚΕΣ-ΜΕΓΑΛΕΣ
- ΓΕΡΜΑΝΙΑ 0,7 31,333 - 120
- ΑΥΣΤΡΙΑ 1,2 7,900 - 50
- ΙΣΠΑΝΙΑ 1,8 ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΙΚΕΣ
- ΦΙΛΑΝΔΙΑ 1,8 8,600 - 350
- ΓΑΛΛΙΑ 0,73 ΤΟ 90% ΑΤΟΜΙΚΕΣ
- ΑΓΓΛΙΑ 1 ΚΥΡΙΩΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ
ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΛΟ ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 300 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
7. ΝΟΡΒΗΓΙΑ 1,7 ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΙΚΕΣ
8. ΟΛΛΑΝΔΙΑ 1,4 4,800-275
9. ΕΛΛΑΔΑ 2,9 ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΙΚΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...