ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Η μάχη για ένα κίτρινο ταξί στους δρόμους της πόλης της Νέας Υόρκης δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Ποιος δεν έχει
ακούσει ή δεν έχει δει καβγάδες να ξεσπούν για το ποιος έφτασε πρώτος στο ταξί ή για το ποιος το χρειάζεται περισσότερο;
Σε κάθε περίπτωση, αυτό που είναι σίγουρο είναι ένα: ο νικητής του καβγά κάθεται αναπαυτικά στην πίσω θέση του ταξί, ενώ ο ηττημένος μένει έξω από αυτό και αναγκάζεται να συνεχίσει το ψάξιμο.
Ωστόσο, μια νέα υπηρεσία δίνει την ευκαιρία στους κατοίκους της Νέας Υόρκης να σταματήσουν να καβγαδίζουν για τα ταξί και να μπορούν στο εξής να τα μοιράζονται. Το αντάλλαγμα βέβαια θα είναι φθηνότερο αντίτιμο για την κούρσα.
Τη δυνατότητα στους κατοίκους να μπορούν να μοιράζονται ένα ταξί την δίνουν πλέον δύο ανταγωνιστικές εφαρμογές οι οποίες συνεργάζονται για τον σκοπό αυτό: το Via και το Curb.
Η υπηρεσία αυτή αποτελεί την πιο πρόσφατη προσπάθεια προκειμένου να ενισχυθούν τα κίτρινα ταξί της πόλης, τα οποία βρίσκονται αντιμέτωπα με πολύ μεγάλο ανταγωνισμό από την Uber και την Lyft, αλλά και άλλες παρόμοιες εταιρείες του χώρου.
Η υπηρεσία αυτή έχει ως στόχο να προσφέρει στους Νεοϋορκέζους άλλη μια επιλογή σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία το σύστημα του μετρό κατακλύζεται από καθυστερήσεις στα δρομολόγιά του.
Να σημειωθεί ότι τα σχετικά στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι τα κίτρινα ταξί έκαναν τον Μάρτιο του 2017 κατά μέσο όρο 332.075 κούρσες την ημέρα. Πρόκειται για έναν αριθμό που είναι μειωμένος σε σχέση με τις 393.886 κούρσες ανά ημέρα που είχαν καταγραφεί έναν ακριβώς χρόνο πριν, τον Μάρτιο του 2016, σύμφωνα με την Επιτροπή Ταξί και Λιμουζίνων της πόλης.
«Νομίζω ότι οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης θα είναι πιο πρόθυμοι να μοιράζονται το ταξί, ειδικά αν αυτό προσφέρεται και στη σωστή τιμή», είναι τα λόγια του Ντάνιελ Ράμοτ, ο οποίος είναι ένας από τους ιδρυτές της Via και ο διευθύνων σύμβουλός της.
Τα ταξί τα οποία μπορούν να μοιράζονται ήδη λειτουργούν στο Μανχάταν. Η υπηρεσία θα συμπεριλάβει και τα πράσινα ταξί, τα οποία κυκλοφορούν στο Βόρειο Μανχάταν αλλά και στις τέσσερις Περιφέρειες της πόλης.
«Δεν πρόκειται για κακή ιδέα. Είναι εξάλλου ένας τρόπος για να γνωρίζεις ανθρώπους. Μπορεί μάλιστα να βρεις και τον έρωτα της ζωής σου μέσα στο ταξί», λέει χαριτολογώντας ο 28χρονος Ραούλ Πέρεζ, ο οποίος είναι μηχανικός.
Ο ίδιος, μάλιστα, μιλώντας στην εφημερίδα «New York Times», θυμάται ότι είχε μοιραστεί ένα ταξί με έναν τουρίστα από την Σουηδία πριν από έξι μήνες επειδή και οι δύο τύχαινε να είναι στο Μανχάταν και ήθελαν να πάνε στο Χάρλεμ.
Ο εν λόγω τουρίστας μίλαγε τόσο πολύ κατά τη διάρκεια της διαδρομής που ο Πέρεζ λέει ότι με αφορμή τα όσα άκουσε από εκείνον θέλει τώρα να επισκεφθεί τη Σουηδία.
Ωστόσο, υπάρχει και η αντίθεση άποψη. Ο 44χρονος Σάμουελ Κον λέει ότι ποτέ δεν θα μοιραζόταν ένα ταξί με κάποιον τον οποίο δεν γνωρίζει. «Υπάρχουν τόσοι τρελοί εκεί έξω. Δεν εμπιστεύομαι κανέναν», λέει χαρακτηριστικά.
ΠΗΓΗ: https://www.ekirikas.com
ακούσει ή δεν έχει δει καβγάδες να ξεσπούν για το ποιος έφτασε πρώτος στο ταξί ή για το ποιος το χρειάζεται περισσότερο;
Σε κάθε περίπτωση, αυτό που είναι σίγουρο είναι ένα: ο νικητής του καβγά κάθεται αναπαυτικά στην πίσω θέση του ταξί, ενώ ο ηττημένος μένει έξω από αυτό και αναγκάζεται να συνεχίσει το ψάξιμο.
Ωστόσο, μια νέα υπηρεσία δίνει την ευκαιρία στους κατοίκους της Νέας Υόρκης να σταματήσουν να καβγαδίζουν για τα ταξί και να μπορούν στο εξής να τα μοιράζονται. Το αντάλλαγμα βέβαια θα είναι φθηνότερο αντίτιμο για την κούρσα.
Τη δυνατότητα στους κατοίκους να μπορούν να μοιράζονται ένα ταξί την δίνουν πλέον δύο ανταγωνιστικές εφαρμογές οι οποίες συνεργάζονται για τον σκοπό αυτό: το Via και το Curb.
Η υπηρεσία αυτή αποτελεί την πιο πρόσφατη προσπάθεια προκειμένου να ενισχυθούν τα κίτρινα ταξί της πόλης, τα οποία βρίσκονται αντιμέτωπα με πολύ μεγάλο ανταγωνισμό από την Uber και την Lyft, αλλά και άλλες παρόμοιες εταιρείες του χώρου.
Η υπηρεσία αυτή έχει ως στόχο να προσφέρει στους Νεοϋορκέζους άλλη μια επιλογή σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία το σύστημα του μετρό κατακλύζεται από καθυστερήσεις στα δρομολόγιά του.
Να σημειωθεί ότι τα σχετικά στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι τα κίτρινα ταξί έκαναν τον Μάρτιο του 2017 κατά μέσο όρο 332.075 κούρσες την ημέρα. Πρόκειται για έναν αριθμό που είναι μειωμένος σε σχέση με τις 393.886 κούρσες ανά ημέρα που είχαν καταγραφεί έναν ακριβώς χρόνο πριν, τον Μάρτιο του 2016, σύμφωνα με την Επιτροπή Ταξί και Λιμουζίνων της πόλης.
«Νομίζω ότι οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης θα είναι πιο πρόθυμοι να μοιράζονται το ταξί, ειδικά αν αυτό προσφέρεται και στη σωστή τιμή», είναι τα λόγια του Ντάνιελ Ράμοτ, ο οποίος είναι ένας από τους ιδρυτές της Via και ο διευθύνων σύμβουλός της.
Τα ταξί τα οποία μπορούν να μοιράζονται ήδη λειτουργούν στο Μανχάταν. Η υπηρεσία θα συμπεριλάβει και τα πράσινα ταξί, τα οποία κυκλοφορούν στο Βόρειο Μανχάταν αλλά και στις τέσσερις Περιφέρειες της πόλης.
«Δεν πρόκειται για κακή ιδέα. Είναι εξάλλου ένας τρόπος για να γνωρίζεις ανθρώπους. Μπορεί μάλιστα να βρεις και τον έρωτα της ζωής σου μέσα στο ταξί», λέει χαριτολογώντας ο 28χρονος Ραούλ Πέρεζ, ο οποίος είναι μηχανικός.
Ο ίδιος, μάλιστα, μιλώντας στην εφημερίδα «New York Times», θυμάται ότι είχε μοιραστεί ένα ταξί με έναν τουρίστα από την Σουηδία πριν από έξι μήνες επειδή και οι δύο τύχαινε να είναι στο Μανχάταν και ήθελαν να πάνε στο Χάρλεμ.
Ο εν λόγω τουρίστας μίλαγε τόσο πολύ κατά τη διάρκεια της διαδρομής που ο Πέρεζ λέει ότι με αφορμή τα όσα άκουσε από εκείνον θέλει τώρα να επισκεφθεί τη Σουηδία.
Ωστόσο, υπάρχει και η αντίθεση άποψη. Ο 44χρονος Σάμουελ Κον λέει ότι ποτέ δεν θα μοιραζόταν ένα ταξί με κάποιον τον οποίο δεν γνωρίζει. «Υπάρχουν τόσοι τρελοί εκεί έξω. Δεν εμπιστεύομαι κανέναν», λέει χαρακτηριστικά.
ΠΗΓΗ: https://www.ekirikas.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...