Συνάδελφοι,
το τελευταίο διάστημα έχει πέσει στην αντίληψή μας ότι έχουν κάνει την εμφάνισή τους και δραστηριοποιούνται τόσο στην περιοχή μας αλλά έχουν εξαπλωθεί και πανελλαδικά ανώνυμες εταιρείες, οι οποίες μεταξύ άλλων παρέχουν και υπηρεσίες εκμετάλλευσης ταξί και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων με οδηγό ιδιοκτήτη ή και τρίτο πρόσωπο.
Αρχικά αυτές οι εταιρείες συστάθηκαν με σκοπό τις εφαρμογές λογισμικού αλλά στη συνέχεια και με αφορμή την ψήφιση των νόμων 4070/’12 και 4093/’12 σε ότι αφορά την απελευθέρωση (άνοιγμα) του επαγγέλματός μας, άδραξαν την ευκαιρία και τροποποίησαν τα καταστατικά τους διευρύνοντας τον αρχικό τους σκοπό προσθέτοντας και την παροχή υπηρεσιών εκμετάλλευσης ΤΑΞΙ.
Οι εταιρείες αυτές λειτουργούν ως μεσάζοντες στην αγορά και εκμεταλλευόμενοι την αδράνειά μας ουσιαστικά ρυθμίζουν το μεταφορικό μας έργο, αφού ανταγωνίζονται τους επαγγελματίες ιδιοκτήτες ταξί με αθέμιτο μάλιστα τρόπο, παίρνοντας το πιο αποδοτικό κομμάτι από το έργο μας το οποίο στη συνέχεια το επινοικιάζουν σε μας, μετατρέποντάς μας ουσιαστικά σε εργαζόμενους – υπαλλήλους τους εκμεταλλευόμενοι τις ιδιοκτησίες μας και οδηγώντας τον κλάδο μας σε διάλυση και τον αυτοαπασχολούμενο ιδιοκτήτη σε αφανισμό.
Δυστυχώς βλέπουμε να γίνονται πράξη καθημερινά όλα αυτά που μαζικά ο κλάδος μας πάλεψε να αποτρέψει με σκληρούς αγώνες δηλαδή την πλήρη απελευθέρωσή του, αλλά τελικά αυτά που καταφέραμε να αποτρέψουμε να γίνουν τότε δυστυχώς κάποιοι συνάδελφοι τα χαρίζουν τώρα στους ανταγωνιστές μας αφού μετατρέπονται οι ίδιοι σε Δούρειο Ίππο για την άλωση του κλάδου μας.
Χρειάζεται λοιπόν προσοχή έτσι ώστε να μην πέσει κανείς στην παγίδα των εταιρειών αυτών και να μην ενδώσει στο έργο που δήθεν μας προσφέρουν. Δηλαδή να μην συνεισφέρει κανείς μας ηθελημένα ή αθέλητα στην ανάπτυξη των ανταγωνιστικών αυτών εταιρειών που έχουν σαν στόχο να υποκαταστήσουν σταδιακά και τα θεσμικά όργανα του κλάδου μας δηλαδή τους μεταφορικούς συνεταιρισμούς, τα Ραδιοδίκτυα και κατ’ επέκταση τα Σωματεία μας και να μας οδηγήσουν στη διάλυση.
Σημειωτέον ότι αυτές οι εταιρείες δεν θα μπορέσουν να αναπτυχθούν και να μας αποσπάσουν μεταφορικό έργο αν εμείς οι ιδιοκτήτες ταξί δεν ενδώσουμε στην προπαγάνδα και στις προσφορές τους, αφού δεν διαθέτουν οχήματα, άρα το μέσο για να πετύχουν το σκοπό τους και να εισβάλλουν στον κλάδο μας είμαστε εμείς οι ίδιοι .
Πρέπει λοιπόν ν’ αντιδράσουμε εγκαίρως και να περιφρουρήσουμε το έργο μας γιατί αν αφήσουμε τις παραπάνω εξελίξεις να μας προσπεράσουν, εκτιμούμε ότι σύντομα θα είναι πολύ αργά και η κατάσταση που θα διαμορφωθεί δεν θα είναι αναστρέψιμη αφού και η πολιτεία δυστυχώς ευνοεί αυτές τις διαδικασίες και τις βλαπτικές για μας εξελίξεις σταπλαίσια του νεοφιλελευθερισμού και της «αυτορρύθμισης» της αγοράς.
Εξάλλου η καλύτερη άμυνα, εν προκειμένω είναι η αντεπίθεση και συγκεκριμένα η βελτίωση των παρεχόμενων από εμάς υπηρεσιών προς το επιβατικό μας κοινό καθώς και η παροχή νέων υπηρεσιών όπως ειδική μεταφορά ή εξειδικευμένη εξυπηρέτηση με επιπρόσθετων παροχών (πιστωτική κάρτα, ταχυμεταφορές, Ιντέρνετ, κλπ.) Επιδίωξή μας είναι η πρόσβαση και συμμετοχή μας στα κέντρα ρύθμισης της αγοράς του τουριστικού προϊόντος εν γένει, όπως δράσεις θεματικού, αγροτικού, θρησκευτικού, μουσειακού τουρισμού κλπ. εκδηλώσεις πολιτιστικού & αθλητικού ενδιαφέροντος σε σύνδεση πάντα με το εξωτερικό όπου θα μας δίνεται η δυνατότητα στις εισόδους της χώρας λιμάνια, αεροδρόμια να διαφημίζουμε το έργο μας και να αποκομίζουμε πολλαπλά οφέλη απ’ αυτό.
Στόχος μας η αύξηση του ειδικού πελατολογίου μέσω των θεσμοθετημένων οργάνων του κλάδου με τη χρήση νέων μεθόδων προσέγγισης ειδικών ή ευπαθών κοινωνικών ομάδων όπως Α.Μ.Ε.Α., κλπ. στα πλαίσια της κείμενης νομοθεσίας αποφεύγοντας τον αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ μας.
Παρακολουθώντας στενά το θέμα αυτό η Διοίκηση του Σωματείου Ιδιοκτητών ΤΑΞΙ Πατρών έχει προβεί σε ενέργειες όπως ενημέρωση των μελών της ενώ έχει έρθει σε επαφή και έχει συνεδριάσει με τις Διοικήσεις των δύο Ραδιοδικτύων οριοθετώντας τους στόχους, και λαμβάνοντας από κοινού αποφάσεις για υλοποίηση των κατάλληλων ενεργειών προς αντιμετώπιση των εισβολέων Α.Ε. στο έργο του κλάδου μας και με στόχο την περιφρούρηση του έργου μας. Ταυτόχρονα αναμένουμε να κληθούμε από τα ανώτερα και τα άλλα συνδικαλιστικά όργανα προκειμένου από κοινού να συντονίσουμε τις ενέργειές μας.
Τα θεσμοθετημένα όργανα του κλάδου μας πρέπει να ηγηθούν και να οργανώσουν επαρκώς τον κλάδο προσαρμόζοντάς τον στα νέα δεδομένα και στις νέες απαιτήσεις των καιρών, διευρύνοντας τα επαγγελματικά μας περιγράμματα και επεκτείνοντας τα όρια των δραστηριοτήτων μας με στόχο να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι στην αγορά όσον αφορά στο έργο της μεταφοράς προσώπων.
Για το Δ.Σ.
Ο Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Σκέντζος Παναγιώτης Σίδερης Γεώργιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...