Δριμεία επίθεση εναντίον του δήμου Θεσσαλονίκης, αλλά και της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, εξαπολύει το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής».
Αιτία για την ανοιχτή ρήξη είναι οι πιάτσες των ταξί στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, οι οποίες κατά κοινή ομολογία δεν επαρκούν.
«Το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης “Ο Ερμής”, βρίσκεται δυστυχώς στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει ότι σε προγραμματισμένη σύσκεψη του δήμου Θεσσαλονίκης με ορισμένους φορείς της πόλης, αποφασίσθηκε να μην επιλυθεί το θέμα με τους χώρους στάθμευσης των ταξί», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Σωματείο.
Σημειώνει ότι ο δήμος προτείνει τη δημιουργία 67 νέων θέσεων στο ιστορικό κέντρο, εκ των οποίων οι 37 απορρίπτονται από τον «Ερμή» λόγω μη χρησιμότητάς τους.
«Ο δήμαρχος κ. Μπουτάρης παρ’ όλο που υποσχέθηκε λύσεις για θέσεις στάθμευσης επί της οδού Τσιμισκή και Β. Ολγας από την αριστερή πλευρά, στη σύσκεψη αντέστρεψε τις απόψεις του, δείχνοντας ότι είναι ανακόλουθος των λεγομένων του. Ο κ. Μπουτάρης επιμένει να υπάρξουν πιάτσες ταξί στο Λιμάνι και στο Μέγαρο Μουσικής ως δεξαμενή με πολλά αυτοκίνητα και αυτά να τροφοδοτούν διάφορες πιάτσες που απέχουν βέβαια παρασάγγας. Ο δήμος Θεσσαλονίκης πρότεινε για 40 θέσεις στάθμευσης των ταξί στην οδό Μητροπόλεως να πληρώσει “Ο Ερμής” χρήματα. Το υπολογιζόμενο ποσό αγγίζει τις 100.000 ευρώ ετησίως», αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση.
Κάθε δύο μέρες
Οι ταξιτζήδες της Θεσσαλονίκης είναι στα... κάγκελα με την πρόταση του κ. Μπουτάρη, λόγω της αναδουλειάς που υπάρχει στον κλάδο τους, να εργάζονται τα ταξί μέρα παρά μέρα, με το σύστημα μονά – ζυγά. «Τολμά ο εν λόγω δήμαρχος να προτείνει κάτι ανάλογο για εργασία των καταστημάτων ή κυκλοφορία των ΙΧ αυτοκινήτων; Δεν πρέπει αν αυτό θέλει από εκεί να ξεκινήσει;», διερωτώνται οι ταξιτζήδες, οι οποίοι κατηγορούν τον κ. Μπουτάρη ότι θέλει στην αριστερή πλευρά της Τσιμισκή να σταθμεύουν παράνομα ΙΧ, ώστε να εξυπηρετούνται κάτοικοι του κέντρου, αλλά και καταστήματα.
Στην περιφέρεια
Βολές εξαπολύουν όμως και κατά της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. «Η περιφέρεια, προφασιζόμενη ότι δεν μπορεί να ανατρέψει τον χαρακτηρισμό των οδών Τσιμισκή και Β. Ολγας από δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, πήρε θέση ενάντια στην πρόταση των ταξί για χώρους στάθμευσης στην αριστερή πλευρά. Ρωτάμε εάν έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να εξυπηρετούνται οι φορτοεκφορτώσεις των καταστημάτων. Εκεί πήρε θέση ως όφειλε η περιφέρεια; Ή γίνεται ο γάμος του Κουτρούλη; Η περιφέρεια για την οδό Κ. Καραμανλή που είναι χαρακτηρισμένη ταχείας κυκλοφορίας, επεμβαίνει για τα παράνομα ΙΧ που παρκάρουν εκατέρωθεν;», υπογραμμίζουν οι ταξιτζήδες.
Σύσκεψη
Καταλήγοντας, «Ο Ερμής», επισημαίνει ότι υπάρχει πρόσκληση για αύριο από την περιφέρεια σε φορείς της Θεσσαλονίκης να μετέχουν σε νέα σύσκεψη. Σε αυτή τη σύσκεψη, θα συζητηθεί το ενδεχόμενο να κυκλοφορούν τα λεωφορεία στην Τσιμισκή και στη Β. Ολγας σε ειδικές λωρίδες, με αντίθετη φορά. «Αναρωτιόμαστε, το πείραμα της παραλιακής οδού που λειτούργησε στο παρελθόν, δεν βοήθησε κάποιους να εξάγουν συμπεράσματα αρνητικά για το μέτρο; Πέραν της επικινδυνότητας, υπάρχουν σήμερα τα χρήματα για αλλαγή των σηματοδοτών και ότι άλλο χρειάζεται;», υπογραμμίζεται επικριτικά, ενώ «Ο Ερμής» ξεκαθαρίζει ότι τίθεται ενάντια στη διοίκηση του δήμου και της περιφέρειας. «Τελικά αυτός ο δήμος Θεσσαλονίκης θέλει να επιλύει σοβαρά προβλήματα ή αρέσκεται μόνον σε εκδηλώσεις τύπου φεστιβάλ υπερηφάνειας…;», καταλήγει.
Ο δήμος
Σύμφωνα πάντως με τις προτάσεις του δήμου Θεσσαλονίκης, για την επίλυση του προβλήματος θα δημιουργηθούν 17 νέες πιάτσες. Συγκεκριμένα, προτείνονται προς παραχώρηση 126 νέες θέσεις στάθμευσης ταξί (συνολικά 357 θέσεις στάθμευσης με τις ήδη υφιστάμενες 231 θέσεις), εκ των οποίων οι περισσότερες -συνολικά 67- χωροθετούνται στην 1η δημοτική κοινότητα που αντιμετωπίζει και το σημαντικότερο πρόβλημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...