Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Μπουτάρης: Δεν θα υποκύψουμε στον εκβιασμό των ταξιτζήδων..!

Το θέμα των ταξί συζητάται αυτή την ώρα στο δημοτικό συμβούλιο της Θεσσαλονίκης, μετά το αίτημα των οδηγών ταξί της Θεσσαλονίκης...
να τους παραχωρηθεί η αριστερή λωρίδα της
οδού Τσιμισκή. Η συζήτηση προκάλεσε ένταση, καθώς οι ταξιτζήδες εμφανίζονται ανυποχώρητοι, ενώ περιφέρεια και διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης προτείνουν εναλλακτικές λύσεις, πλην της οδού Τσιμισκή. Στο θέμα τοποθετήθηκε και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος εμφανίστηκε αγανακτισμένος από τη στάση των οδηγών. «Δεν υπάρχει διακριτική μεταχείριση εναντίον των ταξιτζήδων. Ίσα ίσα, εγώ έχω πει πολλές φορές στους δημοτικούς αστυνομικούς να κάνουν το κορόιδο» ανέφερε ο κ. Μπουτάρης και πρόσθεσε: «Εγώ ήμουν υπέρ του να δημιουργηθούν πιάτσες στην αριστερή λωρίδα της Τσιμισκή γιατί είχα απηυδύσει. Όμως τα πράγματα έφτασαν σε τέτοιο σημείο που όλοι έχουν μουλαρώσει. Και οι δημοτικοί σύμβουλοι και η Περιφέρεια και βρισκόμαστε σε αδιέξοδο.
Ο κ. Μπουτάρης σημείωσε ότι το θέμα είναι πολιτικό και ξεκαθάρισε ότι η διοίκηση δεν μπορεί να υποκύψει στον εκβιασμό των ταξιτζήδων. «Αν η πόλη ήταν μαγαζί μου θα σας έλεγα κάντε ότι θέλετε, αλλά τα πράγματα δεν λειτουργούν έτσι, δεν μπορείτε να είστε ανυποχώρητοι» ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...